![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Frank Vandenbroucke in ziekenhuis na zelfmoordpoging
![]() HLN UPDATE 14:04 Wielrenner Frank Vandenbroucke heeft gisteren opnieuw geprobeerd zelfmoord te plegen. In 2004 ondernam hij ook al eens een poging. Vandenbroucke, die sinds een jaar woont in Vermezzo in de buurt van Milaan, ligt op de intensieve in het ziekenhuis Fornaroli in Magenta en is er volgens de artsen ernstig aan toe. In 1994 werd Vandenbroucke prof bij de Lottoploeg die op dat moment wordt geleid door zijn oom, voormalig wielrenner Jean-Luc Vandenbroucke. VDB gold als de grootste belofte van België op wielergebied. Van 1995 tot 1999 was hij zeer succesvol, maar in dat laatste jaar raakte hij in een dopingzaak verwikkeld: zijn arts Bernard Sainz werd ervan verdacht in doping te handelen. Begin 2002 werd bij een huiszoeking doping aangetroffen bij Vandenbroucke. Ook privé kende Vandenbroucke veel problemen. Een dieptepunt in Vandenbrouckes leven was 26 juli 2004, toen een ruzie met zijn vrouw Sarah Pinacci al eens uitliep op een zelfmoordpoging. Toch slaagde Vandenbroucke er steeds opnieuw in een contract te krijgen bij een ploeg. Momenteel ligt hij onder contract bij Acqua & Sapone. (hln) http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeArt2
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe topsport mensen verkloot?
Of hoe 'spijtig' het is dat zelfmoord niet legaal is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja , erg om te zien hoe iemand zo ten onder kan gaan .
Maar toch heeft hij het voor een groot deel zelf verknoeit , vind ik ... Enfin , Hopelijk komt hij er lichamelijk en geestelijk terug bovenop ...
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() triestig voorval, want ik ben ervan overtuigd dat hij wel degelijk geprobeerd heeft om weer een goed wielrenner te worden. door de breuk met zijn vrouw (van wie hij zielveel houdt) en zijn knieprobleem (again) werd het hem blijkbaar te veel en ook het feit dat hij telkens weer opnieuw door de media door het slijk wordt gehaald. Dan nog eens de zware straffen die hij wel krijgt opgelegd en dan nog die monsterboete die hij krijgt en dit terwijl iemand als Meirhaeghe haast niet gestraft werd.
Hopelijk wordt hij daar nu goed opgevangen door de Masciarelli's en zal hij gauw weer kunnen trainen zodat hij opnieuw een doel heeft en gemotiveerd is om verder te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Het commentaar gisteren van sportcommentator Michel Wuyts hierover vond ik wel goed:
"Frank kan er bovenop komen, enkel en alleen als hij de utopie uit zijn hoofd zet om weer toprenner te worden. Daarvoor is hij al te lang uit roulatie." Dat is wellicht zijn probleem, inzien dat hij nooit meer aan de top zal staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() rotte knieen.... ge weet waar die van komen bij wielrenners he... just doping...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Alé, hij wilt zich herpakken en terug goe renner worden en aan zijn familie denken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk onvoorstelbaar dat er nog één sponsor zou zijn die aan VDB nog één € zou willen spenderen.
![]()
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Hij blijft in de publiciteit, en zolang dat gebeurt willen mensen geld in hem steken. Dat werd acht jaar geleden al gezegd over VDB, en het klopt als een bus.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 20 juli 2007 om 11:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |