![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Politici, doe eens iets wat niet helpt.
Dan wordt je in elk geval al waargenomen als iets doende. En voor dat er bewezen kan worden, zwart op wit, dat het niet helpt, sta je al bekend als doender en zijn de meesten er al beginnen aan geloven. Zoals in de vermindering van fijne stofdeeeltjes door hier en daar de snelheid tien procent te minderen op piekdagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Post eens een discussie op Politics over het bestrijden van fijn stof, dat helpt ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Het is schijnbaar niet alleen komkommertijd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het is zelfs kwamkwammertijd.
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 juli 2007 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of de lijnbussen die leeg rondrijden binnen te houden, dat zou pas een flinke slok op de borrel schelen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |