![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar manneke, lees toch het artikel eens alstublieft!
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik gedaan. Mag ik vragen waar het vandaan komt? Dat is toch niet ongebruikelijk?
Of is het blijkbaar toch uit de duim gezogen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 juli 2007 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
pedofielen en kindermoordenaars krijgen het hard te verduren, dat is een ongeschreven wet... van kinderen blijf je af !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Minister-President
|
![]() Verkeerd, verkeerd, verkeerd! De pluimen oké, de lichaamsbouw is verkeerd (alléz toch voor hen waar hier sprake over is). Voor een normale deftige man met oog voor schoonheid voor zulke mannen is dit oké. Maar niet voor degene waar op dit onderwerp naar wordt verwezen deze zouden zulks vulgair en storend kunnen vinden, kijk maar naar hun avatars zij weten nog altijd niet dat er zoiets als een vrouw bestaat, hun mama beschouwde ze als een tweede papa en zij kwamen voort uit de rode (roze) kolen.
Misschien hopen ze ooit te kunnen terugkeren als regenworm kunnen ze genieten van hun tweeslachtigheid.
![]() |
#228 |
Minister-President
|
![]() Den bert eet ook koekjes waarin z'n eigen urine is verwerkt dus waar is voor zulks de grens en wat kan men er nog van verwachten. Moest hij een dier zijn, hoeveel personen zouden zulks in huis willen houden?
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verbazingwekkend hoe stil het hier geworden is sedert ik naar de herkomst van het artikel vroeg.
Blijkbaar zal de ware bron, niet erg van objectiviteit getuigen. En dat om te zeggen dat anderen iets tegen homo's hebben. Tjah?! Sommigen zouden voor veel minder, denk ik dan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juli 2007 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=8D1ER1IE
Laatst gewijzigd door Doki : 17 juli 2007 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ok dat homo's zich onderscheiden door aparte spelen te houden zoals andere groepen ( militairen , minder validen , etc...) maar als homo's dat doen , dan zijn zij abnormaal ik vind homo's absoluut niet superieur, maar ook niet minderwaardig ! en hebben alle hetero's dan een " normaal " sexleven ? (sm / travestie /pedo...) nee dus , overal zijn er rotte appels ; maar stop met groepen van mensen in vakken te verdelen omwege hun geaardheid. voel je je bedreigt in jouw mannelijkheid ? nee toch. bezie het langs de ludieke manier, hoe meer homo's , hoe meer vrouwen beschikbaar voor hetero's en minder concurentie. gun andere mensen ook hun geluk groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elke politieke partij is een minderheid, volgens uw definitie is iedereen abnormaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe laag moet je niet gevallen zijn om het ziekelijke en verwerpelijke gedachtengoed van iemand als Olivier Bronselaer te verdedigen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
tegen homo's , tegen abortus , tegen vrouwenrechten , tegen euthanasie , ...) |
|
![]() |
![]() |