![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
is dat Nederlands of Engels volgens U ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet gehoord, dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() de gebouwen waarover ik het heb staan ALTIJD leeg, niet alleen in het weekend
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ge schiet wel een bok als ge het verschil tussen een leeuw en een bok niet ziet hopelijk zal uw god minder bijziend zijn, als hij de muizen van de bokken moet scheiden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() goed lezen:
[FONT='Courier New']Il est 1h00, au commissariat central de Leuven.[/FONT][FONT='Courier New']Johnathan Vanden Borre et Jérôme Ollier se rendent au commissariat pour s'informer des conditions de détention de leurs camarades arrêtés �* 23h30 dans une rue de Leuven.[/FONT][FONT='Courier New'] [/FONT][FONT='Courier New']Ils ne trouvent pas l'entrée du commissariat central. Ils passent alors une entrée de parking et sont arrêtés par une vingtaine de policiers présents. Johnathan leur dit qu'ils cherchent l'entrée du commissariat. [/FONT][FONT='Courier New']4 des policiers les saisissent par les bras et les amènent violemment �* l'intérieur du bâtiment. Jonathan a par moment les pieds qui ne touchent plus le sol.[/FONT][FONT='Courier New']Une fois dans le bâtiment, les policiers procèdent �* une fouille musclée. Jonathan est jeté �* terre (blessé au genou) puis plaqué au mur (blessé au poignet). Jérôme est maintenu par deux policiers dont l'un exerce une clé de bras pour le faire crier en forçant l'étreinte lorsque d'autres officiers lui demandent son nom.[/FONT][FONT='Courier New'] [/FONT][FONT='Courier New']La fouille durera environ cinq minutes durant lesquelles le policier maintenant le bras gauche de Jérôme, exercera plus d'une trentaine de pressions sur son épaule.[/FONT][FONT='Courier New']Ils sont ensuite détenus dans une cellule de 15m sur 6m, avec 80 autres prisonniers. Une jeune femme d'Antwerpen a été arrêtée en sortant, seule, d'un train. Une personne de Leuven s'est fait arrêtée en se rendant �* un night shop, plusieurs autres passants ont été arrêtés dans la rue sans aucun lien avec les manifestations.[/FONT][FONT='Courier New'] [/FONT][FONT='Courier New']La température de la cellule oscille entre 25 et 30 degrés, seuls deux bancs longent la pièce, lumière allumée. Nous y rejoignons les 5 autres liégeois arrêtés �* 23h30 dans la rue, en dehors de toute manifestation. Plusieurs d'entre eux ont été l’objet de violences, Eric de Ruest porte des ecchymoses sur le bras droit.[/FONT] |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: gij zijt een smeerlapke. :') Ik had je vraag anders gelezen. Juridisch = democratie Het vlak van moraliteit moet iedereen zelf beslissen, natuurlijk. Ik heb daar op geen enkel moment een uitspraak over gedaan, dus wat het hier ineens komt te doen, weet ik niet. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 24 juni 2007 om 22:54. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() allée, ik heb het filmke driemaal bekeken en het driemaal gehoord, verschillende keren achtereen zelfs
niet dat het belangrijk is, maar er werd wel degelijk in het frans gescandeerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke minuten dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
|
![]() Citaat:
http://www.garagetv.be/video-galerij...juni_2007.aspx
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 24 juni 2007 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat hetzelfde als gaan protesteren omdat er bomen in het bos staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
|
![]() Ik ben 't niet die niet kan lezen.
![]() ![]() In welke verhoudingen? Of serieus gezegd; ik vind dat je je er hier een beetje makkelijk van af maakt. Citaat:
Ik gebruik mijn lichaam. Dat heet arbeid. Ik bezit dus oneindige arbeid. Ik zet deel van mijn arbeid om in productie. Ik bezit dus een geven productiviteit Ik verruil een deel van mijn productiviteit voor een goed. Ik bezit nu een goed. Een inbreker steelt mijn goed. Hij neemt dus mijn productiviteit weg. Hij neemt dus mijn arbeid weg. Hij neemt dus mijn lichaam. Noem jij dat geweld, ja of neen? Indien je neen zegt, mag je mij verklaren hoe je van mijn lichaam kan nemen zonder geweld te hanteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() pff, daar vraag je me wat, ik dacht bij het begin van de betoging, waar je ziet dat ze achter die grote brede spandoek lopen, na de beginbeelden met de flikkencamionettes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#395 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#396 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
POLICE PARTOUT - JUSTICE NULLE PART en het is nog de waarheid ook, als je het mij vraagt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geweld (2de notie) dient altijd bestraft te worden indien jezelf de initiator bent. (Een beetje verfijnd. Je zou denken dat heden ten dage men zegt dat geweld altijd veroordeeld moet worden, men zelfverdediging a priori al uitsluit, maar blijkbaar moet dat erbij.) Citaat:
Maar dat is niet gewelde 2de notie, dus dien je daar ook neit geweld 2de notie op te reageren.
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
|
![]() Zeker wel, als daarmee feitelijk geweld wordt voorkomen; burgers en hun have en goed moeten veilig zijn, tuig opzouten.
![]() |
#399 | |
|
![]() Citaat:
Soit, als jij recht wil schrijven op basis van een woordenboek.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik verduidelijk zaken. Er is geen sprake van geweld in de zin van de 2de notie als iemand mijn pen steelt, terwijl ik niet kijk. Er is enkel sprake van een onrechtmatige machtsoefening.
![]() |
![]() |