![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2.NIMOBY? Ik ben net tegen de Kyotohype, ik denk helemaal niet "er moet iets veranderen maar niet bij mij". 3.Ik geef grif toe dat mijn "afgunstige" reactie zeer flauw is, maar ik weet mij eerlijk gezegd geen raad met uw woede en bemoeizucht.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 5 juli 2007 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vele lachen andere ook uit omdat deze met een kleinere auto rijd. De gemiddelde westering rijd zelfs met meer dan 600kg meer rond dan hij echt nodige heeft om zijn verplaatsingen te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit is geen woede, en geen afgunst, het is wijzen naar de torenhoge verschil in denken, spreken, verkondigen en handelen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verbruik is een goei 7,2liter/100km als ik hem op automaat laat staan, als ik met tiptronic lig te spelen stijgt mijn verbruik wel...maar dat heeft met mijn rijstijl te maken. Het liefst rij ik s'nachts met weinig of geen verkeer zodat ik mijn eigen ritme kan aanhouden zonder gestoord te worden door het gepeupel. Geef mij maar weelde en luxe op de baan ipv een klein koekedoos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar veel mensen hier weten niets eens meer wat luxe is. Zij noemen prestige tentoon stellen ook al luxe, terwijl ze dus zelf verder niet de luxe hebben om te beseffen wat luxe is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De middenklasser 1400 diesel van mijn vrouw weegt al 1300 kg en biedt nog niet hetzelfde comfort als een pakweg een E-klasse dus...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2.Neen, ik geloof gewoon niet in de klimaathype. Mag ik er nog het mijne van denken? 3.Sorry, maar de toon van uw posts getuigt van een grote woede. Ik ga hier echter verder niet op in, omdat dit een te persoonlijke discussie is die hier niet op haar plaats is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn we weer aan het verbieden geslagen se....
het enige wat verboden moet worden is het verbieden.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ga eens een proefrit doen met een mercedes E-klasse, 5serie, enz... Je zal het verschil wel voelen tov gepeupel auto'kes. En prestige of luxe...als je jaarlijks +40.000km doet dan ben je blij dat je met een E-klasse die kilometers kan doen ipv met een corsa'ke bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 juli 2007 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lantjes : 6 juli 2007 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga eens een hele dag (12 uur) met een bulldozer of vorklift rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gaan we dat voorstel tot verbod ook ee communautair tintje geven want snelheid lijkt in Wallonië niet zo'n probleem te zijn.
Zie de "Flitspalengids" voor België |
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, gewoon vierkante wielen onder zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Was een E 220 cdi 163 PK. "Sloom" zou ik niet durven zeggen. Alleen de tiptronic was nogal eigenzinnig. Inderdaad een prima kar.
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |
Banneling
|
![]() Mja, ik vind de meeste Mercedes-modellen net niet "snedig" genoeg
![]() Ik verkies ze iets directer. |
![]() |
![]() |