![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jamaar, LDD wil duidelijk terugkeer naar de authentieke taal van de westhoek, kopvod is dan toch logischer voor jou?
|
![]() |
![]() |
#742 |
Schepen
|
![]() Dus in Vlaanderen mag je al geen dialect meer gebruiken? Elke partij gebruikt bepaalde woorden (dialecten) om een nadruk te leggen op iets. Als het woord 'kopvod' al aanzet tot haat, dan zijn we verdomd ver gekomen in deze samenleving!
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke partij heeft zo zijn fratskes. |
|
![]() |
![]() |
#744 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#745 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
A/ Het VB is nooit veroordeeld voor racisme B/ Om de VZW's te veroordelen waren er zes wetsaanpassingen nodig C/ twee rechters vonden dit een politieke afrekening en verklaarden zich onbevoegd D/ Zelfs de aanklager (Pataer) verklapte zich en verklaarde dat het hier om een politieke afrekening ging E/ De opperaanklager (De Man) verklaarde dat het om een politiek proces ging Maar dit wist U uiteraard al allemaal... Nu ter zake: geef mij een programmapunt van het VB (Vlaams Belang) dat racistisch is. Citaat:
Ok...dat doen we dan bij dezer. Geef mij een programmapunt van het VB dat racistisch is en we zweren dat af. Citaat:
Dit gedeelte van uw betoog vind ik peresoonlijk uitermate interessant en loont zeker de moeite om eens dieper op in te gaan. U zegt dat het VB met een vijand-politiek werkt omdat zij elke Vlaamse politieker die het Vlaams Nationalisme niet aanhangt als de vijand beschouwen. Welnu: Zo dat al zou het geval zijn leg mij dan eens uit: A/ Waarom het net die politiekers zijn die een CS rond het VB hebben gelegd B/ Waarom die politiekers de dotaties van het VB willen afnemen C/ Waarom het deze politiekers zijn die het VB overladen met koosnaampjes als daar zijn: mestkevers, mentaal gehandikapten, wilden, fascisten, nazi's, dommeriken, verzuurden Zo U al op deze vragen een antwoord heeft wilt U dan ook zo vriendelijk zijn om eens in het VB arsenaal te graaien en een citaat te geven van het VB waar zij gelijkaardige démarches tav de niet vlaams nationalisten hebben gedaan? Maar als uw bewering het gevolg is van de stugge houding van het VB om van hun kernprogramma niet te willen afwijken dan heb je uiteraard gelijk. Dientengevolge zou ik wel eens willen weten wat er nu wel verkeerd is met iemand die zijn principes niet te grabbel wil gooien. Daarenboven ben ik zo vrij U eraan te herinneren dat het het VB was dat talloze keren "en publique" de hand naar de CD&V en de NVA heeft uitgestoke maar dat deze hand op de meest hautaine wijze werd afgewezen. Citaat:
Het feit dat hun oplossing ivm Brussel een strikte toepassing van de taalbescherming van de franssprekenden impliceert is daar trouwens een sperkend bewijs van. Evenwel: ikzelf vind dat de integratie van mensen die Vlaming willen worden begint met de communicatie/taal. U schrijft: ik wil een Vlaming zijn met sociale en menselijke waarden. Mag ik U proficiat wensen met het feit dat U er zomaar eventjes in geslaagd bent om zowat het ganse programma van het VB in één zin samen te vatten?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 12 juni 2007 om 17:03. |
||||
![]() |
![]() |
#746 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pvda+ verdubbelt de stemmen en vb verliest een zetel.
Een prachtige dag inderdaad.
#747 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Fieseler;2724666]
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#748 | |
|
![]() [quote=labyrinth;2724783]
Citaat:
Stel je even voor dat je dit zou menen: dan zijn alle Belgen racisten omdat ze het gevolg en aanhangers zijn van "De Nedelanden barsten" in 1830.
![]() |
#749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=labyrinth;2724783]
Citaat:
België barst! België barst! België barst! BELGIE BARST! Vijf keer 'racistisch' geweest dus en er is nog geen vierkante centimeter grondgebied vernield.
![]() |
#750 |
Minister
|
![]() "België" is zeer racistisch tegenover de Vlamingen omdat Vlaanderen illegaal werd ingelijfd bij deze staat.
![]() |
#751 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chemisch probleem in je hersenen? Het Vlaams Belang verliest een zetel maar niet door verlies aan stemmen. Wel doordat meer partijen boven de kiesdrempel komen. Dat laatste vind ik een goede zaak maar al die mentaal geblokeerden die hier tezamen al 100.000 posts hebben staan waarin enkel gefocust wordt op dat verlies van die ene zetel en die zelfs niet willen weten hoe dat komt, dat komt wel mijn oren uit. Ga toch godverdomme eens tegen een blinde muur klappen.
|
![]() |
![]() |
#752 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je dan niet dat er twee soorten dwazen bestaan? Zij die niet kunnen en zij die niet willen begrijpen. Jammer genoeg zijn er hier een paar die het niet willen kunnen begrijpen. Wees blij dat je anders bent. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#754 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]()
#755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik blijf de uitdaging aangaan. Desnoods met zure humor. Zie andere topics. |
|
![]() |
![]() |
#756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde dat de paarse partijen op vier jaar tijd miljoenen euro's aan dotaties verliezen omdat ze het met veel minder kiezers moeten stellen. Die van het VB stijgen. Hoe zou dat toch maar komen?
![]() |
#757 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paulus |
|
![]() |
![]() |
#759 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U vertelt de realiteit nogal zeer rooskleurig hoor...
![]() |
#760 | |
|
![]() Citaat:
LDD kan ook met niemand samenwerken volgens uw logica.