![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
|
![]() Als die Redoan eerst tegen de hand heeft geslagen van Demoor (die hij op de BANK had gelegd) kan men toch wel zeggen dat die Redouan ALS EERSTE geweld heeft gebruikt en was het naar de keel grijpen doro Demoor uitgelokt.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
trouwens Demoor is maar een Dhimie, die moet dat maar ondergaan,... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal de rechter zijn die, op basis van het dossier, zal oordelen wat er, volgens hem, juist gebeurd is. Iedere partij zal dan proberen zijn eigen bewijslast naar voren te brengen om zijn gelijk te bewijzen. Moeilijke job hoor, zou ik durven zeggen ...
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Dat zijn de feiten zoals in de rechtbank is gebleken.
Citaat:
En ter informatie: straffen zijn niet bedoeld ter compensatie van de "schade". Een langere celstraf zal Demoor ook echt niet terugbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Probleem is alleen dat de lullekes wel begonnen zijn met fysische aanrakingen, zo interpreteer ik dat toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft dit met Links te maken? Je kunt me bezwaarlijk links noemen hoor. Een mens mag al geen andere visie meer hebben in een rechtzaak of hij wordt al bestempeld als links. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() Wie heeft het eerste geweld gebruikt (het wegslaan van een hand op een bank van een bus ???).... die is het geweld begonnen volgens mij.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() Als het je enigszins kan geruststellen. Ik ben zelfs al een keer fysiek aangevallen. Ik weet dus perfect hoe het voelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer zullen we momenteel niet te weten komen (wat is precies de geste geweest van Radouan?), en is het dus moeilijk om op dit specifiek punt conclusies te trekken...
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt het dan weer over wetgeving dat is iets anders natuurlijk,... Ik ben nu eenmaal gene goeie katholiek, ik draai mijn kaak niet om als ze op de ene helft slaan, ik slaag 3 keer zo hard terug en geef er nog nen trap tegen hun spel bij,... ik zal dan ook nie in den hemel komen,... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? omdat jij niet akkoord zijt met het vonnis?
Wees gerust, velen zijn niet akkoord met een vonnis, zeker wanneer ze worden veroordeeld. ![]()
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in dit geval telt dit voor mij ook als uitlokking, het is niet Demoor die uitgelokt heeft, het zijn de "jongeren" dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
moraal van het verhaal voor veel mensen , " zelf als ge u verdedigt door ingevoerd alochtoon krapuul, mogen die u met een minimum aan straf dood kloppen... " u weet vast en zeker al welk bolleke te kleuren in 2009 ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *probeert zich in te houden*
*krijgt het moeilijk* *schiet in een lach* *krijgt er tranen van* ![]() Het werkwoord "moeten" wordt hier gebruikt omdat ik het vonnis niet heb gelezen, en dus niet voor 100% kan zeggen waarop de redenering van de rechter steunt. Het blijft dus een hypothese mijnentwege. Er zijn toch mensen die overal complotten zien hoor ... ![]()
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
Alle rechters zijn immers politiek correcte figuren die permanent allochtonen de hand boven het hoofd houden. Waarom ze dat dan wel zouden doen, heeft nog nooit iemand redelijk kunnen uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kan een kleine bloemlezing vinden op vrtnieuws.net vandaag... Een verkrachter op peniteniar verlof die ondertussen 4 minderjarigen geknipt heeft, .... 2 gasten ontvoering, verkrachting en poging tot moord, ... voorwaardelijke straf, ... Allemaal rechterlijke dwalingen, of gevallen waar rechters ronduit geflipte uitspraken doen,... ik mag u dus ontvoeren, Edina, en u meevoeren naar een donker bos, en in de koffer van mijn auto slagersmessen hebben en vuilzakken als ik gesnapt wordt krijg ik wat voorwaardelijk... tof he.... en als ze mij dan toch veroordelen krijg ik na ene tijke conge uit den bak en kan ik opnieuw aan de slag, ... goe bezig nietwaar, ... Maar ja wij leven in de perfect multiculturele samenleving waar alles peis en vree is, alles mag en niets moet, ... En waarom ze dat doen, dat is toch duidelijk de zeepbel van uw perfecte multiculturele maatschappij mag niet uiteen spatten, ... dat is de reden. |
|
![]() |
![]() |