![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1161 |
|
Coördinator
|
Rapporteer het of vraag het hier. Zo heb je het meest kans op een respons.
|
|
|
|
|
#1162 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#1163 |
|
Minister
|
Pieter bedoelt: met een link naar de thread en het bericht en het stukje dat je gewist wil zien. Want ik snap niet wat je bedoelt met "de zin boven deze post" als ik op een link klik en op één bericht uitkom.
|
|
|
|
|
#1164 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Arnold, ik pm je wel even, want het gaat idd om een bericht en een reactie er op. Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
#1165 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
of misschien dat ik nog ingelogd was en dan nogmaals inlog vanop een andere pc? Want als ik niet ingelogd zou zijn kan ik ook niet posten?
|
|
#1166 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik weet niet hoe ver jullie kunnen gaan in het manipuleren van de forumsoftware maar wat ik al altijd lastig heb gevonden is dat als je aan een peiling meedoet geen abonnee wordt van de draad. Je moet dus elke keer als je er aan denkt hem toevoegen is wel hinderlijk...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 18 juli 2007 om 22:42. |
|
|
|
|
#1167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu "banmededelingen" toch gesloten is, kunnen jullie dan dat "belangrijk"-gedoe dan niet weghalen? nu moet ik elke keer op dat slotje kijken
|
|
|
#1168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toegegeven, een rubriek sluiten zonder boe of ba, zeg maar een woordje uitleg aan het publiek, is een gemakzuchtige minder volwassen oplossing. Vakantiejobs worden beter betaald. Prettige vakantie aan iedereen. Laatst gewijzigd door Rudy : 19 juli 2007 om 23:01. |
|
|
|
|
|
#1169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(ik denk momenteel aan een ander scenario maar dat zie ik morgen wel). |
|
|
|
|
|
#1170 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Natuurlijk is het wel aan de mods om te beslissen, maar ik geloof dat het dit forum ten goede kan komen. |
|
|
|
|
|
#1171 |
|
Parlementslid
|
Beste forumliefhebbers,
Ik dacht dat het reeds duidelijk gemaakt werd. De moderatie geeft geen uitleg meer over bans. De redens voor bans zijn zoals steeds: herhaaldelijk overtreden van de wet, het forumreglement of de forumetiquette. Dat proberen we zo objectief mogelijk toe te passen, en zelfs als dat niet lukt komen we nooit (of zeer zelden) op onze beslissingen terug. Wij zien dus geen enkele reden voor een dergelijke thread. Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 20 juli 2007 om 22:47. |
|
|
|
|
#1172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo even tussendoor: Wat is er eigenlijk zo speciaal aan een "vriendenlijst"? Heeft dit een nut ofzo?
|
|
|
#1173 | ||
|
Schepen
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#1174 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ook een zelfverminking. In de eigen voet geschoten. Ten grave gedragen: een van de meest succesvolle en meestgelezen threads ooit. |
|
|
|
|
|
#1175 |
|
|
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=181
Als ik in deze post klik op het pijltje in die quote, dan kom ik uit op een pagina waar ik dat geciteerde nergens op vind? ![]()
|
|
#1176 | |
|
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#1177 |
|
|
Ik heb geen zin om hem verder als avatar te hebben maar ik stel mij toch de vraag. Is dit (letterlijk dit) als avatar toegelaten, ik kan net zo als u niets zien.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
#1178 |
|
Minister
|
Neen. Veel te groot natuurlijk.
|
|
|
|
|
#1179 |
|
|
Ik denk dat hij het enkel over de "zedelijkheid" had hoor.
|
|
#1180 |
|
|
Oh, dat weet Arnold maar al te goed, hoor. Naast de kwestie antwoorden is blijkbaar niet enkel een ziekte van 'gewone' forumgangers.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|