![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Zij hadden niet de plicht om Saddam te verwijderen, of gelooft gij nog steeds in het fabelke dat ze dat gedaan hebben om de lokale bevolking te redden? Dat gemoei van de Westerse wereld in de affaires van andere landen... da's eigenlijk wel een triestige zaak. 1500 jaar moslimgeschiedenis, 1500 jaar tegenstelling Sjiiet - Soenniet, en de Amerikanen willen dat daar even in een jaar of drie rechtzetten. DAT GAAT NIET! |
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De amerikanen hadden er niets te zoeken dus...gevolg...niet ingrijpen...gevolg...saddam blijft moorden...dus van jullie mocht hij blijven moorden.
Laatst gewijzigd door illwill : 23 mei 2007 om 16:06. |
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Och, je snapt het gewoon weer niet zoals altijd.
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Tot vorig jaar zaten de protestanten en de katholieken elkaar ook op de blazen in West-Europa. (In Ierland met name). Wat zijn christenen toch tolerant, nietwaar? Leer toch eens godverdomme een minimum van zelfstandig nadenken!
|
|
|
|
#306 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie is ze voor u in datfabeltje? Bush en co...en de enkele 100.000 soldaten? Waar deden en doen zij het voor volgens jou? Zij hadden de plicht om een moordenaar als Saddam te verwijderen net zoals ieder beschaafd land daarbij had moeten helpen. We gaan hun beschaving niet veranderen nog hun denkwijze, het enigste wat er moest veranderen was een moordenaar verwijderen aan de top.
|
|
|
|
|
#307 | |||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Citaat:
Ze zochten een argument, vonden er geen en gebruikten dan maar een fake-argument (weapons of mass destruction die nooit zijn gevonden) en zijn het land binnengevallen. Nu baden ze in de olie en zijn de bedrijfjes (oliebedrijfjes) die Bush hebben gesteund tijdens zijn campagne content. Citaat:
het begrip vrijheid in de westerse zin heeft alleen te maken met commerce en kapitalisme. Als het de Amerikanen zo kan schelen dat er regimes zijn die onschuldige mensen onderdrukken, waarom leggen ze zich dan ne keer niet toe op Afrika? Oh juist! Daar is het land al leeggeplunderd in de 19e eeuw! |
|||
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
|
Ik denk, voorzichtig uitgedrukt, dat het zonder olie daar zo ver niet was gekomen.
|
|
|
#311 | |
|
Minister
|
Citaat:
Misschien heeft u gelijk en moeten we hun maar laten doen zoals ze willen. Achteraf niet komen melken als de hele zandbak de lucht in gaat. |
|
|
|
|
|
|
#312 |
|
Minister-President
|
SURGE ! SURGE ! en het zal wel ooit eens in orde komen kost de USA handenvol geld, kost aanzien en respect in de internationale gemeenschap, en kost politieke slagkracht. GREAT
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 23 mei 2007 om 19:08. |
|
|
|
|
|
#313 |
|
|
En Iraakse burgers...
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
Minister-President
|
dat is dan ook het enige dat ik betreur.
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Ik hoop echt dat het ooit nog eens goed zal komen tussen die twee stromingen, maar ik vrees er echt voor. De zandbak is al in de lucht aan het gaan. De Amerikanen zijn dat niet aan het verhinderen ofzo hoor! Elke dag nieuwe aanslagen, elke dag nieuwe slachtoffers. En het volgens mij wordt die agressie nog verder opgewekt door de aanwezigheid van een westerse bezetter. Of sluit u dat compleet uit? |
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 23 mei 2007 om 19:15. |
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
|
Ook ik denk, dat het HELAAS niet verantwoord is om dat land in de huidige toestand achter te laten.
Dit had nooit mogen beginnen.
|
|
|
#319 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Ik heb het over de minderheid extremisten die doorheen heel de geschiedenis van de islam al tegenover mekaar staan (na het eind van elke dynastie, mamluken, seljuken, abbasieden,... ontstond er een immense machtstrijd tussen beide groepen - dit gecombineerd met nog hopen andere conflicten die steeds gespeeld hebben in het arabische rijk (Yaman <-> Qays; sassanieden <-> Mawali etc etc). De geschiedenis van de islamwereld is een waar bloedbad... |
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Vreemdeling
|
|
|