![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, dat kan ik eerlijk gezegd niet. Maar ik kan wel enigszins begrijpen dat het gebeurd, maar dat is geen reden om het niet als uitlokking voor die stamp te zien. Want die stamp was er waarschijnlijk niet gekomen als Demoor hem niet eerst had vastgegrepen. En daar gaat het hier om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik lig er niet meer wakker van hoor, we zullen nog eens lachen wanner deze snotneus zijn volgende feiten pleegt, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
|
![]() Citaat:
2) Het is niet toegestaan daarom iemand dood de trappen, want hij is daarvoor veroordeeld tot 2 jaar cel en mag ongeveer 200000 EUR schadevergoeding betalen! Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en we staan weer bij het begin, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Men straft iemand voor wat hij gedaan heeft, niet voor wat hij zou kunnen doen in de toekomst.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 28 juni 2007 om 15:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Intussen is volgens VT4 teletekst er wel sprake van uitlokking door Demoor, volgens VTM teletekst geen sprake van uitlokking, en heeft de VRT het uberhaupt niet over wel of niet uitlokking. Ik vind dat het centrum euh justitie toch wel iets duidelijker mogen communiceren naar de pers toe. De getuigen van het eerste uur spraken overigens niet over Demoors wurggreep. Pas daags nadien, nadat de daders al gevat waren, kwamen getuigen opdagen die beweerden dat Demoor Redouan naar de keel vloog (ben wel vergeten of de jongeren toen al zelf over die wurggreep hadden gesproken, maar veronderstel van wel). Nog steeds weet ik niet of die getuigen allochtoon zijn. Wel weet ik dat vanaf dat moment alle registers werden open getrokken, zowel binnen als buiten dit forum, en Demoor in Humo werd afgeschilderd als neo-nazi, waar dus niks van waar blijkt te zijn, en op dit forum door plaatselijke nar Feremans werd gekreet dat de nazi-schoft Demoor eigenlijk gewoon was doodgevallen van haat, en dit dus eigenlijk de schuld van het VB was. Want ja, toendertijd was het algemeen geweten dat de dood van Demoor aan de opwinding en niet aan de stamp te wijten was. We weten intussen wel beter... Ook deze nonsens pasten in een bepaalde strategie waarvan het nut en het waarom van zoveel verspilde energie me nog altijd vrij onduidelijk is...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 28 juni 2007 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
|
![]() Ik kan het mij niet voorstellen, omdat ik het mezelf niet snel zie doen. Maar ik kan wel enigszins begrijpen dat het gebeurt, omdat er nu eenmaal mensen rondlopen die lichter ontvlambaar zijn. Nu, iets begrijpen, betekent nog niet dat je het daarmee goedkeurt of dat het geen reden kan zijn om van uitlokking te spreken.
Laatst gewijzigd door Edina : 28 juni 2007 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar NERGENS natuurlijk! Sinds wanneer moet je FEITEN aandragen als je politiek correct wil zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien blijkt uit de getuigenissen alvast dat Demoor absoluut niet de bruut en racist was waarvoor men hem aanvankelijk versleet. Hij vroeg drie maal vriendelijk om het rustiger aan te doen, vooraleer hij zo dom was om de leuning vast te nemen van de zetel vóór Redouan en zijn vriendjes, waarna meteen het eerste aggresieve fysieke contact in de hele zaak plaatsvond, duidelijk van de kant van Redouan. De rest is peanuts voor de poco's. Er valt niks meer uit te melken voor hen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leg me ook eens uit waarom er op dit forum net na de feiten zovelen euforisch liepen te verkondigen dat de dood van Demoor niet lag aan de trap, maar aan 's mans opwinding? Het werd zo zonneklaar en bewezen geacht toendertijd, dat Feremans in zijn gekende ietwat overdreven stijl gerust kon poneren dat Demoor gewoon dood was gevallen van de haat, en dat het VB dus eindelijk bewezen had mensen te kunnen laten doodvallen van de haat. Eric houdt niet van het VB, dat is geweten, en met de informatie die er toen de ronde deed, kon je gerust Erics stelling volgen. Alleen...ze was voledig gebaseerd op gebakken lucht. Eric had zich vergaloppeerd door de schuld van tonnen valse informatie verschaft door mensen wiens belangen ik niet kan vatten. Waarom ze dat dan wel allemaal doen, heeft me ook nog nooit iemand redelijk kunnen uitleggen!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Leg mij nu eens uit welk voordeel een rechter zou hebben om allochtonen systematisch de hand boven het hoofd te houden? Waarom zou hij dat in hemelsnaam doen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar een rechter is er niet om zich in te leven in een situatie, een rechter is er om de letter van de wet te volgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat de autochtone mens een degout zou beginnen krijgen van al die allochtone niksnutten en zich zou afvragen wat de nutige bijdrage van deze mensen aan onze samenleving is, bezijdens vegeteren op onze sociale staat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Wat? De uitspraak?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 28 juni 2007 om 16:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ook nog wel wat mensen die ik liever kwijt heb...valt goed te overwegen als er zulke lichte straffen worden uitgesproken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
En versta mij vooral niet verkeerd, sommige kritieken op het gerecht zijn ongetwijfeld terecht. Maar de kritiek als zou er een samenzwering bestaan om criminele allochtonen uit de gevangenissen te houden, is ronduit absurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen is het zo dat �*lle kranten beweren dat de rechtbank de "uitlokkingspiste" wilden volgen. Ik begrijp het ook niet meer hoor. Indien ze de "uitlokking" volgen, dan is de boodschap die gegeven wordt wel héél erg serieus, ik vrees dat er dan nog veel zal "uitgelokt" worden de volgende dagen. De mensen zijn het namelijk BEU!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |