![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus naast vrijpraten moet er iets gebeuren....eender wat.
|
|
|
|
#222 |
|
Banneling
|
Zou men ook niet kunnen ijveren om het dierenleed te verminderen?
Laatst gewijzigd door Chipie : 25 juli 2007 om 19:56. |
|
|
|
|
|
#223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar hebben we het ALF al voor éh !
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Minister
|
Dit zijn we ook van plan,he maar we willen het anders aanpakken dan in het verleden.Je hoort er nog van!
|
|
|
#226 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1. http://nl.youtube.com/watch?v=gjo_GoJ03ps 2. Animal Liberation Front |
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#228 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik eens zo vrij mag zijn over het forum “vrij praten”, ik heb daar zo eens rondgekeken en ik vind er iets verkeerd aan.
Arm zijn is geen schooier zijn. En dat straalt de eerste indruk van dat forum uit. Een kraker is bv misschien wel arm, maar kan evengoed een rijke nozem zijn die wat laag aan het vallen is. De tips om aan eten te geraken dan; vuilbakken afschuimen, borden gaan leegeten op restaurant van andere mensen….kom mensen met enige trots en fatsoen gaan die dingen zekers al niet willen horen of zich daarmee gelijkstellen. De bedoeling is goed, de verpakking is goed maar de inhoud moet wat omhoog. Als arme mens die op zoek gaat naar bruikbaar materiaal kom je daar niet aan je trekken…als kraker of nozem misschien wel. Uw doelpubliek ligt dan ook verkeerd gekozen. Tip; kies eerst uw doelpubliek en richt daar uw campagne op. Met nozems en krakers zal je alvast niet ver geraken en zeker niet publiek kunnen charmeren. Maar dat is mijn opinie.
|
|
|
#229 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Banneling
|
Ah ik zien doelgroepen groter worden ....fijn
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Verder ben ik momenteel nog maar vluchtig even gaan zien op jullie site (Is toch diegene die begint met "krakersinfo" of zoiets?). Zal er de komende dagen wat meer aandacht aan besteden. Hebben jullie trouwens een "programma" die jullie willen volgen? Kwestie van wat aandachtspunten naar voor te schuiven. |
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Minister
|
Citaat:
Voor zover ik weet heeft het allemaal niets te maken met rechts versus links. Partijpolitic interesseert mij aan geen kanten. Voor mij gaat het enkel en alleen over armoede. |
|
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wil deze ingeslagen weg zeker verder zetten,dus CTA is een soort zelfhulpgroep waar wij samen naar oplossingen zoeken,en elkaars verhaal willen aanhoren,ook zo kan men vanalles op steken Waarom dan geen VWS,wel simpel wij dringen onze theorieën niet op aan armen,dus geen politiek bij ons
|
|
|
|
#235 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Charity-bussiness is de toekomst voor intelligente zakenmannen met ballen aan hun lijf |
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of bent U vergeten uw oogkleppen te openen... We zullen later wel zien, Duveltje... Laatst gewijzigd door Chipie : 26 juli 2007 om 08:19. |
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je moet het bekijken van de kant van de arme die op zoek is naar info. Info die er nu niet staat. Je wil toch niet lezen dat kraken en tafelschuimen uw oplossing is? Los daarvan mag je gerust een praathoekje openhouden natuurlijk.
|
|
|
|
#240 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En eigenaardig genoeg kom ik bepaalde mensen en organisaties overal tegen waar het om militante armen en daklozen gaat, maar bepaalde andere organisaties dan weer niet... en raadt eens welke organisatie in die tweede cathegorie hoort? Laatst gewijzigd door Pelgrim : 26 juli 2007 om 09:33. |
|
|
|
|