![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij schoten ook graag met klakkebuizen en zelfgemaakte pijltjes uit de boekskes van den Unigro gescheurd (die waren wat harder en daar konde ne scherpere punt van draaien......) en wij schoten wel naar mekaar..... nu denk ik : gelukkig dat we niemand zijn oog hebben uitgeschoten..... Die klakkebuizen moesten we dan nog eerst gaan vinden (pikken eigenlijk he...) op een of andere bouwwerf.... (maar wij hadden geluk want achter onzen hoek was een klein magazijntje van een bouwfirma en als die deur openstond dan liepen wij daar al eens binnen he... tja en dan kon het gebeuren dat daar al eens een einde lag he.... Zou die diefstal al verjaard zijn.... ? Ja wadde....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zoals je zei, zijn de ouderwetse films die bvb de landing in normandie laten zien, eigenlijk HEEEEEL romantisch... in vergelijking met de realiteit is dat echt 'a-team' romantisme... in de serie the a-team werd er nooit iemad bloederig neergeschoten, enkel als het voor het verhaal echt moest, en dan nog. Nu heet men de technieken om het pakken realistischer en dus ook confronterender te maken. Bij games niet anders... Donkey kong gooide je nog zonder een druppel bloed in 2d plat met een vat... Nu zou hij je kop eraf bijten met fonteinen tot gevolg... Men kan meer, moeilijkere, en visueel 'mooiere' dingen on the fly renderen dan ooit. De films van schrek, die qualiteit on the fly renderen is voor binnen een paar luttele jaren... imagine... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wij schoten vooral naar de vliegenramen... die bleven daat mooi insteken, maar na een belegering van een aantal dagen ging dat gaas wel eens kapot... en die mens dan maar vloeken... Ook herriner ik mij rode, rood-witte bessen... niet volledig rond, meer 'zeppelin'-achtig van vorm, die paste net in onze 'klakkebuizen'...en die vlamde verdorie goe... Och al bij al... 't ware een schone tijd... En dan maar met 'tape' een handvat, of twee aan uw buis bevestigen... Een kort stukje buis nemen en 2 nageltjes doorslaan voor een 'vizier' en dat erbovenop plakken... Of de varianten met 2, 3 ,4 enz, buizen met een stukje hout ertussen, zodat je meer dan een keer rap na elkaar kan 'schieten'... lol lol lol die tijd.... waar is dien tijd.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() ach, als computerspelletjes echt invloed zouden hebben op ons, dan had je nu een ganse generatie die door obscure gangen op repetitieve electronische muziek bolletjes zouden eten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
geweldadiger doordat men beter in staat is om geweld en zijn gevolgen te truckeren... men moest vroeger niet denken aan cgi (Computer Generated Images), op gebied van realisme zowat de grootste sprong voorwaarts... Nu kan ogenschijnlijk alles... Bekijk het verschil tussen de oude batman serie afleveringetjes eens met de meest recente batman film... Kijk naar de eerte superman film en naar de laatste... De verschillen zijn duidelijk... Geweld kwam er overal in voor... maar vroeger was het meer geweld zoals in de vlaamse serie 'de kat'... hollen, strompelen, gaten in de in de slaan... lachwekkend als je het nu bekijkt... Laatst gewijzigd door Zyp : 28 juni 2007 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
(ene om in te kaderen ... al zeg ik het zelf.....)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Achteraf kan je wel over de dingen lachen waar je toen voor moest huilen of schrik van had... |
|
![]() |
![]() |