![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, je hebt gelijk, dit is waarschijnlijk niet het werk van 'religieuze fanatici', gewoon van moslims die denken dat zwarten 'Untermenschen' zijn. Bij de moslims is dat veeleer 'mainstream'-denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() die marokkaanse blauwe helmen zijn gewoon géén blauwe helmen, maar gewoon struikrovers in een schoon uniformke.Daar is ook geen ideologisch racisme achter te zoeken, wel het pragmatisme van gewetenloze perverten die hun kans schoon zien om goedkoop, en in hun overtuiging, ongestraft, zeer jonge meisjes te kunnen misbruiken.Ik weet wél dat Magrebijnen over het algemeen eerder op de zwarten neerzien, zoals op vee, dat men zolang geleden nog niet, gewoon verhandelde, kocht en verkocht.Net als ze met Blanken deden trouwens, zogauw ze de kans zagen...Mijn vraag is echter, komt dit soort walgelijk gedrag voor bij �*lle Blauwe Helm kontingenten, of vooral bij de Marokkaanse, of andere moslim-regimenten? En waarom zou dat wel zo zijn?Hun "kulturele" achtergrond? Hun genen? Beide?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, ik zal zeker niet zeggen dat dit wangedrag totaal niet zou voorkomen bij niet-moslim blauwhelmen, maar daar is het eerder uitzonderlijk. Het feit dat men hier een HEEL KORPS van 700 man (dacht ik) geschorst heeft en naar huis gestuurd, zegt toch wel iets over de omvang van het probleem. Anders schorst men enkele verdachten en stuurt die naar huis. Of wat dacht ge? En ik denk dat het niks met genen, alles met hun kulturele achtergrond te maken heeft; en wat is de hoofdmoot van hun 'kulturele' achtergrond? Juist, ja, de islam, "godsdienst van vrede"... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terugtrekken die troepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En over dat 'letterlijk interpreteren' van de koran? Je schijnt te vergeten dat wat de profeet (god zallem naaien) daar allemaal in schrijft, dat hij dat ook allemaal zelf al in de praktijk heeft gebracht... Nietwaar? Dus er lijkt mij weinig ruimte voor 'interpretatie'. Laatst gewijzigd door napoleondegrote : 25 juli 2007 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() vergissinkje...
Laatst gewijzigd door napoleondegrote : 25 juli 2007 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En idd, voor narrow minded mensen is er nooit ruimte voor interpretatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zijn de Amerikanen onbekwaam. Overal waar ze komen loopt het uit op een ramp. Dat was zo in Vietnam, in Somalië enz, enz, en dat is zo in Irak. Laatst gewijzigd door system : 25 juli 2007 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die pastoors hier bij ons die zich verdiepen in de kinderliefde ...
ach jongens, dat heeft allemaal geen fluit met godsdienst te maken. Het zit hem in onze hormonen. Die houden geen rekening met het feit dat je enkele weken ver van huis zijt. En als de ene pakkans klein wordt, en de andere pakkans groot ... dan blijft de gemiddelde vent (m/v voor alle duidelijkheid en ook m/k dus moslim/kristelijk idem dito) niet bij de pakken zitten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Daar is niks van aan: er zijn een aantal dossiers van misbruik, spijtig genoeg. Geen 'duizenden' priesters, en nog minder 'tienduizenden' kinderen. Waarom proberen mensen als u altijd moslimgeweld te negeren of minimaliseren, en ander geweld te overdrijven? Wat belang hebt u erbij? Moslimneukertje ofzo? Of niet?
Laatst gewijzigd door napoleondegrote : 27 juli 2007 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Waarom proberen sommige mensen dit te maken tot een kwestie over afkomst? Overal waar soldaten actief zijn is dit soort misbruik (en erger) schering en inslag.
Ik ben misschien bevooroordeeld door mijn anti-militarisme, maar het is toch een duidelijk patroon.
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit neemt niet weg dat Vietnam, Irak en Guantanamo de spuigaten uitloopt.
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Tja, enkele dossiers, maak er echt duizenden van: http://www.blikopdewereld.nl/rechter...seksueel_m.htm Citaat:
Citaat:
1 christelijke priester uit Boston: 130 kinderen gedurende 30 jaar. 4.392 christelijke priesters zullen dan vanaf 1950 hoeveel hebben misbruikt? 4392x 50* =219.600 kinderen *conservatieve schatting, die van Boston zal wel een heavy user zijn geweest.... PS: wat moslims uitvreten wil ik niet goedpraten. Het gaat me om de zaken in juiste perspectief te zien en niet alleen vingertjes wijzen naar 1 bepaald groep. Laatst gewijzigd door Samuray : 27 juli 2007 om 16:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezien er blauwe helmen van �*lle nationaliteiten zijn, zou men zulke dingen toch moeten kunnen kontroleren?Wat mijzelf betreft, is het in elk geval de 1ste keer dat ik hoor dat een gans kontingent Blauwe Helmen geschorst, en naar huis gejaagd werd, nadat het uitkwam dat ze allemaal, en grootschalig seksueel minderjarigen en vrouwen misbruikten, profiterend van die hun honger en armoede, ze betalend met een schep rijst, of een paar dozen konserven voor hun seks-prestaties...En de smeerlappen in kwestie zijn dus Marokkanen.En dus moslims... |
|
![]() |
![]() |