![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Parlementsvoorzitter
|
In Sint-Gertrudis-Pede hebben ze een eigenaardige manier van debatteren. Redelijke argumenten verwijzen ze naar de vuilbak met uitspraken als "dat is het gevoel dat ik en "vele anderen" daarbij hebben, en dat is het enige dat telt", en als daar dan kritiek op komt voelen ze zich opeens omringt door idioten. The joke is on you van Maerlant (zonder dt). Arrogantie is zowat de slechtst denkbare strategie op een webforum.
|
|
|
|
#422 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#423 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
Minister
|
vlaanderen zal wel goed zijn zeker. Straks gaan we nog zeggen dat vlaanderen bestaat.
|
|
|
#425 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.senate.be/doc/const_nl.html#t1 Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 21 juli 2007 om 16:24. |
|
|
|
|
|
|
#426 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#427 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Lesbiene, een deel van de holebi's Bi-seksueel, een deel van de holebi's Als met het over de groepering heeft, vind ik dus niks mis met het woord holebi. Persoonlijk prefereer ik de woorden janet, jatte en 'van de familie' trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#428 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
vrijheid , blijheid
|
|
|
|
|
|
#429 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#430 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#431 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#432 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#433 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#434 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En wanneer juist heeft dat referendum plaatsgevonden?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#435 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#436 | ||
|
|
Dat is geen referendum. De vraag had dan moeten zijn 'Bent u voor het Cordon?' Zoek eens iets op.
Citaat:
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
|
|
|
|
|
#437 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
duidelijker kan niet uw reactie is duidelijk extreem rechts ( of links,weinig verschil in extremisme ) stilstaan is achteruitgaan |
|
|
|
|
|
|
#438 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
|
|
|
|
|
#439 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
|
Citaat:
Een referendum kan alleen over zaken gaan die een publieke overheid -gemeentebestuur provincieraad etc- handelt. Niet over wat andere clubs of verenigingen -zoals daarzijn politieke partijen- doen. Als je dus mekkert om een referendum over het CS, dan zullen alleen de leden van de burgerlijke partijen daarin betrokken zin-jn, en dit volgens modaliteiten die dizelfde burgerlijke partijen wensen in te stellen. Dat zal alleen een interne aangelegenheid zijn.
|
|