![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Na een ongetwijfeld swingend Bal National op het Vossenplein, mag België zich weer opwachten aan man's wijze woorden. Graag hoorde ik nu al wat Albert in zijn toespraak gaat zeggen, welke aspecten hij belicht! Grijpt onze vorst terug naar de nostalgische gezinswaarden? Roemt hij de zorgsector vanwege zijn spoedige herstel?
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Begint zeker met "Waarde landgenoten"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blablabla... Belgische eenheid...blablabla... democratisch bestel...blablabla... verdraagzaamheid...blablabla... Belgische volk.... blablabla... Europa... blablabla... de koningien en iek...blablabla...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ongeveer dezelfde onzin als de onzin die meneer Hans Van den Cauter uitkraamt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() even voorspelbaar zijn de toespraken van filip dewinter of eender welke andere vlaams blokker: blablabla... eigen volk eerst... politiek correcten... blablabla... belgische wanstaat... blablabla... de ps-maffia... ...knuffelbeleid...
zijt gijle dat na zoveel jaar nog altijd niet beu gehoord? de koning is tenminste een joviale sympathieke man. zijn toespraken staan tenminste niet stijf van haat en fascisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
iek ben truug uit den hopital. Iek had het op m'n eupen gekregen en had daardoor vaak de bibber op het lijf. Nu ben iek weer beter. Met onze fils Philippe gaat het ook goed. Hij is net als Eddy Wally in Sina geweest. Onze Laurent is weer stout kewees, maar dat is iedereen alweer vergeet. Mijn vrouw en iek kunnen geen kindjes krijg. Of nee, wakt, dat is ier nog een oude speech van m'n broer. Ah, hier. Wij open dat het land nog lank in vrede en vreugde kan samenleven. Oe? Dat is een vraak voor de parlementair. Als u me nu wil excusez, er is een fielm op den frans bruxelles over een konink: "The lor of the ring: the return of de king". Scoon, scoon. Tot de volgende année!"
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij gaat hij een flinke passage aan Hans vd Cauter wijden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Volkomen terecht overigens!
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Dit zal het zijn :
Het Belgische volk moet verder solidair blijven met de arme mensen ... zoals het koningshuis en de franstaligen. Het kan niet zijn dat de egoïstische racistische Vlaamse burger ook maar één eis heeft. Enkel franstaligen mogen eisen en Vlamingen zijn enkel goed om te betalen en hun mond te houden. Een Waal en de prinsen zijn nu eenmaal niet gemaakt om te werken maar om op te doen, bij Vlamingen is dat omgekeerd. Hier kan en mag niets aan veranderd worden. Leve België, leve de koning, Getekend, uw dierbare koning, |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neeneenee, met "ouaarde landkenotén"
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er overigens iemand de toespraak van le roi gezien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dat niet voor morgen?
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Neeh ik had mij vergist, shoot me
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ouaarde landkenoot, ik en mijne gemalin heb besloot ons paleis wat te vergroot.
notre cher fils laurent heeft nodig de cent want hij krijgt bijna geen meer van zijn kind. enfin, oewij wist niet dat hij ne kind had maar da is quelque chose van de velaamse ou oewaalse regéring dat fait existant dat kint quoi? Verderrrrr moete wij oppas voor de separatisme en onverdraagzaamheid in ons saaamenlefing.... enz enz enz.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nevermind, wa interesseert mij nu die zagevent zijn speech
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() Soms zegt hij wel leuke dingen. Zoals vorig jaar over het belang van talenkennis.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, het is niet dat hij daarvan dood zal gaan. Er zitten geen vitale organen in zijn hoofd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |