![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
Banneling
|
[quote=Beauris;2819330]In het eerste bericht van dit topic is er nochtans alleen sprake van twee mannen die voor het monument stonden te zoenen. Hoe kan jij daar dan iets meer van maken dan wat er eigenlijk staat?[/quote]in Rome pakt men u niet op voor juist een dikke kus hoor...Ze zijn daar wel wat anders gewoon.Om aangehouden te worden moet je wel wat erger doen...
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Lekker kontje, maar dit is er wel over natuurlijk. Vergis ik me, of is dit Amsterdam? Het zou me sterk verbazen dat dit ergens in België is, ik heb in elk geval nog nooit zoiets gezien bij een Belgische Gay Pride (al sluit ik niet uit dat het ooit al gebeurd zou zijn).
Volgens mij is provocatie altijd één van de elementen van de Gay Pride geweest, naast andere elementen. Provocatie is ook niet persé vulgair of aan seks gerelateerd. Provoceren is soms instrumenteel om bepaalde zaken onder de aandacht te brengen. Maar nog eens, wat die twee op de foto doen is er voor mij over. Er zijn andere manieren om te provoceren.
|
|
|
|
#324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan zijn "kruistocht" te zien, heb ik er wel serieuze twijfels over
|
|
|
#325 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Wel grappig, nu ik de "bijdragen" - een term die hier als een tang op een varken past - van CG niet meer kan lezen is het een beetje als naar een stomme film kijken. Ik zie gewoon dat hij nogal veel reageert, en fantaseer er zelf de tekst bij.
|
|
|
|
#327 |
|
Banneling
|
Op al die feesten zullen wel homos rondlopen, en dat maakt niets uit, maar dat zijn géén speciale janette-feesten.Iedereen is daar welkom.Zo een gay-stoet, is enkel en alleen een verheerlijking van hun eigen geaardheid, die ze op de openbare weg aan iedereen opdringen.De twee gasten die ze in Rome oppakten, (die gaan trouwens niet totterdood gestenigd worden hoor)waren in dezelfde gedachtengang bezig: opvallen absoluut, en iedereen moet het zien!
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#329 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Dat dacht ik al. Amsterdam steekt dan ook niet op een blote tiet of bil meer of minder. Op de Pride van San Fransisco kan je dit soort taferelen ook wel tegenkomen.
|
|
|
|
#330 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een volk dat zich niet voortplant, sterft uit.Lijkt me logisch... |
|
|
|
|
|
|
#331 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
In ons land tot zover ik weet niet. De wetten in Italië zijn me hierover onbekend. In ieder geval: moest het daar verboden zijn, beschouw ik de wetten daar als kortzichtig. Moest het daar zijn zoals hier, noem ik die politie daar kortzichtig.
|
|
|
|
|
|
#333 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je weet toch dat hij hier een missie heeft te vervullen ??
|
|
|
#334 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Een commissie zeker? Een grote commissie.
|
|
|
|
#335 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Carlgusstaaf zou een goede reactionaire moslim zijn.
|
|
|
|
|
#337 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Sorry Adrian, maar dit moet ik aangeven aan de moderatoren. Moslims hebben het zo al hard genoeg te verduren op dit forum vind je niet? Shame on you!
|
|
|
|
#338 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#339 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb btw iets tegen reactionaire moslims. Toch in de zin dat ik het op dat op dit moment invul. Niets tegen mensen zoals Uh-uh.
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|