Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 7 juli 2007, 11:25   #301
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
1. Waar denkt ge dat dingen zoals "democratie", "mensenrechten", "feminisme" enz. vandaan komen? Waar denkt ge dat de verlichting vandaan komt?

2. Ik wens afstand te nemen van leugenaar George Bush en de corrupte zakkenvullers waarmee hij zich omringt. Als Bush leugens vertelt over Irak, dan moet hij dat weten. Ik geloof hem niet. De blunders die hij in Irak begaan heeft zijn onbegrijpelijk.

3. Het is niet omdat Bush liegt en onbegrijpelijke blunders begaat, dat wij gene beschaving meer zijn. Waarschijnlijk leed Bush aan hoogheidswaanzin. In ieder geval: dat Amerikaans beleid sloeg echt nergens op. Dommer dan dom, zou ik zeggen.

4. Blijkbaar hebt ge mijn berichten niet aandachtig gelezen. Wij leven niet meer echt in een beschaving. Die politiek correcten laten met alle plezier moordenaars en verkrachters los op de maatschappij. Dat doet mij denken aan de middeleeuwen. De politiek correcten zorgen ervoor dat we afglijden naar barbaarse, middeleeuwse toestanden.

5. Irak heeft een zeer bloedige en gewelddadige geschiedenis. De oorlog met Iran, de invasie van Koeweit, die gifgas-aanval op de Koerden, het vermoorden van Sji'iten... Europeanen zijn lang zo gewelddadig niet.
Hoe jij erin slaagt om de "politiek correcten" zelfs de schuld van de oorlogsmisdaden van Bush en Blair in de schoenen te schuiven...
Tientallen miljoenen slachtoffers in twee wereldoorlogen (<<Europeanen zijn lang zo gewelddadig niet>>??)en dan nog beweert dat jouw zogenaamde beschaving hier zou zijn.

Btw,
-de invasie van Koeweit gebeurde nadat de US aan hun marionnet Saddam hadden laten weten dat die bezetting in hun ogen geen casus belli zou zijn

-in de oorlog Irak-Iran werd beide partijen bewapend door de US: Beschaving, zei je?

- Wat betreft de gifgasaanval op Koerden betwijfelt oa Jude Wanniski (conservatief economist, co-editor WSJ) sterk dat die door Irak werd uitgevoerd: Iran voerde toen een aanval uit in die streek. (op basis van een verslag vh US Ministerie van Defensie)

Het totaal aantal geciteerde Koerdische slachtoffers komt overeen met het % Koerden in het Iraakse leger en dus met het aantal Koerdische oorlogsslachtoffers.

Kwestie van onmenselijkheid: het waren Engelse vliegtuigen die fragmentatie-en fosforbommen op Bassorah dropten: west-Europeanen dus... Beschaving, zei je?
<<Europeanen zijn lang zo gewelddadig niet>>??

Hetzelfde "beschaafde westen" steunde de blokkade van Irak: kostprijs, volgens internationale organisaties: een half miljoen Iraakse kinderen onder de vijf meer overleden... Beschaving, zei je?
De beestige beelden van Abu Ghreib niet gezien?

