![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd als de koppensnellers van Pol Put voorbij kwamen,moesten er nog wat Cappers zijn om koppen te snellen hé
![]()
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Die titel rechtsbovenaan ("de daklozen moeten op straat komen!") vind ik wel wat ongelukkig gekozen...
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ![]() Hier de kerngezonde Fidel met de eerste nieuwsbrief van zijn laatste nieuwe vereniging... de CTA ![]() Hij kreeg voor dit initiatief de gelukwensen van Chavez en de Fé... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ga ergens anders Uwe onzin verkopen !!!! Wij als armen moeten dit zo posten ![]() Sorry ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() En de Nieuwsbrief eindigt met deze prachtige oproep...
![]() Elke gelijkenis met de communistische posters van een halve eeuw geleden zijn louter toevallig.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Ziehier, Chipie vond het CTA maar niets...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Hier beeldmateriaal voor de volgende nieuwsbrief:
![]() Onze pas gecapte kameraad Mao zou dit initiatief alleszins toegejuicht hebben... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 19 juli 2007 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Statistiek : het verloop van het niveau van de "grapjes" van Chipie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Een sociaal mens lacht hier niet mee,u bent duidelijk geen sociaal mens!
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ernstig nu. Ik steun ieder wie de zwakken een hart onder de riem steekt. Maar ik huiver van wie aan betutteling doet. Zo ook met de moslims. Ik heb daar ervaring mee. Met betutteling kom je niet ver. Je moet met concrete voorstellen en oplossingen over de brug komen, anders krijg je stank voor dank. Klinkt cru maar het is zo, zeker weten. Laatst gewijzigd door Rudy : 19 juli 2007 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar uiteindelijk;
![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar is die nieuwsbrief nu van het comité voor armoede of is het een nieuwsbrief van de CAP? Tenslotte verwijst u naar ; Het comité heeft geen politieke ambities. Dit terwijl het CAP één en al politiek ambitie heeft en er letterlijk vol van staat. Anderzijds als het CAP wil adverteren in uw nieuwsbrief zou ik hun toch een niet onaardig publiciteits factuur sturen. ![]() Kwestie van een manier te vinden om wat geld in te zamelen nietwaar.
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Armen nemen zelf het woord, schrijven zelf hun eigen teksten, beslissen zelf over de illustraties, enz. Ze maken dus hun eigen gazet die ze zelf aan de man brengen. Waarom staat er een logo van CAP in? Omdat CAP het initiatief steunt, er aan meewerkt, probeert bij te dragen, praktisch mee zorgt voor de realisatie van de nieuwsbrief. Zo is CAP: als er iets belangrijks en juist gebeurt, dan zorgen wij er mee voor dat dat realiteit wordt, kan uitbreiden, zichzelf kan uitdrukken, enz. Wat moet CAP in ruil ? Nix. Lid worden? Nee, we zijn niet geïnteresseerd in leden. Op ons stemmen? Nee, je verandert de wereld niet door te stemmen. Ons geld geven? Nee, wij geven geld als we kunnen en als dat nodig is. CAP staat aan de kant van de armen. En we doen ons best om bij te dragen aan wat die armen zelf belangrijk vinden. Zonder te betuttelen, omdat we namelijk zelf heel goed weten wat armoede is. In het beste geval is CAP de uitdrukking van wat (ondermeer) de armen te zeggen hebben. In alle andere gevallen is CAP een mislukking.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 20 juli 2007 om 04:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het valt me op dat hier plotseling een hoop mensen fulmineren tegen een initiatief van armen. Omdat ze zelf niet weten wat armoede is? Of omdat ze aan de kant van de rijken staan? Het is volgens mij het één of het ander. Het is ook 't één en 't ander...
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 20 juli 2007 om 04:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |