![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#882 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#883 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ooit zal zijn beschutte werkplaats een investering plannen waar de printer zelf de enveloppen vult. Afwachten wat ie dan te doen krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#884 |
Parlementslid
|
![]() Laatst gewijzigd door Ferre : 25 juli 2007 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#885 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#886 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België bestaat nog geen 2 eeuwen, het heeft haast geen historisch verleden, en nog minder toekomst.Ik voel mijzelf helemaal geen "Belg", wel Vlaming, en vooral Europeaan, en blank...Maar wat die Leterme betreft, ik denk dat die dat liedje echt niet kent, en er waarschijnlijk zijn voeten aan veegt... Tussen haakjes, en terzijde: weet iemand wat "Belgica" wil zeggen in het Latijns? "Lage landen" wil dat zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#887 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#888 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#889 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#890 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#891 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#892 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#893 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het eerste dat over politiek werd gezegd kwam uit zijn mond :"We hebben ons als Vlaanderen wer niet serieus belachelijk gemokt zekers..."
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#894 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#895 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 juli 2007 om 01:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#896 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#897 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik nodig anders iedereen uit om het zelf te komen vragen. Is in zijn studentijd zelfs lid geweest van het NSV, is een aanhanger van de voorpost gedachte en al jaren in het bezit van een partijkaart. Hing met Westlandia veel in 't kroegske bij Hans Bombeke, waarschijnlijk ook wel bij vele onder U bekend.
Mijn familie is overwegend CD&V gezind en gaat elk jaar naar de ijzebedevaart en het Vlaams zangfeest, en toch hebben wij een sterke band. Er was gisteren trouwens nog een derde kennis bij en dat is iemand die communistisch gezind is. Straf hé, en toch komen we overeen en kunnen wij open en vrij discussiëren met elkaar.
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... Laatst gewijzigd door hurycane : 26 juli 2007 om 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#898 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat er geen afritten zijn dat de verbinding niet over Vlaamse grond loopt. Waterloo heeft geen territoriale verbinding met Brussel, de RO loopt eerst over Vlaams grondgebied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#899 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#900 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb al lang geleden besloten me niets aan te trekken van opmerkingen van mensen van jouw soort. Het is net voor sukkels zoals jij dat ik het woord 'Waal' gebruik i.p.v. 'Franstalige Belg'. Ondanks de overduidelijke economische verschillen tussen Brussel en Wallonië, behore ze allen wel degelijk tot dezelfde cultuur. In Vlaanderen legt men inderdaad vaak de klemtoon op het eigen, onafhankelijke karakter van Brussel, net omwille van de economische en geografische situatie van het gewest. Maar vergeet niet dat een culturele band véél sterker doorweegt dan een economische band.... Helaas. |
|
![]() |
![]() |