![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door vlugger te beslissen wie blijft en wie gaat en de hele periode niet langer dan een maand of zo te laten aanslepen. Wie geen geldige reden heeft om zich hier te komen vestigen: terug van waar hij/zij is gekomen. Zoals men nu de huisjesmelkers gaat aanpakken (wat we eerst nog moeten zien: sommigen zijn zelf advocaten, dus...) moet men maar eens die advocaten aanpakken die deze mensen uitleggen hoe ze het moeten laten aanslepen, wat ze daarvoor moeten doen en niet doen ... en achteraf als volleerde hypocrieten samen met hun klienten op de emo-toer gaan. Te lang verblijf voor kinderen in gesloten centra... terwijl ze zelf hebben gezorgd dat het zo lang duurt! Hopelijk worden die twee, zonder verder geleuter, vlug naar hun land terug gestuurd, waar ze blijkbaar al even hypocriet zijn. Maar ja, mijnheer de president heeft verkiezingen voor de boeg en moet ook zijn spelletje spelen, ipv ervoor te zorgen dat zijn onderdanen het land niet moeten uitvluchten. De andere oplossing is enkel goed om helemaal in een moeras van illegalen te verzuipen. Seffens eisen ze nog dat we hen zelf gaan ophalen om ze naar hier te brengen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U doet een gooi naar de titel van grootste verkondiger van klinkklare nonsens, mijn stem hebt u alvast. Maar verder redenerend volgens uw denkwijze neem ik aan dat u zich bij een eventuele onafhankelijkheid van Vlaanderen dermate zult bedrogen voelen dat u onmiddellijk een immigratiekeuze zal maken uit die waaier van mogelijkheden van landen waar men u met even open armen zal ontvangen als u hier iedereen ontvangt. Mocht u toch onverwachte tegenkantingen ondervinden kan u zich altijd beroepen op het feit dat uw nieuwe bestemming op de planeet Aarde ligt. Indien dat niet tot het verhoopte resultaat zou leiden dan resten er nog uitgestrekte mogelijkheden buiten de planeet Aarde. Mars kan ik U aanbevelen, het is interstellair gezien zeer dichtbij maar ver genoeg om rationeel denkende mensen te vrijwaren van uw oeverloos gezwam. Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100% akkoord. Maar... dat is niet wat bepaalde politiekers en multicullers nodig hebben nietwaar... Dan kunnen ze geen vreemdelingen en illegalen en tutti quanti voor hun kar en hun carrière spannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het antwoord op de pretentieuze en hypocriete houding van Ecuador zou moeten zijn: die 6.000 meteen richting moederland. Iemand al eens uitgezocht wat al die mensen hier ondertussen doen? Ocmw? Zwartwerk? Prostitutie ? Op straat zitten schooien met zielig kindje?enz En ja, er zullen er "goede" tussen zitten ook. Ecuador stond precies niet bekend als een derde-wereld-land met oorlog en hongersnood enz. Of vergis ik mij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat het niet enkel gaat om het feit dat ze hier vier jaar zijn en het meisje hier deelneemt aan het onderwijs en de taal spreekt enzovoort, maar ook om het feit dat het gezin verscheurt wordt. De vader woont hier, samen met een halfbroer. Zij mogen hier wel blijven (waarom trouwens?). Ik dacht dat België normaal gezien net alles deed om een gezinshereniging mogelijk te maken (zelfs zo ijverig dat het uitmondde in een familiehereniging.) De man en de vrouw zijn wel uit mekaar, maar toch lijkt het me onredelijk om te vragen om ze te verplichten terug samen te wonen omdat ze anders worden uitgewezen. ![]() Het is een schrijnende toestand, zeker als je weet dat die asielvragen maar 98% slaagkans hebben. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
|
![]() Bron voor deze uitspraak?
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OF ga wat in Ecuador zitten zeveren. (... anders denkt er nog iemand dat Ecuador op de maan ligt, nietwaar?) Laatst gewijzigd door andev : 31 juli 2007 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen maar 1 ding concluderen.
Ecuador ligt op de maan.
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder Vlaanderen zijn ze nu al een verarmde provincie, op die manier zijn ze binnen een paar jaar zelf een "derde-wereld-land". Het praatjes-verkopen zou hen vlug vergaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je verwart het even : VRT en linkse zielepootjes buitengooien en de grenzen toe
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
|
![]() Ne zekere pater wiens naam ik vergeten ben. Op een of andere Vlaamse manifestatie. Ik ben niet meer zeker, het is misschien wel 20 jaar geleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
|
![]() Citaat:
![]() Om maar te zeggen dat ik verwacht dat er niet veel doden zullen vallen (*) als we het beleid wat meer op emoties ipv "ratio" gaan baseren. (*) Uitgezonderd enkele Flaminganten die sterven aan een hartaanval ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 31 juli 2007 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
|
![]() Ah ok, beschouw het dan maar als overbodige informatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. de verklaringen van het meisje waren duidelijk genoeg : ginder moest ze werken zoals veel andere kinderen... hier is het veel beter... 2. de presidentsvrouw komt zich hier moeien terwijl ginder andere problemen zijn om op te lossen; maar ze zijn ze ginder ook liever kwijt dan rijk of niet ? 3. vorige week hoor ik op de radio dat er zo'n 8.000 Ecuadorianen hier zijn waarvan +/- 2/3 illegaal ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht nochtans dat er hier en daar iets moest tussen zitten waar je geen speld tussen krijgt, men dan gebaart men maar eventjes van niets... Man,man,man... wat een miserie Laatst gewijzigd door andev : 31 juli 2007 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermeersch was zeer ontgoocheld over het verkeerd signaal, maar ja... die rechters en advocaten hé... Tegen de stroom in
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() poll angelica in het Nieuwsblad :
Staat u achter de vrijlating van moeder en dochter? - Nee 78,17% - Ja 21,83% [Aantal stemmen : 2464] Er zijn weer meer Vlamingen met gezond verstand of niet ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 31 juli 2007 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
|
![]() Neen. Uw idee van "gezond verstand" is zo vastgeroest als iets.
|
![]() |
![]() |