![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1 ja 2 nee 3 dacht van wel 4 wat moet gelden voor de eventuele kinderen van de partner? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 juli 2007 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat is daar mis mee? Vroeger was de vrouw in het huwelijk een sloor zonder rechten die niet moest hopen op enige persoonlijke ontwikkeling (verder studeren etc.) en altijd onder het gezag van haar man leefde. Gelukkig is de maatschappij geëvolueerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel, rené Artois' antwoorden bevatten al minstens één juridisch verschil.
![]() |
#586 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat je hier schrijft is uiteraard onzin. De vergelijking met de uitbreiding van het stemrecht naar vrouwen gaat maar al te goed op. Als ik jouw logica even mag lenen, dan beweer je dus dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn, aangezien we nog steeds over "stemrecht" spreken na de invoering van het vrouwenstemrecht? Nee dus, mannen zijn anders dan vrouwen, maar we blijven wel spreken over "stemrecht" ook wanneer we dat voor vrouwen openstellen. Hetzelfde geldt voor het huwelijk : we blijven spreken over het "huwelijk" (en dus niet het "homohuwelijk") wanneer we het openstellen voor alle burgers ongeacht hun seksuele voorkeur.
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Gouverneur
|
![]() Wat ik nu ga zeggen is niet persoonlijk bedoeld...
Maar "het homo zijn" is a social disease. En het ons dan nog willen "opdringen" maakt het al volledig te gek! Er is niets natuurlijks aan! Je kont dient om mee te kakke en niet om er iets in te steken op zijn plat vlaems gezegd! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#589 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er is wel geen speld tussen te krijgen, in tegenstelling tot uw ....
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in tegenstelling tot mijn wat ??
![]() |
![]() |
#591 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() uw geanalyseerde posting, soit, u geeft toe dat er geen speld (en zeker geen spelt) tussen te krijgen is !
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien je jezelf klemgereden voelt, kan je dat ook gewoon toegeven ipv wat flauwe kul te verkopen die kant noch wal raakt.
![]() |
![]() |
#593 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik verkoop dan ook geen spelden in tegenstelling tot...Hoogmoed
![]() |
#594 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom moeten er dan verschillen worden gemaakt naar gelang de geaardheid van degenen die het willen aangaan? Toon eens aan dat vermits twee dingen nagenoeg gelijk zijn, de ene meer geschikt is dan de andere voor verschillende groepen van mensen? Het belangrijke verschil tussen deze vormen bestaat niet! Reden te meer om niet af te komen dat er een groot verschil tussen bestaat, en derhalve de ene meer geschikt is dan de andere voor bevoorbeeld roste mensen, kale mensen, vegetariers of homosexuelen. Maar ik weet dat de logica van Paulus me telkens weer voor grote vraagtekens stelt. Zou het wel om logica gaan of om fundamenteel onlogische paulusiaanse fictie? Het zal ons allen benieuwen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Probeer misschien eens te reageren op wat er wél staat. Eigenlijk is dat ook de bedoeling, mocht je het nog niet weten. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, je begrijpt het niet goed. En dat verwonderd me van iemand van jou niveau. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 juli 2007 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overal.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |