![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Da's om verwarringen vragen he... Enfin los daarvan, mocht men de co2 uitstoot beperken per persoon het landschap zou er anders uitzien. Nu leeft men met een mentaliteit van : ik rij veel , dus ik mag in comfort reizen, en voor dit comfort heb ik een zware wagen nodig.... (Zie verhofstad toen hem gevraagd werd wat hij doet om c02 in te perken) De gucht doet niet onder met zijn Porsche Cayenne.... Waar is de voorbeeldfunctie?????? En juist dit stoot de mensen tegen de borst..... ps: heb je het rood autootje gezien van Pieter decrem..... die gaat men alleszins niks kunnen verwijten. Laatst gewijzigd door Amaj : 21 juni 2007 om 13:59. |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vraagje: wie spreekt er van een auto te recycleren om de 5 jaar? |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Banneling
|
Ach kijk; je leert ook niet bij eh jij. Geraak je nu nog steeds niet verder dan wat idioot op de man spelen en uit je nek kletsen?
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Burgemeester
|
Ik pleit ervoor om de mensen gerust te laten....
En maatregelen moeten genomen worden met inachtneming van een overgangsperiode. Geen paniekvoetbal dus!!! Mensen moeten hun wapens inleveren, mensen moeten hun autos inleveren.... (van ons inkomen dan nog maar gezwegen) Wat nog allemaal....????? Dit is de consumptiemaatschappij ten top gedreven! Wie zou zoiets nu NIET beu worden? Ik heb er ondertussen een sport van gemaakt om een minimum, via onrechtstreekse heffingen, uit mijn zakken te laten kloppen.... Mocht iedereen hier reageren zoals ik, die multinationals zouden al wat minder hoog van de toren blazen. Inbev, electrabel, en kabeldistributie, banken..... verdienen aan mij al niets meer... Heb ik daarvoor ingeboet aan comfort? Integendeel!!!! Met het overtollige geld dat op mijn spaarrekening stond aan 2% interest heb ik mij gewoon een stuk bouwgrond gekocht, volgeplant met fruitbomen. Bovendien is mijn investering meer waard over 20 jaar dan de interesten mij ooit hadden kunnen geven. Laatst gewijzigd door Amaj : 21 juni 2007 om 14:57. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
Ik stel gewoon voor om politici volledig te verbieden......
dat zou pas een gevoelige verbetering van het milieu met zich meebrengen......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Burgemeester
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Al zou het niet mogen, men betaald bij de aanschaf ervan al BTW. |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Hierbij heeft men gekeken naar de vervuiling die ontstaat bij productie, gebruik (met inbegrip van vervuiling ten gevolge van olieontginning en -raffinage) en ontmanteling. En wat bleek ? Voor een Golf TDi 1.9L, komt maar liefst 25% van de totale CO2-productie vrij bij productie en ontmanteling, voor fijn stof is dat 57% en voor NOx ligt dat op 55%. Er werd een gebruiksfase van 150000 km in acht genomen over 10 jaar. Dus, zelfs al zouden er significante reducties kunnen gerealiseerd worden in emissies aan CO2, NOx of PM met nieuwe modellen, deze worden overschaduwd door de inherente pollutie verbonden aan de productie en ontmanteling. Een verplichte uitfasering van oudere wagens lijkt me, vanuit mileustandpunt, niet zo'n zinvolle maatregel... |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Minister-President
|
Raar dat degene die met een lease wagen van de regering of van hun werkgever rijden moeten beslissen over wat er met persoonlijke zure aankopen van burgers moet gebeuren. Is dit niet ongeloofelijk hypocriet?
|
|
|
#131 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe je het ook draait of keert, die productievervuiling komt er whatsoever en hetgeen je tot nutoe al in de lucht geblazen hebt, daar verandert niemand nog wat aan. Waarom dan alsnog nog wat extra vervuiling de lucht in blazen? |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Banneling
|
-
Laatst gewijzigd door Sfax : 21 juni 2007 om 15:33. |
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De persoon die over die 120km per uur sprak met een electrische auto, is technisch geen lompe uil. Hij had dit zelf moeten weten. Of was het een uidaging van hem? |
|
|
|
|
|
|
#134 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#135 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#136 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#137 |
|
Burgemeester
|
Kijk, het is poepsimpel wat de achterliggende bedoelingen zijn:
Er is sprake van een slooppremie:.... maar die krijg je enkel en alleen als je een nieuwe wagen aanschaft.... Vertaald luidt dit: wie er voor kiest om niet meer te vervuilen wordt gestraft.... degene die terug vervuilt wordt beloond.... Wie wil er nog een tekeningetje? Om van te kotsen |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Burgemeester
|
|
|
|