![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zielige en ziekelijke familie trouwens.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die zichzelf opblazen in naam van hun god niet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het oude testament staan idd dingen die vergelijkbaar zijn met deze uit de koran. Er kwam dus blijkbaar niet toevallig een nieuw testament in de plaats. In de bijbel vindt je niet meer wat in het oude testament staat. In de koran wél nog.
Hoe dan ook. Ik heb me evengoed uit het doop-register laten schrappen omdat ik me allang niet meer gedwongen voel slaaf van eender welke religie te blijven. Niet uit gewoonte en ook niet omdat mijn hele familie het is. De bisschop deed dus zonder meer wat ik vroeg en liet me verder gerust. Ik zou echter geen Salman Rusdie of Ayaan Hirsi Ali willen heten.
#184 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#185 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Knuppel scheerde alle moslims over dezelfde kam door te verwijzen naar de koran. Wel, ik wil hiermee slechts aantonen dat ook de bijbel door christenen op een erg fundamentaliste wijze kan worden geinterpreteerd. Laatst gewijzigd door reinaert68 : 20 juni 2007 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
#186 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Goed dat u zich hebt laten schrappen. Maar wat met alle christenen in onze samenleving? Zij geloven toch in het oude testament? En de joden dan? Zij geloven énkel in het oude testament? Zijn zij dan ook een gevaar voor onze veiligheid? |
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat de koran veel angstwekkender dingen staan dan in de Bijbel. Dan mogen ze nog zo verschillend geïnterpreteerd worden. Als er in de koran stond dat martelaars voor het geloof 70 varkens inplaats van evenzoveel maagden kregen in het hiernamaals blies geen enkele islamiet zichzelf en anderen nog op.
![]() |
#189 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem mij dan eens één Jood of Christen op, van eendere welke strekking, die zichzelf en anderen opblies terwille van zijn geloof. Noem me één vrouw of meisje dat anno de 21ste eeuw gestenigd wordt wegens 'overspel' omdat Allah het zo wil. Noem me één homo die in een katholiek of Joods land opgehangen wordt omdat zijn religie dit niet toelaat.
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meest gevaarlijk christenfundamentalisten zijn degene die dokters aanvallen omdat zij in abortusklinieken werken. Ze hebben zelfs al eens een dokter gedood en dat kan natuurlijk niet. Het grote verschil met de islam is echter, dat alle kerkelijke gezagsdragers zich onmiddellijk negatief uitspreken over zulke acties. Ze distantiëren zich er van en vinden het schandelijk dat Gods naam misbruikt wordt voor zulke doeleinden. Allemaal, zowel van protestantse zijde als de Roomse kerk vinden dit uitgesproken en allesbehalve christelijk. Bij de islam ligt dat wel enigzins anders. Daar mogen zelfmoordterroristen op de TV eerst hun zegje komen doen met de koranverzen om het hoofd en armen gebonden. Ze krijgen van de moslimgemeenschap de speciale status van 'martelaar', waardoor ze zeker zijn dat er altijd voor hun familie zal gezorgd worden, om nog maar te zwijgen van hun speciaal plekje dicht bij Allah, omdat ze er hun leven bij in lieten. Het zijn natuurlijk niet allemaal zelfmoordterroristen, dat is juist. Maar toch kent men binnen de islam ook een speciale status toe aan de zogenaamde 'mujahid' of islamstrijders. Deze mensen laten niet persé hun leven in de strijd, maar menen toch te mogen doden in de naam van Allah en zijn er van overtuigd met iets goeds bezig te zijn. Ze worden gevormd in speciale trainingskampen, waar ze zowel fysisch, militair als psychologisch voorbereid worden voor terreurdaden. En niemand in de ganse moslimwereld, die dergelijke praktijken veroordeelt. Integendeel worden dergeljke opleidingskampen vaak gesteund door islamitische regeringen. Worden er feestdagen georganiseerd ter nagedachtenis van de martelaren, worden er speciale TV-shows aan gewijd enz... Dat is toch wel een groot contrast met het christendom. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 juni 2007 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over de beloningen waarvoor dagelijks, over hele wereld, martelaars voor het islamitische geloof worden aangezet om aanslagen op zichzelf en anderen te plegen. Wil je zo'n lijstje zien? Ik ben nu vrij van religie maar vrees als vrouw de dag de islamieten hier met voldoende zullen zijn om niet alleen de invoering van de sharia te eisen maar ze ook effectief in te voeren. In Brussel hebben ze nu al vier islamitische vertegenwoordigers en werd er de laatste verkiezingen al opgeroepen om deze te boycotten omdat ze niet beantwoorden aan de sharia.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 juni 2007 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Vergelijk dit maar eens met de geschiedenis onder de koran...
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal mijn vraag:
Noem mij dan eens één Jood of Christen op, van eendere welke strekking, die zichzelf en anderen opblies terwille van zijn geloof. Noem me één vrouw of meisje dat anno de 21ste eeuw gestenigd wordt wegens 'overspel' omdat Allah het zo wil. Noem me één homo die in een katholiek of Joods land opgehangen wordt omdat zijn religie dit niet toelaat.
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees maar zeker dat de Hamas dergelijke artikels gebruikt op zelf aan zelfmoordterrorsisten te komen in de zin van: "zie je wel? de christenen doen het ook". Maar neem me niet kwalijk, ik geloof daar geen bal van. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#197 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Het is nu net daar dat het verschil ligt bij de veel jongere islam. Citaat:
Citaat:
![]() |
#198 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als een getrouwde vrouw wordt veroordeeld tot overspel, dan moeten beide participanten worden geexecuteerd Deut.22:22 Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#199 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Naar mijn mening is elk geloof een beperking en afhankelijk van de socio economische en socio politieke toestand van een regio wint dit geloof aan macht. Het feit dat ik nu op een computer zit te tokkelen in plaats van op een stenen muur zit te schrijven is eerder ondanks het christendom ipv dankzij het christendom. |
|
![]() |
![]() |
#200 |
Gouverneur
|
![]() Nog iets voor de niet-islamitische homo executuies:
http://www.thegully.com/essays/gaymu...y_jamaica.html |
![]() |