![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zapp Kwarter: De donder komt
(Het betrekt hier idd enorm)
![]() |
#14262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Metallica - Ride The Lightning
![]() |
![]() |
#14263 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The The: Kingdom of rain
![]() |
#14265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slayer - Raining Blood
![]() |
![]() |
#14266 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#14267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fleshcrawl - As Blood Rains From The Sky
![]() |
![]() |
#14268 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#14270 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gorerotted - Cut, Gut, Beaten, Eaten
![]() |
![]() |
#14272 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cannibal Corpse - Eaten From Inside
![]() |
![]() |
#14274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Buoys: Timothy
(die wordt opgegeten) Trapped in a mine one night caved in And everyone knows the only one’s left Was Joe and me and Tim When they broke through to bore us free The only one’s left to tell the tale Was Joe and me Timothy, Timothy where on earth did you go Timothy, Timothy God why don’t I know? Hungry as hell no food to eat And Joe said that he would sell his soul For just a piece of meat Water enough to drink for two And Joe said to me, I’ll take a swig And then there's some for you Timothy, Timothy Joe was looking at you Timothy, Timothy God what did we do? I must of blacked out just 'bout then 'Cause the very next thing that I could see Was the light of the day again My stomach was full as it could be And nobody ever got around to finding Timothy Timothy, Timothy where on earth did you go Timothy, Timothy God why don’t I know? Timothyyyyyyyyyyyyyyyyyy Yeah Timothy Timothy (fade)
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 26 juni 2007 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wim De Craene - Tim
'k Herinner mij nog goed Tim Hoe men mij vertelde Van het harde buitenleven De boeren op hun velden Het binnenhalen van de oogst Het weer was droog en heet De lijven plooiden naar de hooivork En stonken naar het zweet Het graan was rijp en binnen De boer zijn hoogste wens Men zei me dat dit alles een paradijs was voor de mens Hier laat ik je los, Tim, Van hieraf moet je gaan Met vallen en opstaan Van hieraf moet je gaan Men wees mij hoe de mens, Tim De grond gewonnen had Waar men de zoete druif verbouwde En het helder gerstenat De weide vol met hooi Het hooi voor 't jonge kalf En wie het versgebraden kalf niet lust Zo'n man die is maar half Hier heeft de mens gewonnen De arme grond verrijkt Hier heeft de mens met zwoegen Zijn hoogste doel bereikt Hier laat ik je los, Tim, Van hieraf moet je gaan Met vallen en opstaan Van hieraf moet je gaan Dit alles heeft men mij verteld, Tim Ik heb het ook gezien Hoewel ik zelf geen lauweren Aan dit meesterwerk verdien Ik heb het lot bezongen Van de knechten en de boer Het kirren van de boerendochter De blikken van de hoer De schoonheid van de morgen 't Ontwaken van de stad Ik heb dit wel bezongen Maar nooit een cent gehad Hier laat ik je los, Tim, Van hieraf moet je gaan Met vallen en opstaan Van hieraf moet je gaan Dus ga en maak de mortel Bouw stenen tot een huis Smeed akkers voor 't gewelf Tim Maak deuren voor je huis Ikzelf geef je niets mee Dan lofzang voor je jeugd De krachten in je armen Een ode aan de deugd De liefde voor een vrouw, Tim De oogsten van haar buik Het winnen van de dagen Het streven naar geluk Hier laat ik je los, Tim, Van hieraf moet je gaan Met vallen en opstaan Van hieraf moet je gaan Van hieraf moet je gaan Van hieraf moet je gaan Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 26 juni 2007 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14276 |
Staatssecretaris
|
![]() TIM VISTERIN De Vogel
Lalalalalalalala lalala la la la la Merlijn de grote tovenaar Zag op een dag langst de boulevard Een kleine jongen zeer bedaard Met wipneus en weerspannig haar Merlijn zei "jongen kom eens hier Met wat doe ik je nou plezier Je moet het even overwegen Al wat je wil zal ik je geven" En refr.: De knaap zei onbevreesd "meneer, meneer, ach meneer, ach meneer Ach meneer, een mooie vogel wil ik zijn Met sterke vleugels alstublieft meneer Merlijn Een mooie vogel in de lucht met pluimen, poten en een vlucht En alle kleuren van de regenboog aha Ach meneer een mooie vogel wil ik zijn Met sterke vleugels alstublieft meneer Merlijn Dan kan ik slapen op een wolk, de lucht doorklieven als een dolk En het zonlicht vangen met een boog Ach meneer een mooie vogel wil ik zijn Merlijn zei "jongen luister even, als je dat wil zal ik het geven Bedenk alvorens uit te kiezen, je zou een mooie kans verliezen Wil je dan liever niet wat kracht, en heel de wereld in je macht Of wil je rijk zijn en heel wijs, of koning in een groot paleis?" Maar refr. En sindsdien zit er boven in de lucht een nieuwe vogel in z`n dolle vlucht En zeggen waar hij ergens vangt het zonlicht in z`n wolken vangt Of hij Merlijn nog heeft bedankt heeft al te lang Al wat ik weet, is wat hij deed Hij maakt plezier, hij maakt plezier als een mooi dier Ergens ver van hier
![]() |
#14277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14278 |
Staatssecretaris
|
![]() zie je link niet echt maar kom: