![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Fnac-bons t.w.v. 50 euro te winnen bij deelname aan enquête!
Wil je jouw steentje bijdragen aan wetenschappelijk onderzoek en bovendien ook nog kans maken op één van de Fnac-bons t.w.v. 50 euro? Dat kan door via onderstaande link de enquête volledig en waarheidsgetrouw in te vullen (duurt 20’). Deze enquête gaat jouw aankoopgedrag en –motivatie na in het kader van het doctoraatonderzoek van Bert Vandecasteele aan de Universiteit Gent en Lessius Hogeschool Antwerpen. https://toledo-assessment.kuleuven.be/qdpel/perception.dll?GROUP=HW&SESSION=7948804951504913&n ame=ExtEnq&password=ExtEnq |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wetenschappelijk? Hoeveel kom je zoal dezelfde vraag tegen?
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik nee zeg, zal je dan nagaan waarom ik niet wil meedoen aan het onderzoek?
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb de enquete niet opgesteld maar moet er voor zorgen voor mijn eindwerk (meewerken met degene die het onderzoek doet) dat er genoeg enquetes worden afgenomen!
Dus help je mij om de enquete wel te doen, ik weet dat het vaak hetzelfde is, sorry ervoor Nicky |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hoop toch dak er nog een paar kan overtuigen ookal is het zonnig vandaag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aankoopgedrag van mensen boeit mij niet, als men de cijfers van bedrijven nagaat weet men het ook. Weer zoveel geld opsmossen aan onderzoeken als deze...pfff. Nee, dank je.
20' dan ook nog. Misschien moeten ze eens nagaan hoeveel geld het de bedrijven kost van mensen die dit tijdens de werkuren doen.
Laatst gewijzigd door illwill : 16 juli 2007 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb ooit les gehad van bert vandecasteele en dat waren de saaiste lessen ooit. en dit terwijl het vak op zich eigenlijk wel boeiend was. reden genoeg om de lerarenopleiding die hij het jaar ervoor succesvol had afgerond niet te volgen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Ja ik heb er nog geen les van gehad, maar geloof u wel op uw woord.
Antwoord op de andere persoon: het gaat over de motivatie achter uw aankoopbeslissing is moeilijk uit te vinden door cijfermateriaal Nicky |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Zijn er mensen die me tips kunnen geven, hoe ik veel mensen kan bereiken om deze enquête in te vullen, tzou me helpen, want ik kom niet tijdig aan de 300 en moet erdoor zijn!
Nicky |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de trein gaan zitten tussen gent en brussel. De rit duurt iets van een 25 minuten zonder een stop. Voldoende tijd om dus een enquete in te vullen. Daar zitten genoeg mensen die zich toch maar wat zitten te vervelen. Heb ik ook nog gedaan. Je deelt ze de eerste 10 minuten uit en de laatste 10 minuten ga je ze terug ophalen. Zo kon ik er rond de 50 per rit doen.
Laatst gewijzigd door fox : 20 juli 2007 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Allez, ik heb U een plezier gedaan...
Al was ik het met de meeste stellingen niet eens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Bedankt voor het plezier en bedankt voor de gouden tip, andere tips nog van mensen??
Nicky |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Ik moet er nog 130 hebben en jullie zijn al zeer actief geweest, maar zijn er nog mensen die nog niet hebben deelgenomen, kan ik deze alsnog overtuigen ????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moogt maar 1 keer zeker
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS Uit het onderzoek zal wel blijken dat een echte gierige Hollander ben! ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Forumleden en bezoekers,
Zou ik een klein beetje van uw tijd mogen vragen om mijn enquête in te vullen. Ik heb minimaal zo'n 300 geldige enquêtes nodig en heb er nu nog maar 150 dus ben nog maar in de helft. Het gaat ook niet zo vlot als ik dacht en hoop op een beetje hulp van leden van dit forum of bezoekers! Het is een wetenschappelijk onderzoek opgesteld door Bert Vandecasteele over innovativiteit. Mijn taak is enkel eigenlijk het zoeken van mensen die de enquête willen afleggen en als dat niet goed gaat, kan dat slechte resultaten hebben op mijn eindpunt op mijn eindwerk. Dus uw hulp wordt ten zeerste geapprecieerd Vriendelijke groetjes Klik op deze link: https://toledo-assessment.kuleuven.b...assword=ExtEnq Inderdaad jij mag het maar één keer invullen, maar je kan je vrienden altijd aanzetten via mail om de enquête af te leggen!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() FNAC is een winkelketen in Belgie, multimedia zeg maar... strips, boeken, pc's, cd's, dvd's, ...
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() Van mij mag je ook proberen het op te eten hoor, maar zou een verspilling zijn
Nicky |
![]() |
![]() |