![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 28 juli 2007 om 16:51. |
|
|
|
|
|
|
#542 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En bij die 15% 'armen' zitten natuurlijk veel mensen die 'officieel' arm zijn, maar in werkelijkheid mss even rijk als onze minister... En hoeveel allochtonen behoren tot die klasse? Zijn er dan geen armen? Vanzelfsprekend... Zouden er landen bestaan waar geen armen bestaan? Vanzelfsprekend niet... Zijn er landen, waar er meer geld naar de sociale zekerheid gaat? Zeker en vast niet.. Waar blijft dat geld dan? Wsl bij een zeer slecht functionerende overheid en bij parasiterende elementen... Er heeft nooit ergens een communistisch regime bestaan waar er welstand, vrijheid van mening en naleving van de mensenrechten heeft bestaan... Meer dan honderd miljoen mensen vonden onder die communistische hansworsten de vreselijkste dood... Foei... Ga uw mond en valse tanden wassen.. Laatst gewijzigd door Chipie : 28 juli 2007 om 19:10. |
|
|
|
|
|
|
#543 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Idd... Spijtig genoeg werd dat comité op een heimelijke wijze ingepalmd door CAP, zonder dat de stichter het weet... Alleee, herpak U en herwin uw onafhankelijkheid, verontschuldig U ten opzichte van de forumdeelnemers voor deze dwaasheid en zeg dat U het nooit meer zult doen... |
|
|
|
|
|
|
#544 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Noem eens 1 communistisch land op waar het goed om leven was? U mag 100 jaar teruggaan... Laatst gewijzigd door Chipie : 28 juli 2007 om 19:12. |
|
|
|
|
|
|
#545 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
mja communisme heeft hier nu wel bitterweinig mee te maken, we waren bezig over de vrije markt en de manipulatie/bijsturing daarvan.
|
|
|
|
|
|
#546 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Chipie en nuances, het zal nooit wat worden
Al wie de kleinste kritiek heeft op het roofdier-kapitalisme van tegenwoordig is steevast een stalinistische communist .......yeah right
|
|
|
#547 |
|
Banneling
|
Pietje en ten gronde discussieren, het zal nooit wat worden .
Al wie boven de middelmaat komt krijgt onmiddellijk een potje gescheld op zijn bord...en is een asociale egoist die zijn geld niet wil afdragen...yeah right. nijd en afgunst, slecht voor de gezondheid jochies. Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 juli 2007 om 20:50. |
|
|
|
|
|
#548 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#549 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#550 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Too bad, niemand heeft je gemist.
|
|
|
#551 |
|
Banneling
|
ik weet niet waar je het over hebt, maar "gemist" worden op een forum is niet echt wat ik voor ogen heb in het leven Sterkte! Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 juli 2007 om 20:58. |
|
|
|
|
|
#552 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik had het natuurlijk over je "academische bijdragen" (sic)die we hier dankzij je gedwongen verlof hebben moeten "missen" eh manneke.
|
|
|
#553 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hij zou me voor mijn voeten komen uitlachen, verklaarde hij hier onlangs...Ik had hem natuurlijk een muizenscheet in zijn gezicht gelaten, omdat met bepaalde 'linksen' enkel met scheten te communiceren valt..... Van nuances gesproken... |
|
|
|
|
|
|
#554 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeker en vast, vooral om je duidelijk te maken hoeveel je eigenlijk van de echte situatie afwist. Niets dus.
|
|
|
#555 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#556 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#557 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#558 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En zullen we het eens over het verschil hebben in kindergeld tussen een werknemer en zelfstandige? Of zullen we eens de bijdragen posten, de belastingtarieven en gemeentetaksen (komen rechtstreeks bovenop de belastingen) en eens zien wie er het meeste overhoud? ------- Klaag maar een eind weg dus. Je zit er serieus naast maar je bent wel de eerste alles aan te klagen zonder je eerst te informeren. En eerlijk gezegd zo gaat dat in gans de armoede besprekingen. Wat hun uiterst onbetrouwbaar en dus zeker niet als serieuze gesprekspartners kan beschouwen. Hoe spijtig allemaal.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 juli 2007 om 23:12. |
|
|
|
|
|
|
#559 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zal ik je het antwoord al geven ?
Werkgevers verdienen dan ook veel meer dan werknemers !!!!!! |