Laatst gewijzigd door filosoof : 7 juli 2007 om 11:28.
filosoof is offline  
Oud 7 juli 2007, 11:31   #302
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Als we zo doorgaan dan zullen de moslims hier de meerderheid zijn. Het zou niet rechtvaardig en niet democratisch zijn indien de meerderheid van de bevolking geen macht en zeggenschap had. Wanneer de Vlamingen in de minderheid zijn, is het maar normaal dat ze hun macht verliezen denk ik. Of gelooft gij niet in democratie?
Weasel words...
http://en.wikipedia.org/wiki/Weasel_words
filosoof is offline  
Oud 7 juli 2007, 20:24   #303
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoe jij erin slaagt om de "politiek correcten" zelfs de schuld van de oorlogsmisdaden van Bush en Blair in de schoenen te schuiven...
Dat doe ik nergens. Ik denk dat Bush leidt aan grootheidswaanzin. In ieder geval wens ik afstand te nemen van zijn leugens en blunders. Da's alles. Gij begint hier precies serieus door te draaien. Wat 'n zever zeg. Amai.
Stefanie is offline  
Oud 7 juli 2007, 20:27   #304
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
-in de oorlog Irak-Iran werd beide partijen bewapend door de US: Beschaving, zei je?
Of dat de Westerse landen beschaafd zijn of niet, heeft niets te maken met wat er in het midden Oosten gebeurt. Gij doet hier trouwens alsof dat Iran contra schandaal zomaar werd goedgekeurd. Gij doet alsof er in het Westen niet verontwaardigd gereageerd werd! Ge bewijst hier nogmaals dat ge het Westen haat en wilt vernietigen, net zoals de moslim-terroristen. Hoe durft gij de mensen die verontwaardigd reageerden op dat schandaal zo te stigmatiseren en te beledigen! Mensen waren echt geschokt toen uitkwam dat de V.S. wapens had geleverd aan Iran. Maar ja, uw anti-Westerse haat verblindt u blijkbaar. Ik persoonlijk vind wapens leveren aan zo'n regime in Iran behoorlijk walgelijk. 't Is trouwens al van de jaren '80. Ik was toen nog jong.
Stefanie is offline  
Oud 7 juli 2007, 20:28   #305
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
- Wat betreft de gifgasaanval op Koerden betwijfelt oa Jude Wanniski (conservatief economist, co-editor WSJ) sterk dat die door Irak werd uitgevoerd: Iran voerde toen een aanval uit in die streek. (op basis van een verslag vh US Ministerie van Defensie)
Wel en? Het Iraaks gerecht denkt er anders over, maar dat is een binnenlandse aangelegenheid. Hebben wij ons niet mee te moeien. Punt uit. Of wilt gij soms terug naar de tijd van de kolonies?
Stefanie is offline  
Oud 7 juli 2007, 20:33   #306
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hetzelfde "beschaafde westen" steunde de blokkade van Irak: kostprijs, volgens internationale organisaties: een half miljoen Iraakse kinderen onder de vijf meer overleden... Beschaving, zei je?
De beestige beelden van Abu Ghreib niet gezien?
1. Wat heb ik met Abu Greib te maken? Ik zei toch al dat ik afstand nam van de leugens en de blunders van Bush? Kunt gij niet lezen soms? Jongens toch!

2. Gij doet precies alsof élke Westerling martelt. Komaan zeg! Gij doet weeral precies alsof mensen hier niet verontwaardigd waren toen ze die foto's zagen. Gij doet precies alsof die Amerikaanse militairen niet veroordeeld werden! Hebben de Irakezen soms de mensenrechten uitgevonden?

Het is gewoon walgelijk om te zien hoe gij alle Westerlingen stigmatiseert.

Tussen haakjes, het gebruik van gifgas is sinds 1918 verboden. Maar ja, gij zijt te verblind door haat om dat in te zien.
Stefanie is offline  
Oud 7 juli 2007, 20:34   #307
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Gij doet precies alsof er hier in Europa geen felle kritiek was op dat embargo. En nu gaan de Iraakse kindjes dood door die aanslagen. Is dat beter dan?
Stefanie is offline  
Oud 7 juli 2007, 20:37   #308
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Tientallen miljoenen slachtoffers in twee wereldoorlogen (<<Europeanen zijn lang zo gewelddadig niet>>??)en dan nog beweert dat jouw zogenaamde beschaving hier zou zijn.
Bij WO II was ook Japan betrokken. Ga eens in China rondvragen wat hun mening over Japan tijdens WO II is. Onlangs nog was er discussie over die troostmeisjes. Maar allez, de Chinezen zijn veel beter op de hoogte van de Japanse oorlogsmisdaden dan ik. Trouwens, sinds 1918 is het gebruik van gifgas verboden. En hoe komt het denkt ge dat pacifisme veel sterker leeft in Europa dan in de VS?
Stefanie is offline  
Oud 8 juli 2007, 11:47   #309
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Bij WO II was ook Japan betrokken. Ga eens in China rondvragen wat hun mening over Japan tijdens WO II is. Onlangs nog was er discussie over die troostmeisjes. Maar allez, de Chinezen zijn veel beter op de hoogte van de Japanse oorlogsmisdaden dan ik. Trouwens, sinds 1918 is het gebruik van gifgas verboden. En hoe komt het denkt ge dat pacifisme veel sterker leeft in Europa dan in de VS?
Proficiat Stefanie, je hebt hem mooi beantwoord, in al je postings hieromtrent. Het is niet omdat "onze westerse leiders" walgelijke dingen doen, dat de bevolking het ermee eens is. Die houdt er wel degelijk een andere moraal op na. Daarom dringend : volksdemocratie: regeren door referenda (kijk maar eens op de site: pas vernieuwd )

.
Eddy B is offline  
Oud 8 juli 2007, 13:03   #310
filosoof
Banneling

Standaard VRT manipulatie blijft aan de orde...

Citaat:
1. Wat heb ik met Abu Greib te maken? Ik zei toch al dat ik afstand nam van de leugens en de blunders van Bush? Kunt gij niet lezen soms? Jongens toch!

2. Gij doet precies alsof élke Westerling martelt. Komaan zeg! Gij doet weeral precies alsof mensen hier niet verontwaardigd waren toen ze die foto's zagen. Gij doet precies alsof die Amerikaanse militairen niet veroordeeld werden! Hebben de Irakezen soms de mensenrechten uitgevonden?

Het is gewoon walgelijk om te zien hoe gij alle Westerlingen stigmatiseert.

Tussen haakjes, het gebruik van gifgas is sinds 1918 verboden. Maar ja, gij zijt te verblind door haat om dat in te zien.
Citaat:
het gebruik van gifgas is sinds 1918 verboden
Vertel d�*t aan de nabestaanden van de 6.5 miljoen die Zyklon B "mochten" inademen.
Vertel dat aan de westerse landen die het fabriceren en leveren (en observatieteams stuurden om de impact bij oorlogvoering ervan te bestuderen...)
Citaat:
Het is gewoon walgelijk om te zien hoe gij alle Westerlingen stigmatiseert
Ik laat je gewoon eens inzien dat ze elkaar waard zijn, westerlingen en niet-westerlingen... maar d�*n dissociëer je je wel vlug van die westerlingen... en noem je het "stigmatizeren" van westerlingen, ttz voor jou moet men wat westerlingen misdoen beter verzwijgen(is d�*t niet +/- watjij aan politiek correct zijn verwijt?) Wanneer men je niet in je haat volgt komen de persoonlijke verwijten. Jij doet alsof élke niet-westerling een gruwel is, terwijl er gewoon overal gruwels zijn, zowel onder niet-westerlingen als onder westerlingen.

Jouw "beschaafde" westerse landen stemden niet tegen de blokkade van Irak, of wél? Ze onthielden zich gewoon (of stemden voor en deden eraan mee).
Gevolg: minstens 500.000 kinderen onder de 5 jaar werden het slachtoffer van de US-leugens. ("It was a very hard decision, but in the end, it was worth it" verklaarde J. Albright kalmpjes toen ze erover ondervraagd werd op CBS)

Citaat:
Gij doet precies alsof er hier in Europa geen felle kritiek was op dat embargo. En nu gaan de Iraakse kindjes dood door die aanslagen. Is dat beter dan?
Felle kritiek hier in Europa? Van mij wél.. van anderen ook. Van jou zeker?

Er sterven helaas kinderen in Irak, nog altijd, en tengevole van de miserie en burgeroorlog uitgelokt door de interventies. Het aantal is evenwel niet vergelijkbaar: een half miljoen, dat is meer dan Dresden of Nagasaki én Hiroshima...

Dat het voor jou een kwestie is van de zogenaamde "morele superioriteit van westerlingen" is bewijs je door er nog even vlug en uit het ongerijmde Japan erbij te sleuren.

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 juli 2007 om 13:25.
filosoof is offline  
Oud 8 juli 2007, 22:55   #311
Stefanie
Minister-President

Standaard

Filosoof, uw antwoorden gaan uitsluitend over het buitenlands beleid. Gij spreekt enkel en alleen maar over buitenlands beleid. Het westen is veel meer dan dat buitenlands beleid alleen. Bovendien gaft ge geen antwoord op mijn vraag wie er dingen zoals "mensenrechten" en "vrouwenemantiepatie" heeft uitgevonden. Laat ik even duidelijk stellen wat mijn punt is. Het westen heeft geen grote steen bijgedragen in het beschaafder maken van de wereld. Maar waar heb ik soms gezegd dat het Westen perfect is? Of dat alle Westerlingen perfect zijn? En tenslotte heb ik ook de volgende bedenking gemaakt: Als die kiezers van Laurette Oncelinks op iemand stemmen die moordenaars en verkrachters loslaat op de maatschappij en misdadigers zo min mogelijk wil straffen, in hoeverre zijn die kiezers beschaafd?
Gij doet precies alsof ik gezegd heb dat het Westen perfect is. Toon mij eens waar ik dat gezegd of gesuggereerd heb? Voor alle duidelijkheid: Ik denk dat het Westen een voortrekkersrol heeft gespeeld in bepaalde dingen. Een voortrekkersrol spelen is iets anders dan perfect zijn.

Laatst gewijzigd door Stefanie : 8 juli 2007 om 22:55.
Stefanie is offline  
Oud 8 juli 2007, 23:03   #312
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Vertel d�*t aan de nabestaanden van de 6.5 miljoen die Zyklon B "mochten" inademen.
Vertel dat aan de westerse landen die het fabriceren en leveren (en observatieteams stuurden om de impact bij oorlogvoering ervan te bestuderen...)

Ik laat je gewoon eens inzien dat ze elkaar waard zijn, westerlingen en niet-westerlingen... maar d�*n dissociëer je je wel vlug van die westerlingen... en noem je het "stigmatizeren" van westerlingen, ttz voor jou moet men wat westerlingen misdoen beter verzwijgen(is d�*t niet +/- watjij aan politiek correct zijn verwijt?) Wanneer men je niet in je haat volgt komen de persoonlijke verwijten. Jij doet alsof élke niet-westerling een gruwel is, terwijl er gewoon overal gruwels zijn, zowel onder niet-westerlingen als onder westerlingen.

Jouw "beschaafde" westerse landen stemden niet tegen de blokkade van Irak, of wél? Ze onthielden zich gewoon (of stemden voor en deden eraan mee).
Gevolg: minstens 500.000 kinderen onder de 5 jaar werden het slachtoffer van de US-leugens. ("It was a very hard decision, but in the end, it was worth it" verklaarde J. Albright kalmpjes toen ze erover ondervraagd werd op CBS)

Felle kritiek hier in Europa? Van mij wél.. van anderen ook. Van jou zeker?

Er sterven helaas kinderen in Irak, nog altijd, en tengevole van de miserie en burgeroorlog uitgelokt door de interventies. Het aantal is evenwel niet vergelijkbaar: een half miljoen, dat is meer dan Dresden of Nagasaki én Hiroshima...

Dat het voor jou een kwestie is van de zogenaamde "morele superioriteit van westerlingen" is bewijs je door er nog even vlug en uit het ongerijmde Japan erbij te sleuren.
Felle kritiek? Wat loopt gij hier dan te zeuren? Was er niet genoeg kritiek volgens u? Ik begrijp u niet. Maar ge moet wel toegeven dat ik een punt had. Mijn persoonlijk standpunt doet niet terzake. Daar gaat het niet om. Als ge u daarmee bezighoudt dan wijkt ge af van de werkelijke discussie. Het Westen is zoveel meer dan gij en ik. Ik zie dat ge probeert af te dwalen. Het gaat trouwens niet om een mening, maar om historische feiten. Dat de mensenrechten niet zomaar uit de lucht kwamen vallen of er vanzelf gekomen zijn is geen mening, maar een historisch feit. Daar ging het mij om. Het ging er mij helemaal niet om om mijn persoonlijke mening hier te verkondigen. Ik wou gewoon enkele feiten aanhalen. Da's alles. Ik had het ook helemaal niet over "morele superioriteit". Ik bedoelde alleen dat het Westen zijn steentje heeft bijgedragen en een voortrekkersrol heeft gespeeld op het vlak van bv. diplomatie. Niet dat we hier veel keus hebben. Wij hebben hier geen woestijnen of oerwouden waar ze kunnen vechten. Misschien moet ge ook eens herlezen wat ik in dat ander bericht over de middeleeuwen schreef. Het is u ontgaan dat dat ook over het Westen ging. En is de PS geen partij in een Westers land? Is Laurette haar vader dan geen Vlaming?

Laatst gewijzigd door Stefanie : 8 juli 2007 om 23:09.
Stefanie is offline  
Oud 8 juli 2007, 23:07   #313
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Proficiat Stefanie, je hebt hem mooi beantwoord, in al je postings hieromtrent. Het is niet omdat "onze westerse leiders" walgelijke dingen doen, dat de bevolking het ermee eens is. Die houdt er wel degelijk een andere moraal op na. Daarom dringend : volksdemocratie: regeren door referenda (kijk maar eens op de site: pas vernieuwd )
Hm. Ik vond het maar niks dat ik vier jaar heb moeten wachten voordat ik die paarsen kon wegstemmen. Niet dat ik in 2003 op Paars gestemd heb. Maar toch... Vier jaar is lang met die paarsen aan de macht. In Californië kunnen ze een recall eisen als hun goeverneur het verknoeit. Zouden wij ook moeten kunnen. Vier jaar lang... Ik wou dat wij hier 'n recall hadden kunnen doen zoals in Californië om die Paarsen af te zetten.
Stefanie is offline  
Oud 9 juli 2007, 10:20   #314
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Filosoof, uw antwoorden gaan uitsluitend over het buitenlands beleid. Gij spreekt enkel en alleen maar over buitenlands beleid. Het westen is veel meer dan dat buitenlands beleid alleen. Bovendien gaft ge geen antwoord op mijn vraag wie er dingen zoals "mensenrechten" en "vrouwenemantiepatie" heeft uitgevonden. Laat ik even duidelijk stellen wat mijn punt is. Het westen heeft geen grote steen bijgedragen in het beschaafder maken van de wereld. Maar waar heb ik soms gezegd dat het Westen perfect is? Of dat alle Westerlingen perfect zijn? En tenslotte heb ik ook de volgende bedenking gemaakt: Als die kiezers van Laurette Oncelinks op iemand stemmen die moordenaars en verkrachters loslaat op de maatschappij en misdadigers zo min mogelijk wil straffen, in hoeverre zijn die kiezers beschaafd?
Gij doet precies alsof ik gezegd heb dat het Westen perfect is. Toon mij eens waar ik dat gezegd of gesuggereerd heb? Voor alle duidelijkheid: Ik denk dat het Westen een voortrekkersrol heeft gespeeld in bepaalde dingen. Een voortrekkersrol spelen is iets anders dan perfect zijn.
kijk eerst naar de balk in eigen oog, voor je naar de splinter in andermans oog kijkt...
filosoof is offline  
Oud 9 juli 2007, 10:22   #315
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
kijk eerst naar de balk in eigen oog, voor je naar de splinter in andermans oog kijkt...
yep want wij zijn slecht en wij zijn slecht en wij zijn slecht en wij zijn slecht en wij zijn slecht..... herhaal dit tot U het zelf gelooft....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 9 juli 2007, 15:28   #316
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
yep want wij zijn slecht en wij zijn slecht en wij zijn slecht en wij zijn slecht en wij zijn slecht..... herhaal dit tot U het zelf gelooft....
Vergelijk gewoon de aantallen doden...
filosoof is offline  
Oud 9 juli 2007, 16:06   #317
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In dat geval heb je ongelijk.

De levensverwachting in het westen ligt stukken hoger dan elders in de wereld.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 9 juli 2007, 16:14   #318
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
In dat geval heb je ongelijk.
De levensverwachting in het westen ligt stukken hoger dan elders in de wereld.

Paulus.
je dwaalt af... (en ver)
Vergelijk gewoon de aantallen doden veroorzaakt door westerse interventies in niet-westerse landen met aantallen slachtoffers aan westerse zijde...

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 juli 2007 om 16:14.
filosoof is offline  
Oud 9 juli 2007, 16:22   #319
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je dwaalt af... (en ver)
Vergelijk gewoon de aantallen doden veroorzaakt door westerse interventies in niet-westerse landen met aantallen slachtoffers aan westerse zijde...
Dat is geen goede maatstaf.

Als één man, 50 slechterikken zou uitschakelen in een oorlogsituatie, dan wordt hij naar jouw maatstaf, zelf de slechterik, omdat hij meer doden maakte.

Je zou beter zeggen dat een leger die veel minder slachtoffers heeft in eigen rangen dan wel bij die van de vijand, waarschijnlijk het best en meest ontwikkelde leger heeft van de twee.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 9 juli 2007, 16:28   #320
filosoof
Banneling

Standaard VRT manipulatie blijft aan de orde...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat is geen goede maatstaf.

Als één man, 50 slechterikken zou uitschakelen in een oorlogsituatie, dan wordt hij naar jouw maatstaf, zelf de slechterik, omdat hij meer doden maakte.

Je zou beter zeggen dat een leger die veel minder slachtoffers heeft in eigen rangen dan wel bij die van de vijand, waarschijnlijk het best en meest ontwikkelde leger heeft van de twee.

Paulus.
Die 500 duizend extradoden tgv de door het westen geëiste UNO-blokkade waren kinderen onder de vijf jaar, géén soldaten!
Die minimum 655.000 extradoden na de invasie in Irak uit de oorlogsstatistiek waren burgers...

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 juli 2007 om 16:49.
filosoof is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be