![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien hopen ze ooit te kunnen terugkeren als regenworm kunnen ze genieten van hun tweeslachtigheid.
Ik voel me helemaal niet tweeslachtig, integendeel. Ik zie er even mannelijk uit. Ik ben trouwens ook heel gespierd (niet dat ik wil pochen, maar niet alle homo's zijn van die verwijfde efeben) Mannen die honderd percent heteroseksueel zijn hebben helemaal geen probleem met homo's omdat ze niet aan zichzelf hoeven te twijfelen. Het zijn zij diegene die zelf latente homoseksuele gevoelens hebben en die er niet mee kunnen omgaan, die het de out en proud gays moeilijk willen maken. Daarom zijn ze natuurlijk zo streng aangetrokken tot het homo-erotisch getinte nazisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
|
![]() Citaat:
WAT is hem precies in het verkeerde keelgat GESCHOTEN ??
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
|
![]() Laten we zeggen dat het geen Freudsap was.
![]() |
![]() |
#306 |
|
![]() Dat glaasje stieremelk schoot hem in het verkeerde keelgat...
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand een idee voor wat de volgende stap zou kunnen zijn in het modern en/of extreem modern zijn zou kunnen inhouden? Misschien de dutroux levenswijze, zijn in NL al voorstanders van misschien de juiste politici aanspreken zullen in den belziek wel voorstanders voor te vinden zijn, misschien langs de progressieve kant deze hebben toch al een ziekfreter dus.....!
![]() |
![]() |
#309 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft, een persoon met een afwijking hiervan kan ik alleen maar zeggen erg, zeer erg en deze kan/kunnen niet voldoende steun genieten van de samenleving. Wat betreft de personen zoals in uw avatar, deze zijn lachwekkend en meer een product voor een avondje lachen zoals in de middeleeuwen de nar aan het hof en tegwoordig de clown in het circus. Dus aanvaarbaar en normaal, oeps daar gaan we weer lachen lachen en nogeens lachen. ![]()
![]() |
![]() |
#310 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#312 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of misschien niet, afgaande op den jef z'n reactie op de verklaring van een Geestelijke van Namen. Dus zou zeggen vul zelf maar in, bij gebrek aan kennis plaats uzelf voor de spiegel en u uw vraag zal zeer zeker worden beantwoordt.
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Minister
|
![]() Zolang de inhoud niet even idioot is als uw gezwets trek ik mij daar niks van. Ge zit op het internet, niet in nen boekenwinkel
![]()
![]() |
#316 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Man ge hebt in al die tijd dat ge hier zit enkel nog maar onzin en idioterie gepost en dan gaat ge iets zeggen over mij? pffffffff
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dan toch met alle geweld het taalgebruik van anderen wil bekritiseren, zorg er dan wel even voor dat je zelf geen stommiteiten schrijft.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat neemt echter niet weg dat bepaalde mensen hier soms zodanig ver gaan in het verdacht maken, uitschelden en bekladden van bepaalde bevolkingsgroepen, dat ik daar soms al eens kregelig van kan worden. Dat kan dan misschien zelfs overkomen alsof ik die mensen viseer. En misschien doe ik dat op den duur ook wel. Ik ben ook maar een mens. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je moet dan ook niet verwonderd zijn dat de moderatie van Politics streng probeert te zijn. Die mensen steken daar hun vrije tijd in, en door een paar gifkikkers krijgt hun baby dan de naam van een racistisch monstertje te zijn. Hoe zou je zelf reageren? Ik vind het systeem met punten al bij al nog niet zo slecht, al is het een beetje schools. Nog eens, ik ben enigszins verwonderd dat je dit zo uitzonderlijk vind, maar goed. De groeten terug.
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Sorry hoor, een mens mag al eens lachen niet?
![]() |
![]() |