![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vind jij over het gedrag van onze moderatie? | |||
De Spaanse inquisitie was er niets tegen. De situatie op Politics.be wordt steeds onhoudbaarder |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,42% |
Ze gaan te ver, maar ik vind dat zo er nog niet. Het forum is er effectief op vooruitgegaan. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,16% |
Ik ga volledig akkoord met het huidige censuurbeleid van de moderatie. |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
De moderatie gaat lang niet ver genoeg. Er moet nog veel meer censuur komen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,16% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,53% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is inderdaad een feit dat sommigen snel op hun teentjes getrapt zijn en dat dit niet bevorderlijk is voor de discussiesfeer.
Wat ik wel minder vind aan de moderatie (sommige mods) nogal eigenzinnig zijn in het verplaatsen van draden of samenvoegen van draden daar waar het totaal niet hoort.
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ze tegen mij niets zeggen doe ik de moeite ook niet omdat te melden. Iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken wanneer een opmerking in zijn richting gemeld moet worden.
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de onophoudelijke beledigingen aan mijn adres hier op het forum begin ik niet eens.Vermits het bij de "verdraagzamen" geweten is dat ik mij niet beklaag bij de moderatie, laten ze zich totaal gaan.Laat het nu net d�*t zijn wat mij interresseert, dat de mensen zich niet beperkt voelen in hun zeggen, dan kan je juist een blik werpen in hun donkere inborst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() "Maar meneer, al die armen sterven in derde wereld landen, daar doe ik dan ook geen moeite voor." Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan niet overweg met kinderachtige commentaar en zal dat ook melden.
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mooi,beledigingen op een forum vergelijken met de honger in de derde wereld. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat vind jij, meld die neerbuigende commentaren en zie of de moderatie met u akkoord gaat. Zij bepalen nog altijd het regelment en hanteren het ook,niet jij.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan misschien een voorbeeld geven van beledigingen die ik aan jouw adres gemaakt heb?
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mensen, als het u niet aanstaat hier, komt dan hier niet meer! richt uw eigen forum op!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan dat verhaal over die nazi-kollaborateur: "het begon met klikken op school" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is eigenlijk zeer simpel: - jij vindt dat beledigingen moeten kunnen en ik niet echter het reglement waarmee je akkoord moet gaan om hier lid te zijn vermeld ook dat beledigingen niet kunnen - jij vindt waarschijnlijk ook nog van jezelf dat je een heilig boontje bent, je laatste bans bewijzen je ongelijk - jij meldt beledigingen aan je adres niet, wel dat is jouw keuze maar dan moet je niet komen klagen als jouw beledigingen wel gemeld worden. Immers het reglement en het rode driehoekje zijn net daarom op het forum ingevoerd.
![]() |
![]() |
#35 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit forum tolereert trouwens haat, zolang die maar naar bepaalde delen van de bevolking is gericht. Dat is hypocriet en op zich intollerant. Citaat:
Zoals ik al zei : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het peil is op één na het laagste van alle forums waar ik al actief lid van ben geweest. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 14 juni 2007 om 12:16. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En overigens als de geviseerde nalaat om de post te melden, bij wie ligt dan de fout dat de moderatie er niets tegen kan doen?
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Als ik voorbeelden aanhaal, dan riskeer ik om zelf voor een "persoonlijke aanval" beschuldigd te worden, zoals ik al eerder heb gemerkt. Therefore, no thanks.
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 14 juni 2007 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan toch een link geven naar een post of dergelijke? Ten andere, meld je die posts dan ook?
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soms wel, soms niet. Ik heb alvast nooit gemerkt dat de moderatie erop reageert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |