![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoelang denk je dat de juridische afhandeling van WOII betreffende collaboratie heeft aangesleept, of het onderzoek naar wat er gebeurd is in Joegoslavië of Rwanda. Volgens muizen moet dat allemaal op 1 dag tijd worden afgehandeld.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zijn je bronnen trouwens?
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De vergunning werd gewoon niet verlengd, om de vrije meningsuiting te fnuiken... ![]() ![]() En mens zu er enotioneel van worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Meningsuiting is dus ook het recht om een president te ontvoeren? Handig om weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
In elke democratie worden terroristische of staatsbedreigende anti-democratische krachten buiten de wet gesteld. Chavez doet dat niet, hij neemt een veel milder pad. De mensen van RCTV mogen Chavez bedanken dat hij ze niet berecht voor hoogverraad. Ze zouden door elk onafhankelijk rechter meteen veroordeeld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dus die verantwoordelijken van die zender zijn nog niet voor een rechtbank geweest? ![]() Maar ja, commies en rechtbanken.. dat vloekt... Wat niet vloekt zijn commies en rechte banken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Ondanks de staatsgreep die deze mensen tegen hem pleegden is hij dus ongeloofelijk grootmoedig. Geen enkel ander leider zou zo mild zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vraag aan de medeforummer is duidelijk en iedereen weet welk antwoord we moeten geven: 1. de VRT werknemers moeten naar een goelag in Siberië en iedereen weet dat. 2. Ik ben een monsterlijk fascist die triljoenen mensen vermoordt elke morgen en ik vind dat de VRT goed bezig is. 3. Ik ben evenzeer ene monsterlijke fascist en ik haat iedereen en wil iedereen vermoorden ook als dat betekent dat ik de vader van ons aller mooie democratie Vader Stalin zou moeten vermoorden hoewel dat niet kan omdat die man onaanraakbaar is. Voor u om te kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Praetorian : 1 juni 2007 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 'Wat heeft Vhs met Chavez te maken?', zou C2C schrijven... ![]() Godzijdank kon die brave man op de PVDA steunen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() ![]() Democraten moeten dan elkaar ook steunen in tijden van repressie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Jahjah een democraat is, dan ben ik Adolf Hitler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Dat zeiden ze ook over Malcolm X, identiek geval.
More the white man yelps, the more I know I struck a nerve. Malcolm X |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Malcolm X was een voos figuur. Hitler ook. Stalin ook. Ik aanbid hen niet. Jij wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn dodenlijst is indrukwekkend (0).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Ik wist wel dat alleen "witte negers" aanvaardbaar voor jou zijn. Stel je voor, een migrant die staat op de emancipatie van zijn onderklasse. Dat moet het wildste idee zijn geweest sinds Malcolm X zei dat de blanke plantage-eigenaars hun katoen konden steken waar de zon niet scheen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |