![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
|
![]() Ik heb eigelijk veel respect voor die Ecuadorianen, wat ze bereiken.
Recht in de collectieve kutsmoel van de doorsnee saaie grijze Vlaming. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maarja, wie moet anders uw bananen plukken hé? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat heb je nu bewezen? De moeder is nog steeds in fout voor de huidige situatie van dat kind.
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij steeds af wie dit circus weer allemaal gaat betalen... intussen is er een begrotingstekort van een paar honderd miljoen euro en niemand weet waarom ? De enige winnaar is Ecolo die er weer een paar stemmen bij zal hebben. Dewael en VLD moeten dan weer stemmen recupereren. Vermeersch wordt moedelozer met de dag.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan een extra belasting op gevaarlijke (kotsende) honden geld in het laatje brengen om deze mensen verder te helpen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij kan in hoogst eigen persoon beginnen met het herstel van het noord/zuid-evenwicht. De Groenen kunnen misschien een handje gaan helpen en effectief de daad bij het woord voegen, in plaats van er oeverloos over te lullen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
|
![]() Citaat:
De saaie grijze Vlaming moet ophouden met saai en grijs te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() trouwens alle illegalen die hun kinderen van het thuisland naar hier mee zeulen... Kinderen zijn een chantagemiddel om te kunnen blijven en daar wordt misbruik van gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kut met peren kan best lekker zijn, met slagroom nog meer... en doe nu die kostende honden weg naar het asiel en van dit scherm. walgelijk
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het verhaal van die vader nu?
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook volledig akkoord dat het opsluiten van kinderen in "gesloten centra" zoals ze zo zedig heten niet kan. Dat is onze rechtsstaat onwaardig. Maar waar ik het volledig oneens mee ben is de handelswijze van de mensen die in dit geval van uitwijzing de procedure wilden verhinderen. Ik heb het dan in het bijzonder over het feit dat er op een gegeven moment met beschuldigingen is geslingerd van "slagen", "handboeien" en "ruwe behandeling", terwijl er van die zaken hoegenaamd geen sprake is in het uiteindelijk arrest. Het lijkt erop dat die beschuldigingen grotendeels uit de lucht gegrepen zijn om de uitwijzing in extremis nog te kunnen afbreken (wat even later niet meer nodig bleek door de uitspraak in kortgeding, en nu is er dan ook opeens geen sprake meer van die slagen). Ik vind het onaanvaardbaar dat de mensen die de opdracht krijgen een uitwijzing te begeleiden op zo'n manier valselijk worden beschuldigd, zonder er rekening mee te houden dat het voor hen waarschijnlijk zo al een moeilijke taak is.
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou de beschikking wel eens willen lezen: verbood de rechter wel de repatriëring?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De rechter heeft niets verboden, maar heeft de onmiddellijke invrijheidstelling bevolen op grond van artikel 3 van het EVRM (verbod op martelen). Hij interpreteert het opsluiten van een kind in een gesloten instelling als marteling.
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thx, belangrijke nuance.
![]() |
![]() |