![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het niet zo dan ? Alles wat van het VB uitgaat wordt op voorhand al afgeschoten. En de goeie zaken pikken ze eruit en gebruiken ze zelf. Persoonlijk vind ik dat best goed hoor, dat ze er standpunten van uit halen en ze zelf doorzetten. Op zich doet een VB in de oppositie wel zijn werk. Ze zijn ondertussen groot genoeg om een deftige druk uit te oefenen. Maar in veel plaatsen is ze de grootste of bijna grootste partij (lokaal gezien dan), en dan vind ik het niet behoorlijk dat al de andere partijen, die vaak de meest tegenstrijdige punten hebben, toch samenklitten en hun eigen standpunten verloochenen gewoon uit schrik van een Vlaamse onafhankelijkheid. Want waar blijft dan de geloofwaardigheid van de anderen ? En daar zit nu net het probleem bij veel kiezers, verlies van geloofwaardigheid. |
|
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zééééér vreemd....
![]() |
#424 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Duupje, maak je er niet moe in... het haalt toch niets uit..
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier plezier in. Ik zie graag mensen kronkelen kenzo. Zowel langs linkse als langs rechtse kant. (Met een bepaalde voorkeur natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
#427 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Schepen
|
![]() Paars is afgestraft, doch Paars zal verder regeren (samen met CD&V), DAT is wat ondemocratisch is. Twee partijen die enorm achteruitgaan, maar toch nog ministers gaan leveren en verder gaan regeren....
|
![]() |
![]() |
#429 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel, dan zal u zich toch moeten herpakken, want vooralsnog bent u degene die kronkelt.
|
![]() |
![]() |
#430 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#432 |
Minister-President
|
![]() 5 voorlopig, in BHV zijn we in strijd met de spa om een zetel
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nogmaals : begrijpend leren lezen (lager onderwijs materie). |
|
![]() |
![]() |
#434 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#435 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is niet omdat gij niet op paars gestemd hebt dat paars niet meer in de regering mag. het is pas wanneer er met paars geen meerderheid gevormd kan worden, dat paars niet in de regering mag. allez, probeer nog eens. |
|
![]() |
![]() |
#437 |
Schepen
|
![]() Jazeker, net door het CS
![]() Als er een meerderheid gevormd wordt op basis van een regeerakkoord, wat is daar dan mis mee?[/quote] Niets, zolang het Vlaams regeerakkoord maar wordt uitgevoerd ben ik tevreden met ELKE uitslag (dus splitsing!!) ![]() Door het VB zijn er meer Vlaamse eisen gekomen, dus dat stemt me blij. |
![]() |
![]() |
#438 |
Lokaal Raadslid
|
![]() volgens mij is er fraude in het spel...
JMDD heeft 2 stembrieven voor zowel kamer en senaat ![]() BTW DIT IS IRONISCH, eh ![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een stem op een partij die alles met 5 andere partijen op een hoopje gooit is niet wat de kiezer wil ...
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee, omdat u zo aandringt en ik uw nick zo schattig vind. ![]() Al jaren op voorhand een partij uitsluiten (volgens mij binnenkort zelfs 2 nl. LDD als die al zijn grote mond waar maakt) is nog altijd een groot deel van de kiezers buitenspel zetten. De kiezer bepaalt wie hij/zij zijn/haar beleid wil zien uitmaken. Als de kiezer het VB groot maakt (om welke reden dan ook), moet daar rekening mee gehouden worden. Dat is democratie voor mij en toch wel een belangrijk aantal andere mensen. Langs andere kant oefent het VB gelukkig maar al een vrij grote druk uit. Dus wat dat betreft ben ik blij dat er nog oppositie mag bestaan in dit landje. Op die manier hebben ze bvb in Antwerpen toch al wat standpunten verwezenlijkt, doordat andere partijen ze overnemen. Als dit niet duidelijk genoeg voor u is, mail me dan uw email maar door, ik zal er dan tekeningetje bij maken. Maar ik ben geen kunstenares, dus ik zou het op begrijpend lezen houden als ik van u was. ![]() |
|
![]() |