![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Partijlid
|
![]() Ik vraag me af waar bij sommige mensen hier zoveel haat en onverdraagzaamheid tegenover medemensen vandaan komt. Er is toch niets mooiers dan twee mensen die elkaar graag zien en daar ook uiting aan geven? Dat ze nu in het openbaar niet de hele kamasutra moeten uitbeelden, is nog tot daar aan toe, maar twee mensen die elkaar een zoen geven? Komaan zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() goed samengevat, maar waarschijnlijk te moeilijk te begrijpen voor sommigen.In feite zijn die twee kerels voor het Colosseum enkel aandachtshoeren: iedereen moet het zien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() Gij kunt helemaal niets vaststellen wat mijn lichamelijke toestand betreft.Of ik kalm ben, opgewonden of zoals gij zegt met het "schuim op de bek", daar weet gij niks van.Trouwens, mensen hebben een mond.Nu, als ge mij niet als mens beschouwt, moet ge dat hier maar zeggen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laat ik proberen zo simpel mogelijk te zijn in mijn uitleg... Als twee mensen liggen 'te neuken' op straat, is dat zedenschennis. Dit telt zowel voor hetero's als voor homo's. Als die zelfde twee mensen mekaar kussen is er niks aan de hand. Zowel hetero's als homo's hebben dat recht. Snap je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beter waren ze bekogeld geweest met tomaten en eieren, in aanwezigheid van de journalisten.Dan had iedereen zich ziek gelachen, en hadden ze de martelaar niet kunnen uithangen.Humor is een beter wapen tegen zulke kerels dan harde repressie...Absurditeiten moet ge op een absurde manier bestrijden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Partijlid
|
![]() Ik begrijp jouw probleem eigenlijk niet. Als je daar niet tegen kan, kijk je toch gewoon de andere kant op? Ik kom op straat zo vaak dingen tegen die ik niet aangenaam vind om naar te kijken. Dan kijk ik gewoon naar wat anders. Het leven kan toch zo eenvoudig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Of telt dat alleen voor gelijkslachtige koppels? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() hangt van de omstandigheden af...Als twee heteros mekaar heet zitten te bepotelen & af te lekken voor een kerk, moskee, of schoolgebouw bvb, dan is dat ook provokatie...Maar van twee venten vind ik het toch afstotender hoor...enfin, dat is persoonlijke smaak natuurlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja, dat kan je dan tegen de mensen wel zeggen. Maar als de politie toekijkt hoe de wet overtreden wordt dan moeten die wel optreden natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het leven niet alleen carlgus, het leven niet alleen...
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 30 juli 2007 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik herhaal mijn vraag. Als twee hetero's mekaar tongzoenen voor het coloseum, Moeten die dan maar aangehouden worden door de politie of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
|
![]() en idiote en achterlijke post, maar tenminste niet hypocriet. Alleen jammer dat je uithaalt naar de "sluitspierartiesten", en niet naar de kutneukers.
![]() |
#277 |
Partijlid
|
![]() In het eerste bericht van dit topic is er nochtans alleen sprake van twee mannen die voor het monument stonden te zoenen. Hoe kan jij daar dan iets meer van maken dan wat er eigenlijk staat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=258
![]() |
![]() |
#279 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pure provocatie, mensen die elkaar graag zien enzo. Bah!
![]() |