![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Een hint, als je enkel wilt surfen & mailen, schakel over naar linux, minder kopzorgen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Kijk eh, ik wil niet arrogant overkomen, of vijandig, maar script-kiddies zoals jij weten niets, het is niet omdat je weet waar je een crack kan downloaden, of op nieuwsgroepen weet waar je moet zagen voor een scripteke om een of andere idioot te kloten, dat je weet wat er allemaal mogelijk is & hoe ze U kunnen "pakken".
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Scriptekes downloaden & runnen != hacken.
Ik betwijfel het nogal dat je overweg kan met een compiler, laat staan een debugger. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik Windows Vista, en heb sindsdien geen last meer van spyware. Heerlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Vista komt in mijn huis echter niet binnen, teveel DRM aanwezig
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Voor mij ook geen Vista... Zelfs als je pc goed boven de aanbevolen systeemvereisten zit, draait hij nog trager dan dat je gewoon een XP zou hebben... Je doet er met andere woorden niet veel profijt aan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vista is veel stabieler. Bijvoorbeeld, als het ding niets te doen heeft gaat ie defragmenteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Sorry, maar ik ben een linux gebruiker, ik moet dagelijks PC's met Windows terug aan de praat krijgen, geen goestink om thuis ook nog eens dezelfde klodden te gebruiken
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ik me zo indenken. Als je Linux eenmaal helemaal naar wens hebt is en blijft dat zo. Windows destabiliseert beetje bij beetje tot je tot opnieuw installeren bent genoodzaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DAT is het nu net GEEN enkele luistert der ier of kan LEZEN ! ik heb het dus NIET over sex ware of malware, adaware en andere leukertjes NEEN ! IK had en heb het over parasieten zoals een trojaans paard zo van op iemand zen pc plaatsen ongemerkt en lezen wat die leest enzovoort ....DAAR heb ik het over ....ni men woorden draaien gelijk de rest van den politiek want ik weet dat dit GRAAG gedaan wordt . Neen ik heb het niet over veiligheid maar het MISBRUIKEN van veiligheid en privé bestanden van onschuldige en onwetende mensen . IK heb het over PARASITES dus en ni KLEIN trojaanse virussjes die WIJ allemaal kennen . TEXT parasieten kunnen zo gekweekt worden dat ge ze NIET bemerkt op uwen veiligen pc DA bedoelde ik . Bedankt om NIET te lezen . Bedankt om WEERAL voor oordelend te schrijven . Bedankt om WEERAL woorden in MENSEN hunnen mond te gooien . Bedankt om niet op te zoeken wat parasieten zijn & VOORAL bedankt om over iets te praten wat je NIET kent ! ERG non sociaal landje is België ont worden pfff hangt mijnen frak uit ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DAT is het nu net GEEN enkele luistert der ier of kan LEZEN ! ik heb het dus NIET over sex ware of malware, adaware en andere leukertjes NEEN ! IK had en heb het over parasieten zoals een trojaans paard zo van op iemand zen pc plaatsen ongemerkt en lezen wat die leest enzovoort ....DAAR heb ik het over ....ni men woorden draaien gelijk de rest van den politiek want ik weet dat dit GRAAG gedaan wordt . Neen ik heb het niet over veiligheid maar het MISBRUIKEN van veiligheid en privé bestanden van onschuldige en onwetende mensen . IK heb het over PARASITES dus en ni KLEIN trojaanse virussjes die WIJ allemaal kennen . "TEXT" parasieten kunnen zo gekweekt worden dat ge ze NIET bemerkt op uwen veiligen pc DA bedoelde ik . Bedankt om NIET te lezen . Bedankt om WEERAL voor oordelend te schrijven . Bedankt om WEERAL woorden in MENSEN hunnen mond te gooien . Bedankt om niet op te zoeken wat parasieten zijn & VOORAL bedankt om over iets te praten wat je NIET kent ! ERG non sociaal landje is België ont worden pfff hangt mijnen frak uit ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Rootkits of ander kennel programs zen meer veur programmeurs en niet veur simpel webmasters gelijk ik en veel ander.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En of dat Vista nu echt stabieler is, dat is wel voor discussie vatbaar... ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() En als ik je andere posts zowat lees... Je hoeft NIET altijd CAPS te GEBRUIKEN om JE punt DUIDELIJK te MAKEN ![]() ![]() Nu op de inhoud van je posts: Je gaat een beetje de paranoïde kant uit... Het is waar dat men trojans, keyloggers en wat je maar wil in kleine text-bestandjes kan verstoppen zodat ze niet opvallen, maar dit is toch oud nieuws...? En wat probeer je nu juist te zeggen? (en jawel hoor, ik heb je posts aandachtig gelezen) Is het de schuld van de politiek dat jouw mail gehacked werd? :/ En ik blijf erbij, in 99% van de gevallen is het aan jezelf te wijten dat zoiets je overkomt... Indirect dan uiteraard, doordat je wat onvoorzichtig ben geweest. Met normaal surfgedrag en een beetje intelligent computergebruik heb je nergens last van ![]() Het is niet bepaald evident aan de hand van iemands naam of adres diens email of computer te gaan hacken, zo simpel is het niet hoor... ![]() Volg eens wat tutorials op een site als deze: http://www.hackthissite.org, dan leer je nog wat bij in verband met (internet) security ![]() - StijnVDB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Zoals ik al zei, u kan evenveel hacken als mijn kat haar 2 tenen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() edit: Duncan, ik vrees dat Amon_Re daar wel een punt heeft hoor... Een programmatje opstarten en op de "Hack!"-knop klikken is niet gelijk aan hacken... Laatst gewijzigd door stijnvdb : 11 juni 2007 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |