![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alleen kost het mij te veel moeite om dezelfde kluns honderden keren te negeren dan slechts één keer. Enne ik verbruik (ik schreef eerst 'verlies') al genoeg tijd op het forum met te antwoorden om mensen, die wel iets serieus of interessants hebben in te brengen. Ik ben alleen niet van plan om die (groeiende) lijst te publiceren. ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
dus wie er niet kan mee leven zijn gelijk niet te behalen begint beter niet aan discussie op dit forum
![]() |
![]() |
#103 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bhairav en C2C.
Bhairav omwille van zijn honden, C2C omwille van zijn Stalin adoratie en eindeloze stroom bullshit. Verder ben ik blij dat Werkgroep Morkhoven en bosstraat5 gebanned zijn, ziekelijke antisemieten kunnen maar beter hun ding gaan doen op stormfront.
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() Mag je hier ook posten wanneer je denkt dat iemand anders jou op zijn/haar negeerlijst hebt plaatst?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Schepen
|
![]() Bij mij staat er nog niemand op.
Al heb ik al enkele kere wel de neiging gehad om iemand toe te voegen, maar dan bedenk ik me dat ik toch weer een (iritant) stuk van de discussie zou missen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Principieel ben ik eigenlijk ook tegen een negeerlijst. Eigenlijk staat er bij mij maar 1 iemand op, vermits ik deze stalker dan zo gemakkelijk vind. Beschouw het eerder als een persoonlijke vete, met een gladde aal, die zijn posts altijd edit, voor de moderatie ze gezien heeft.
Vermits deze persoon me inderdaad nogal persoonlijk begon te stalken, kan ik hem op ignore juist beter in de gaten houden. Met andere woorden: voor mij is het eigenlijk een markeringslijst! (en hopelijk krijg ik de stalker er ooit mee te pakken) |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Bij mij staat er niemand op. Als iemand mij irriteert (en dan is dat door misplaatste arrogantie en/of totaal gebrek aan enige argumentatie) lach ik hem/haar gewoon uit. Zolang het niet telt als persoonlijke aanval is het in orde
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Wat houdt dat in als U iemand op Uw negeerlijst plaatst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() ik wist niet eens dat we een negeerlijst hadden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Heb geen lijst want staat maar 1 persoon in
![]() |
#113 |
Minister-President
|
![]() Bedankt voor de inlichting! Wat mij betreft vind ik zo'n negeerlijst echt iets dwaas. Het is net alsof U in een of ander gewelddadig schietspel het peil van bloed en andere gore toestanden zou terugschroeven. U komt naar hier om te redetwisten met alles erop en eraan of ... NIET.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Staatssecretaris
|
![]() Sinds kort Chipie en een aantal anderen... En deugd dat dat doet !!!!!!! Dat infantiel gememmer dat je ontbreekt. Ja deugd hiervoor is het juiste woord
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op mijn negerlijst staat maar één persoon, en dat is Raf!
Ik was zijn arrogantie en zijn onwil om ook maar één argument voor zijn groot gelijk te geven zo beu, dat ik hem wel moest negeren. Het is echt verfrissend. Dankzij de negeerlijst is het niveau van het forum plots een stuk hoger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ge het niet door dat sommigen niet reageren op uw posts?
![]()
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Sorry, maar die gast belachelijk maken is zooo plezant
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |