![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zet er klaar en duidelijk bij "Ik ben van mening dat". Het gaat dus zonder enige twijfel over een mening. Uw infantiel "nietes"-spelletje verandert niets aan dat feit. Maar kom, ik kan aannemen dat de realisatie dat vrije meningsuiting in dit land niet bestaat shoquerend kan zijn, met een ontkenningsfase als mogelijk gevolg. Het feit dat mijn terechte observeringen over de vrije meningsuiting en democratie in dit land steeds weer naar het VB-hoekje worden verwezen, maakt het er voor een VB-hater ook niet makkelijker op om ze te aanvaarden...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Sommige mensen moeten nu eenmaal tegen hun onwetendheid beschermt worden en ja van mij mag dat met veroordelingen ook.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Of je het nu een grote of kleine bocht noemt het is en blijft een mening en tevens een vrije keuze van u om die mening te verkondigen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#825 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nonsens. Dergelijke onzin dient slechts om het verbod op revisionistische en negationistische meningsuitingen goed te praten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2. Moet jij dan ook beschermd worden tegen de door jou hier getoonde onwetendheid? Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#827 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah... wel de vrije keuze, maar niet de vrijheid. Immers, die vrijheid werd mij afgenomen toen er bestraffingen op kwamen.
![]() |
![]() |
![]() |
#828 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het interesseert me geen reet wat jij daar bij zet. Het is en blijft een misdrijf en valt derhalve niet onder de bescherming van de vrijheid van meningsuiting, net zoals dat ook met laster en eerroof het geval is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is juist dat negationisme in een aantal landen waaronder België een misdrijf is. Maar dat neem niet weg dat het tevens een beperkings is van de vrijemeningsuiting. Het ene sluit immers het andere niet uit. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
het Belang bekampt ook alle partijen en media de media is inderdaad partijig... tegen uw antidemocratisch denken en doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#831 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#832 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() de term links is echt iets uit de vorige eeuw.......iedereen die kritiek heeft is " links "..... maar oplossingen die reeel zijn ? ...homaar dat is te veel gevraagd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=ancapa;2784343]Hitler is de enige oorlogsmisdadiger, de anderen zijn staatshelden en hebben geen bloed aan hun handen ! Dus ook Lenin niet, Pol Pot niet, Rode Khmers NIET ?
zijn allemaal dezelfde onmensen ook franco , mussolinni een bewijs dat extreem links en rechts eigenlijk hetzelfde zijn en allebei moeten bestreden worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#834 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#835 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juli 2007 om 20:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#836 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#838 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
er zijn nog oppositiepartijen natuurlijke is alle kritiek op jullie een complot van links en de regering...en u gelooft dat echt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#839 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#840 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet het Vlaams Belang die gefinancierd wordt door wapenleveranciers hoor, dat is de SPa en dat is bewezen. (Agusta affaire) Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |