![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang Bruno geen leugens vertelt over mij of wie dan ook, mag hij voor mijn part zoveel over de BUB schrijven als hij wil.
![]() |
![]() |
#142 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 19 juni 2007 om 17:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Uw humor is al even goed als de inhoud van uw berichten
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat normaal is, je hebt de zaken alleen maar van buitenaf kunnen beoordelen.
Maar goed, ik ben eens benieuwd waar Bruno uiteindelijk naartoe wil en wat hij uiteindelijk tracht te bereiken met zijn proza.
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bruno lijkt me nogal een driftkikker, een beetje getikt en wellicht nog wraakzuchtig ook. Met dergelijke eigenschappen weet je maar nooit. Ik zou echter niet weten waarmee hij jou zou kunnen of willen 'naaien'. Jij bent immers allang bij de bub weg en Bruno verliet de bub uiteindelijk, als laatste van zijn oorspronkelijke getrouwen, eveneens. Aan jou ligt het dus alvast niet dat ook Bruno er de brui aan gaf. Wee echter degene die hem in zijn ambitie heeft gedwarsboomd....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 juni 2007 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kent hem natuurlijk beter dan ik, maar ik denk dat dat dreigement weinig zal uithalen. Ik denk niet dat hij het zich aantrekt hoe "landverraders" over hem denken.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom noemt niemand MIJ ooit een "landverrader".
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bah, wat een onaangename mens, die darky-bruno.
![]() ![]() Als ik dit hier allemaal lees, dan wordt mijn sterk vermoeden als zou BUB vertegenwoordigd worden door een stelletje klungels-idioten-sukkelaars alleen maar bevestigt. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ELKE partij (voor de nationale verkiezingen he) MOET dezelfde kansen krijgen als de anderen. Gelijke kansen om de kiezer te bereiken via de nationaal met ons belastinggeld betaalde zenders. De grote ^partijen hebben echter overal de macht, en dir gelijkheidsprincipe wordt dan ook lachend met de voeten getreden. Als Hans dezelfde kansen had gehad als de anderen om zijn standpunten duidelijjk naar voor te brnegen, had de BUB veel meer stemmen gehaald. Niet dat ze een ldd zouden gepakt hebben in snelheid, maar misschien hadden ze dan een verkozene? Want als we het spel echt eerlijk willen spelen, dan zouden de kieskringen niet mogen bestaan, en is de kieskring voor de nationale verkiezing: Belgie. Dat heeft natuurlijk zijn consequenties. Als je het echt zo eerlijk wil spelen, dan moet elke zetel evenveel stemmen kosten. En zullen er dus aanzienlijk minder Franstaligen een zetel kunnen bemachtigen. Maar kleinere, beginnende partijen kunnen voor een zetel in het gehele land stemmen bijeensprokkelen, en zo aan hun zitje geraken. Als BUB zijn zitje haalt, dan kan Hans tevreden zijn, maar tegelijkertijd ook niet, want dan zou hij het failliet van zijn gedachtengoed moeten aanzien, want ik betwijfel dat, zelfs met gelijke media aandacht, een massa mensen voor zijn partij zouden gewonnen zijn. En laten we dan ineens ook de alarmbel procedure afschaffen. In een mum van tijd zullen de walen ophouden om voor hun corrupte politiekers te stemmen, en overgaan tot het stemmen op ONZE corrup^te politiekers ![]() my 2cts
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En indertijd bleef Hans vdC, opperbubbel bij de gratie van zichzelf, meer rondstrooien dat de rangen van de belgicisten gesloten waren en dat ze eendrachtiger dan ooit waren... Jaja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van wat ik van hem al gelezen heb, doet mij toch denken dat dat 'beetje' er teveel aan is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een soap
Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 19 juni 2007 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() Zelden was blogs lezen zo grappig.
Enfin, ik amuseer mij hier alvast en ik zou zeggen; laat de volgende lading vuile was maar komen ![]()
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgicist en unitarist. Maar toch anti-nationalist?
Moet je kunnen...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |