![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() a week before the last day is as good as any...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik erg jammer voor je. Hoe komt het? Te lelijk, slechte openingszin, ... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zal weeral een goede 1940 euro terugkrijgen.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook niet goed hé, de staat heeft dus een jaar lang interesten ontvangen op jouw geld....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ingehouden in 2006, aangifte in 2007, terugkrijgen in 2008. Tegen een interest van pakweg 4% spreken we toch rap over een 170 euro kwijt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 4 juli 2007 om 14:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus mensen die 1000 euro moeten betalen moeten dan eigenlijk blij zijn? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ideaal vind ik dat je niets moet betalen en niets moet krijgen. alhoewel je, zoals Jazeker zegt, wel kosteloos die 1000 euro hebt geleend van de staat hé....
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een lening voor wat?
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om op uwe spaarboek interest te laten opbrengen? Feit is dat je die in principe 2 jaar terug al aan de staat schuldig was maar dat je die renteloos tot 2008 mag houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vanaf volgend jaar gelukkig maar 1 brief meer...
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Als je zelfstandige bent: dringend wat minder voorafbetalen...
Ik zit zelfs te denken om, hoewel ik tegen leningen ben voor gelijk wat, om van de bank te lenen om vooraf te betalen. Qua bonificatie kan dat tellen... Alleen vraag ik me af hoeveel die intrestvoet is?
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tis wel waar wat je zegt, maar ik krijg toch liever terug hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar iets op de spaarboek? Ik heb nog andere "federale kosten" ook, maar ik weet het: eigen schuld ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() We zijn in 2006 gehuwd, dan doe je twee aangiftes in 2007 maar alle jaren daarna moet je maar 1 aangifte doen voor 2 personen. Vandaar de twee kolommen, bv 1250, 2250 = inkomsten van wedden en lonen van persoon 1 (meestal de man of de oudste bij holebi's) VS persoon 2 (vrouw of jongste).
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez gij, nog geen goesting in een lief?
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de inflatie over twee jaar vrees ik dat het verlies nog iets hoger ligt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |