![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zowel bij de moord in Marollen als die in Riemst is er sprake dat de mogelijke dader zeer geweldadig te keer is gegaan onder invloed van drugs, terwijl in beide gevallen de mogelijke dader wordt omschreven als vrij normaal en zeker niet agressief. Kan iemand zo een transformatie
ondergaan onder invloed van drugs ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, moet niet eens ver kijken. Kijk wat alcohol met sommige mensen doet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch ... ik zou daar een beetje voorzichtig mee zijn. Sommige mensen hebben geen drugs nodig om agressief te zijn ...
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Al wie klets over legalisatie van bepaalde drugs, zou er eens bij stil moeten blijven staan, dat er dingen zijn, die drastisch in iemands persoonlijkheid kunnen inwerken. Het is bewezen dat cannabis tot psychoses kan leiden. Alcohol is ook een harddrug, maar eens je de kater verwerkt hebt en je roes uitgeslapen is, heb je er geen last meer van. Sommige drugs kunnen in je lijf blijven hangen je plots terug laten trippen, zonder dat je er om vraagt. Dat lijkt me ook een verschil. Persoonlijk ga ik er van uit dat agressieve mensen met hun karakter moeten kunnen leren leven op een sociaal aanvaardbare manier. Zo iemand zou wat mij betreft wel met de bus mogen rijden, maar een normaal persoon onder invloed, vertrouw ik nog minder op de weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() hangt ervan af wat je neemt. sommige drugs maken je juist kalmer en zachtaardiger
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
![]() |
![]() |