![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#383 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie gelooft dat nu? Dus als er een vrand was moesten ze eerst nog een pomp zetten, alles aansluiten zoals de brandslangen en dan pas blussen. Sorry ongeloofwaardig voor mij. Op de foto is het duidelijk dat het een zwembad is en niet meer dan dat. PS: die hekken voor het zwembad? Zijn die na de oorlog gezet of samen met het zwembad? Indien samen dan klinkt het verhaal als bassin zeer ongeloofwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
|
![]() Citaat:
De relevantie van z'n aanwezigheid ligt bij z'n andere bewering, namelijk dat hij denkt ervaren te hebben hoe een deel van de polen denkt. En jij maakt daar spel van. Relnicht. ![]()
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 22 mei 2007 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af wanneer de Linksen hier Polen gaan aanklagen wegens inbreuk op de holocaustwet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar om nu op het onderwerp terug te komen, wat is dit nu eigenlijk voor een idiote discussie! Voor degenen die nog steeds in de ontkenningsfase zitten : of je het nu plezant vindt of niet, homoseksualiteit is een realiteit. De school is er onder andere om kinderen en jongeren te informeren over de realiteit, en niet om "reclame" te maken voor wat dan ook (de hele idee van reclame maken voor homoseksualiteit is trouwens om te gieren).
Dus over homoseksualiteit praten is de verdomde taak van de school, en een politiek die erop gericht is om die vorm van seksualiteit te verzwijgen om wat voor reden dan ook is dom en achterlijk en gaat voorbij aan één van de kerntaken van de school, punt uit.
Laatst gewijzigd door Doki : 22 mei 2007 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een school moet een kind opvoeden op gebied kennis. Een school moet geen visies of andere vormen ervan promoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja en dus ook kennis van het feit homoseksualiteit, zonder dat daar enig waardeoordeel aan dient gehecht te worden.
![]() |
![]() |
#390 | |
|
![]() Citaat:
De ene zal het vermelden naast heteroseksualiteit, de andere na pedoseksualiteit...
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een 'visie' is dan bvb. : 'homoseksualiteit is tegen-natuurlijk', of 'homoseksualiteit is het beste wat er is', of dergelijke. Wat is dus het probleem, eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar is niks mis mee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik als toeschouwer bij brandoefeningen en bij uitzondering ook wel een echte brand, waargenomen dat brandweer met materiaal aanwezig op hun voertuigen ieder watergevulde niet al te kleine kuil of sloot in no time weet te benutten; "technisch" zie ik dus geen bezwaar tegen deze mogelijke verklaring. Een "brandput" behorende tot standaard-faciliteiten bij een bouwwerk is heel makkelijk met een extra trapje uit te breiden tot "tevens" zwemgelegenheid en wellicht is zo'n trap zelfs nuttig voor de pompiers zelf. Het ZOU allemaal kunnen. Daarbij nog las ik in sommige links ook over de aanwezigheid van een bordeel in het kamp; bij zoiets stel ik mij voor dat een extra (deeltijd-)wasgelegenheid een welkom attribuut kan zijn.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 22 mei 2007 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel simpel. Homoseksualiteit is een vorm van seksualiteit die slechts de betrokkenen aangaat, en die geen negatief impact heeft op derden, hetgeen wel het geval is bij pedoseksualiteit. Het is een vorm van seksualiteit die niet leidt tot crimineel gedrag. En dus hoort deze vorm van seksualiteit naast heteroseksualiteit en niet naast pedoseksualiteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
|
![]() Droevig toch dat wij het nu alwéér oneens zijn/blijven.
![]() |
#397 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En waarom zou homoseksualiteit niet aan bod kunnen komen bij biologie? Voor mijn part komt het aan bod bij rekenen of taal. En waarom hoort voorkeur daar niet bij? Als voorkeur daar niet bij hoort dan moet er ook niet gesproken worden over de heteroseksuele voorkeur.
![]() |
![]() |
#398 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#399 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn punt is echter dat het volkomen onlogisch is dat ze een zwembad bouwen op gebied van brandveiligheid. |
|
![]() |
![]() |