![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Je weet toch ook wel dat er andere studierichtingen zijn met meer vrouwelijke dan mannelijke studenten zijn, dus je cijfers zeggen helemaal niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#983 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er ook van zij: landen met een zo gering aantal onderzoeksters als de Benelux of Duitsland kunnen moeilijk feministische betogen afsteken en anderen de les lezen zonder uiterst hypocriet over te komen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#984 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die blunders van Leterme doen me vooral denken aan Vlaamse kindermuziek.
In de kerk aan K3 : "Wie heb ik aan de lijn, allo, allo"? En over de Marseillaise aan Mega Mindy : "Is het Brabançonne Is het Wilhelmus Nee, dat is het niet Het is de Marseillaise En 't is Yves die het zingt". Nee, serieus, bij het "incident" was ik met vakantie in Frankrijk. Geloof mij, ze hebben de nieuwe Belgenmop gevonden. Op TF1 hadden ze gezegd : Zoiets kan alleen in België gebeuren. En dat is wel waar. België wordt nog meer belachelijk in het buitenland gemaakt. En terecht. Wie is verantwoordelijk? België zelf en vooral zijn politici. |
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overdag ook, hoor...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 1 augustus 2007 om 23:50. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaha... Ik zie dat ik jullie heb geraakt... Om nog wat meer zout in de wonde te strooien: onnodig te zeggen dat in de Arabische wereld heel wat vrouwen ingenieurswetenschappen en andere positieve wetenschappen studeren!
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Sociologie en Romaanse... De achterlijkheid van Noord-West-Europa t.o.v. Zuid- en Centraal-Europa is hierbij aangetoond.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#991 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die richtingen nu juist niet volgens mij hoor, eerder psychologie en pedagogie. Het aantal vrouwelijke studenten stijgt trouwens al enkele jaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Minister-President
|
![]() In de rechten zitten er ook meer vrouwelijke studenten. Ik dacht trouwens dat er vandaag meer vrouwelijke dan mannelijke universiteitsstudenten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PhD posities aan een unief, welke richting dan ook, worden vaker en vaker ingevuld door vrouwen. Den tijd dat mannen enkel onderzoek deden is gedaan hoor.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat hij het zong vond ik overigens leuk, goed en helaas niet met opzet. Nog steeds dromen veel Walen over aansluiting bij Frankrijk, wat ik niet verkeerd vind. Was ook leuk geweest als hij het Waalse volkslied had gezongen ![]() Overigens ben ik van mening dat de Brabanconne nooit meer gezongen zou moeten worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn nog kunstmatige landen in Europa, het VK en zeker Spanje komen in me op.
![]() |
![]() |
#997 |
Europees Commissaris
|
![]() Medicijnen? Meer vrouwen dan mannen...
![]() |
#998 | ||
|
![]() Citaat:
O dierbaar België O heilig land der vaad'ren Onze ziel en ons hart zijn u gewijd... Ze zou door iedere nieuwe eerste minister in de twee talen perfect gezongen moeten kunnen worden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 |
Minister
|
![]() Ik dacht dat alle landen kunstmatig waren? Of noem eens een paar 'natuurlijke' landen en geef meteen de reden waarom ze niet kunstmatig zijn.