![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
het is door lui als gij dat deze wereld kapot gaat aan zijn eigen verzuring |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat marginaal links gespuis dit op de kerfstok heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() wat ben ik dan graag medeplichtig. Ik ben alles behalve anarchist, al heb ik wel begrip voor hun aan de kaak stellen van de huisvestingsituatie die idd soms de spuigaten uitloopt. Het zijn voor mij ook niet meer dan naieve en niet zelden kleinburgerlijke pubers, maar het politie-optreden was niet in verhouding. En vooral die al even kleinburgerlijke reacties van de geschokte goegemeente zijn hilarisch ![]() PS: voor al degene die aan het afgeven zijn op "extreem-links" dat rel schopt, anarchisten zijn tegen elke "archie" (macht), of die nu links of rechts is ingekleurd. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 25 juni 2007 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, deze week vond het gespuis het nodig om grafitti op mijn koetswerk te spuiten en 2 ruiten in te slaan. Ook zijn al mijn CD's vernield.Waarschijnlijk omdat het niet echt een merk was dat ze apprecieerden en omdat de muziek waarschijnlijk te commercieel van aard was. Wie is er dan verzuurd? De aggressor of de persoon die deze zaken aanklaagt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En als u mij, zonder enige vorm van nuance, in dit vakje probeert te stoppen mag ik dat toch zien als een belediging? neem verantwoordelijkheid op voor je daden ipv dat aan anderen op te leggen.
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#508 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aantal pagina's terug heb ik iemand gelijk gegeven dat het merendeel van de krakers er niet akkoord mee is, maar dat sommigen onder hen dat wel zijn. Dat is idd het marginaal gespuis. Nogmaals, als u zichzelf daarbij aangesproken voelt dan is dat mijn probleem niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Minister
|
![]() Nog meer links gespuis
![]()
![]() |
#512 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik praat niet alles goed en schaar me eerder aan de zijde van An Arkos in deze discussie maar ik vind dat veel van die extreem-rechtse gevallen hier nogal schromelijk overdrijven zo vind ik niet dat iedereen neergeknuppeld moet worden die voor zijn/haar mening opkomt en evenmin dat iedereen schuldig is totdat hij/zij zelf zijn onschuld bewezen heeft dat zijn een paar stelregels die vooral door democraten aangehangen worden, maar de democratie is tegenwoordig ver te zoeken, en niet alleen bij de VRT |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Minister
|
![]() Volgende keer beter
![]()
![]() |
#514 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Minister
|
![]() Links gespuis noemt men die mensen dan....
![]()
![]() |
#516 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() er zijn nogal wat anars die wel sympathie hebben voor de CAP hoor, enkelen hebben er zelfs voor gestemd, bij grote uitzondering en anderen, die niet zijn gaan stemmen hebben gezegd dat ze wel op CAP zouden stemmen ALS ze zouden gaan...maar ja, dat is natuurlijk gemakkelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet extreem rechts. Extreem is lachwekkend. Of dit nu langs links of langs rechts is. Ik ben ook niet tegen vrijheid van meningsuiting maar extreem links (net zoals extreem rechts) heeft al genoeg bewezen in het verleden dat ze hun manieren niet kunnen houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
alleen zijn het vandaag niet de joden, maar de werklozen, de moslims, de armen en de linksen die hen verdedigen die geviseerd worden de democratie is uitgehold...totaal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN