![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() BRON
![]() |
![]() |
#122 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
dat zeg ik daarop... hij wou gewoon stemmen ronselen In het artikel is weliswaar wel bewezen dat VB homofoob is... (een ziekte in de hersenen , onvolgroeide sexualiteit , begeleiding, ....) Laatst gewijzigd door el_duvel : 24 mei 2007 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van mij mogen homo's trouwen, dus ik ben homo
Van mij mogen religieuzen trouwen, dus ik ben religieus? In dat geval ben ik voor het jongerenhuwelijk, want ik blijf graag jong...
![]() |
![]() |
#124 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
*aaargh* *sterft* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Ze zijn blind duvelken ... Een politicus die homobelangen verdedigt is op zijn minst een latente homoseksueel.
Ik juich dit niet toe maar wijs er ook op dat Debie ferm door de partij werd teruggefloten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 24 mei 2007 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En maar blijven ontkennen hé,wel ik zeg het nog eens Bart Debie is een Homo,das alles ......
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() Duveltje toch ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 24 mei 2007 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eens goed lezen hé,ik zeg niet dat het duveltje graag in homobars rond hangt,Bart Debie daarintegen .......
![]() |
#133 |
|
![]() Sorry het was niet dat artikel en wat bewijst dat??? Niets en ik heb het BEWIJS wel dat hij het niet is!!!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OOK DUVELTJES GEVEN HUN FOUTEN TOE
Geachte, Helaas moet ik u teleurstellen. Ik ben 100% hetero, gelukkig met mijn vrouwke en twee kindjes. Ik heb echter heel wat vrienden en kennissen die holebi zijn. Ik heb er echter – wat het holebi standpunt betreft – altijd een meer genuanceerde mening op na gehouden dan sommige van mijn partijgenoten. Ik zie dat niet als een probleem omdat ik voor de overige 99.9% achter de partijlijn sta. Ik zou het betreuren dat u uw stemgedrag zou afstemmen al naar gelang de geaardheid van de kandidaat. Hopende alsnog op uw stem te kunnen rekenen. Mvg, Bart Debie
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 24 mei 2007 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Ik dacht nu echt dat je ging zeggen dat die man is gebrainwasht door de partijtop en dat hij zijn eigen geaardheid niet meer weet!!!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij deze kan Bart steeds rekenen op mijn stem !!!!!!!!!
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |