![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister
|
![]() Tot zijn/haar strafpuntenaantal de 20 overschrijdt. Dan wordt de ban permanent.
|
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap hier dus echt niks van. Als ik verwijs naar een link waarin een stuk uit de Koran staat aangegeven, met als inhoud dat alle homoseksuelen vermoord moeten worden (staat er niet, maar dit dient enkel als voorbeeld), met als doel mijn stelling te onderbouwen, dan is dat toch niet strafbaar? Meerdere onderzoeken hebben (o.a. van de Nederlandse VVD) geconcludeerd dat de Koran regelmatig tot geweld aanzet, iets wat ten strengste verboden is op dit forum.
|
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen.... Het is onze huidige, politieke elite die bepaalt wat wij wel of niet onder ogen mogen, (of moeten!!!) krijgen. De moderatie heeft zich bijgevolg aan de kleuterregels te houden die haar door de verlichte elite van de 21ste eeuw wordt opgelegd.
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Kan er hier dan geen lijst geplaatst worden van Sites die verboden? Ik ga elke site waar ik toevallig een bron vind niet uitpluizen op antisemitise.
Stel u voor dat een link plaats die ik vind met google omdat er toevallig een bron is dat ik kan gebruiken maar de rest niet leest. Wel als die site zonder dat ik weet racistische of antisemtisme bevat dan word ik geband of wat? |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Moderatie: Ik zou een verklarend antwoord met betrekking op mijn vorige post appreciëren.
|
![]() |
![]() |
#247 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie dat 'Bianca' geband is. Is dat tijdelijk of definitief, want ik heb toch een vermoeden dat het hier om een wel zeer oude bekende gaat
|
![]() |
![]() |
#248 |
Coördinator
|
![]() Definitief.
Peter De Ryck zou al moeten weten dat hij hier niet welkom is. |
![]() |
![]() |
#249 |
Parlementslid
|
![]() @iedereen die een ban belachelijk vinden.
Mensen, dit is ons forum niet, maar dat van de moderators. Het is dus simpel: Wat zij vinden dat niet door de beugel kan, kan dus ook niet door de beugel. Laatst gewijzigd door Enter : 10 juni 2007 om 05:30. |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft ook nog iets als het handhaven van de wet. Het mag niet zo zijn dat de een wel haat mag verspreiden en de ander niet.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 10 juni 2007 om 10:39. |
![]() |
![]() |
#251 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zij mogen naar eigen goeddunken iemand bannen of niet.. In principe hoeft daar zelfs geen rede toe te zijn...
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duym raad ik aan zijn vraag te herhalen in een, eventueel, nieuwe draad. De moderatie heeft er immers al meermaals op gewezen dat deze draad enkel over banmededelingen mag gaan. Ikzelf ga hiermee dus ook weer over de schreef. ![]()
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na hoeveel strafpunten word je trouwens "tijdelijk geband"? Mijn laatste ban was ik enkel 1 keer bestraft, met 4 strafpunten...? |
|
![]() |
![]() |
#255 | |
Staatssecretaris
|
![]() Bij deze herhaal ik de openingspost van deze thread.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#256 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe zit het nu met born2bewild, permanent of (weeral) tijdelijk geband?
#257 |
Minister
|
![]() Tijdelijk.
|
![]() |
![]() |
#258 |
Europees Commissaris
|
![]()
#259 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tijd voor een nieuwe zelfde vraag: Waarom is kawasaki geband?
Niet dat ik zo zijn afzeik mis...
#260 |
Minister
|
![]() Spam
|
![]() |