![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tjonge jonge.Simpelaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() En dat van den joey?Ook zelfverdediging?Omdat den joey z'n mp3 niet wilde afgeven en de dader zich bedreigd voelde daardoor en een mes in z'n lijf stak en dan toch de mp3 kon meenemen die op dat moment van hem dan was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() En dat gedoe mee die wouter van bellingen,dzjeezes.Je hoort er niets meer van?Het was allemaal één en al bedriegelijke boel,opgezet spel om zo op die manier toch maar ten onrechte op het vb te kunnen kakken en zelf in de media komen en zo terug stemmen te winnen en rarara,ik zie hier zelfs tot in mijn gemeente plakaten mee van bellingen z'n foto op.lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Je zegt het zelf: de AANKLACHT is 'slagen en verwondingen met de dood tot gevolg'. Of ze daar ook schuldig aan zijn, zal de rechter wel bepalen. Vier van de zes oorspronkelijke verdachten worden overigens niet vervolgd, omdat zij geen vinger hebben uitgestoken naar Demoor. Iets dat velen nog qltijd niet willen weten blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geldt dat ook voor al de anderen op die bus die zaten toe te kijken zonder een vinger uit te steken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juridisch kan ik het uiteraard niet hard maken, maar wat mij betreft bent u medeplichtig aan de moorden van Hans Van Themsche.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Vlaams Blok-stemmer bedoel je? "Medeplichtig" is misschien een te sterk woord. Ik zou het houden op "mede-verantwoordelijk voor het ontstaan en het in stand houden van een klimaat waarin dergelijke misdaden kunnen gepleegd worden".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mensen durven niet meer ingrijpen zeker als het allochtonen zijn die de daders zijn,men weet dat heel wat van zo'n gasten gevaarlijk en dikwijls gewapend zijn. Je zou voor minder ingrijpen.Eigen kameraden zijn mede verantwoordelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken die van temsche niet,ik wist ook niet wat'em van plan was en ik was er ook niet bij + ik heb hem zoiets doms ook niet ingefluisterd. Dus neen,ik kan al helemaal niet medeplichtig zijn. Uw zever slaat nergens op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Net zoals al de anderen op dit bus die zaten toe te kijken.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de regelmaat van een klok worden bij ons en in onze buurlanden verhitte discussies gevoerd over het dragen van een islamitische sluier of hoofddoek en of wij dat zomaar moeten gedogen. In Frankrijk en Duitsland is het alvast verboden op school. In Nederland mag het, net als in ons land. Hier wordt het dragen van een hoofddoek -na lang aanslepende rechtszaken- zelfs toegestaan op pasfoto's voor Belgische identiteitskaarten. De Turkse vrouw uit Wezet die dit zopas nog eens kon afdwingen bij de rechtbank heeft naar verluidt een dubbel staatsburgerschap. Dat betekent in de praktijk dat zij op haar Belgische identiteitskaart een hoofddoek mag dragen en op haar Turkse paspoort niet ... en op haar Turkse paspoort niet ... Terwijl de autochtone Vlaamse bevolking vergrijst en de stad verlaat, vestigen zich jaarlijks steeds meer vreemdelingen in Antwerpen. Op 5 jaar tijd immigreerden 19.981 vreemdelingen naar Antwerpen terwijl 11.860 Vlamingen de stad verlieten. De eerste jongensnaam bij geboorte, geregistreerd door de burgerlijke stand was in 2004 niet Jan, Filip of Patrick maar… Mohammed. Antwerpen telt momenteel 24% allochtonen en hun aantal stijgt met 1% per jaar. Antwerpen telt 10.253 asielzoekers waarvan er meer dan 3000 hier gedumpt worden door OCMW’s vanuit heel België. Tel daarboven op nog eens 20.000 misschien zelfs 30.000 illegalen en het plaatje is compleet. Binnen 25 jaar telt Antwerpen een meerderheid van allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Als je elementaire rechtsprincipes niet begrijpt, dan is een verdere discussie weinig zinvol. De rechtbank heeft op basis van alle feiten (die jij noch ik kennen) geoordeeld dat er geen enkele reden is tot vervolging van 4 van de 6 oorspronkelijke verdachten. Zij zijn maw compleet onschuldig aan de dood van Demoor. Of er daadwerkelijk sprake is geweest van "aftroggelen" zal overigens in de rechtbank moeten blijken. Is dat nu echt zo moeilijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Tjiens,die brave allochtoontjes volgens u waren het nochthans bont aan het maken en dat is de reden waarom de moor op reageerde en hij zal hoogst waarschijnlijk geen lieve woorden terug hebben gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was jij daar bij?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook daar was er - als ik het me nog goed herinner - geen sprake van "moord".
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De criminaliteit word helemaal niet aangepakt zoals het zou moeten zijn. De criminaliteit ligt nog fors hoog vooral in grootsteden uiteraard. Ik mag nocthans niet met mijn klak op de pasfoto?Dus ik mag niet maar met een hoofddoek mag wel?Goe bezig man. En je laatste getuigd echt van dommigheid. |
|
![]() |
![]() |