![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Vergeet Mathias De Clerck niet, kleinzoon van Wily.
Die jongen zetelt nu ook. JJ De Gucht stond op de 10e plaats, en haalt toch het tweede grootste aantal stemmen op de Senaatslijst. Ik denk dat vooral oudere vrouwen daarop hebben gestemd omdat ze hem waarschijnlijk een schoon ventje vinden. Ik kan me echt niet voorstellen dat zijn kiezers hem een bekwaam iemand vinden. |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bizar hé. je kan er van denken wat je wil, maar zonen en dochters scoren bij verkiezingen. zowel zoontje schiltz, de clerck, de gucht, etc hebben een mooie score. nu, ze krijgen wel wat media-aandacht, en meestal zijn ze ook wel al heel lang actief in politieke verenigingen. maar zelfs dan nog blijft het opvallend. soit, het is aan hen om zich te bewijzen.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu moeten we wel zeggen dat het geen nieuw fenomeen is. De familie Nothomb domineert al sinds 1830 belangrijke posities in België.
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch niet. Ik heb uit de mond van veel Jean-Jacques stemmers al mogen horen dat ze gekozen hebben "voor het schoonste kopke". Hewel, hij mag er fier op zijn: een mens moet troeven hebben in dit leven, nietwaar.
#26 |
|
![]() Ik zou ook eerder kiezen voor mooiere mensen.
Dat is toch natuurlijk? |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tja kijk naar Freya VDB, zo dom als het achterste van een koe maar ze is wel minister van begroting (geweest).
Laatst gewijzigd door Pontus : 12 juni 2007 om 07:31. |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verhofstadt, Leterme en Vandelanotte: the tooth, the drab and the very ugly; ze kunnen inderdaad zo in Playgirl.
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() Heb van een journalist van VTM wat meer duiding bij haar huwelijk en scheiding gekregen. Tjongejonge, de huwelijksnacht amper voorbij of de kersverse bruidegom had al horens op de kop (met veel complicaties die in de doofpot worden gehouden). Tja, dan klopt een mens er al eens op.
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() en ik kan er op zowat elke senaatslijst wel één of meerdere uithalen, hoewel ze niet allemaal verkozen zijn. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wie dacht dat erfopvolging niet meer voorkomt?
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Erg dat ze hun kinderen mee in de strijd moeten smijten om de huisraad te redden... |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Op de regionale televisie kwam die wel eens voor.
Wat weet ik WEL over hem: - zijn vriendin wordt overal bij betrokken om tof te doen - hij doet "onnozel", en geeft op idiote vragen antwoorden, alweer over zijn vriendin onder andere.. - hij studeert nog En dat is nu senator. Ik dacht dat senator iets met "senex" of oude man te maken had...
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In 1830, toen België onafhankelijk werd, was de minimumleeftijd nog 40 jaar. |
|
![]() |
![]() |
#40 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hmm, ik heb zijn tv-optredens ook gezien en ik heb hem toch niet horen stotteren... Misschien verwar je hem met Willem-Frederik Schiltz? JJ is in het echte leven een vrij arrogante fils-a-papa... maar ter zijner verdediging: het was nooit zijn bedoeling om verkozen te worden, hij stond dan ook op een volkomen onverkiesbare plaats (10e). Die jongen wou gewoon de partij wat steun geven, bovendien is het moeilijk om nog jongeren te vinden tegenwoordig. Hij is voorzitter geweest van het Liberaal Vlaams Studentenverbond aan de VUB (net zoals zoon-Dewael trouwens ![]() Citaat:
|
||
![]() |