![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zijn er nog misschien tienduizenden die hopen op een zelfde "regeling" waar gaat dat naar toe... hopelijk terug naar huis op een deftige manier met de hulp van Vermeersch. wie gaat het allemaal blijven betalen ? illegaal is illegaal
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 1 augustus 2007 om 06:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie dat gaat betalen? De staat.
Er is kans genoeg in Belgie om aan belastingsontduiking te doen. Maar neen, referentiekadergewijs lekker blijven vasthouden aan "de wet is de wet" qua argumentatie. Lekker gemakkelijk en o zo "kritisch". Doe uw oogkleppen af, man... |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De belgische staat gaat failliet ! ik werk, betaal veel belastingen (600 euro per maand!) en wens niet het bestaande profitariaat te blijven financieren van den belziek. Ik kan niets verdienen in het zwart als bediende ! Overuren zijn er niet... Mijn ogen zijn al lang open hoor, ik weet werl waarom !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
|
![]() U had de kans om niet als bediende te werken, waardoor u gemakkelijker zou kunnen foefelen. Moeten anderen nu opdraaien omdat mensen zoals gij geen andere keuze maakten?
![]() Dus warom geeft ge gewoon niet toe dat die mensen uw kloten kunnen kussen en dat gij nu eenmaal de privileges hebt van een westerse samenleving met sociale zekerheid? En dat ge groepscentristisch zijt? Neen, liever alles onder de mom van "westerse superieure waarden", "westerse democratie" (behalve natuurlijk voor wie niet westers is ingesteld, voor zover de democratie). Of is het een teken van beschaving om zo eufeministisch te doen over uw oerinstincten? Laatst gewijzigd door Bhairav : 1 augustus 2007 om 07:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
|
![]() Citaat:
zeg me nu niet dat ge een watje zijt geworden en dat gij U het lot van alle mensen aantrekt...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
|
![]() Ik zeg dat niet. Ik vind het gewoon belachelijk dat mensen die opportunistisch zijn vanalle begrippen naar boven halen zoals "westerse waarden" en "democratie" en het er zich aan aanpassen... In plaats van dat gewoon meteen toe te geven. Neen hoor, lekker fetisjistisch "beschaafd" doen. Dat blijkt op forums als deze populair te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
wie de wetten van dit land overtreedt en bewust alles aan zijn laars lapt hoeft hier niet te blijven, dit is niet luilekker bazilfunkland |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Staatssecretaris
|
![]() hoeveel heb jij er al in huis gehaald aub?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ allen die vinden dat België 'vol' is :
wat willen jullie dan dat er gebeurt? - Moeten de Schengen-akkoorden opgezegd worden? - Moeten de grenzen volledig 'dicht'? - Moeten er in elk dorp, langs elke mogelijke toegangsweg, op de stranden, in de bossen, op de heide, ... burgerwachten georganiseerd worden die het recht krijgen de identiteit van IEDEREEN die ze onderweg tegenkomen te controleren? - Moeten de mensen die hier geboren worden/legaal binnengeraken 'gemerkt' worden (met een chip in de hersenpan, of een ingebrand serienummer, of op een andere manier)? - Moet de politie/het leger het recht krijgen bij IEDEREEN binnen te vallen om te controleren of er soms geen 'illegalen' verborgen zitten, en dat OM HET EVEN WANNEER, en ONAANGEKONDIGD? - Moeten de havens van Antwerpen, Gent, Zeebrugge, Oostende, Nieuwpoort, ... dag en nacht, 24/7 en 365/365 of 366/366 onder camerabewaking staan? - Moeten de luchthavens van Zaventem, Charleroi, ... evengoed 'waterdicht' afgesloten worden? - Moet de levensstandaard drastisch naar omlaag, zodat het hier zo onaantrekkelijk wordt dat niemand nog naar hier wil komen? - Moeten betrapte 'illegalen' publiek gemarteld/geëlectrocuteerd/gestenigd/afgeknald/in volle zee gedumpt/... worden, zodat ze als afschrikwekkend voorbeeld kunnen dienen voor toekomstige 'gelukszoekers'? Of moet hetzelfde gebeuren op Europese schaal, zodat we tenminste de Schengen-akkoorden nog kunnen behouden? En wie zal d�*t dan allemaal mogen betalen/d�*�*rvoor dan mogen opdraaien? Laatst gewijzigd door djimi : 1 augustus 2007 om 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Staatssecretaris
|
![]() bron: de standaard:
De kosten voor de repatriëring zijn alleszins aanzienlijk. Vorig jaar kostten de 11.725 repatriëringen in totaal 10.506.000 euro. In dat bedrag zijn zowel de ticketkosten begrepen van te verwijderen personen en hun begeleiders, als de hotelkosten van laatstgenoemden. Ook de bijdragen van de overheid in de tickets bij vrijwillige terugkeer zijn meegerekend. De vijf gesloten centra kostten vorig jaar zeven miljoen euro aan onderhoud en werking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() minimaal asiel AANGEVRAAGD hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Trouwens als eens de douane in Australië bezig gezien? Australië heeft het wel makkelijk, want toegankelijkheid is miniem maar soit... Laatst gewijzigd door Blackwidow : 1 augustus 2007 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
|
![]() Ik stel voor dat de mensen die onbeperkt azielzoekers en illegalen willen opnemen, deze mensen in hun eigen huis opnemen, ze geld en eten geven en er voor zorgen dat ze niets tekort komen.
Die mensen mogen natuurlijk ook de ziektekosten betalen voor die azielzoekers en illegalen. In plaats van andere mensen te veroordelen, doe er zelf iets aan ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En, zoals ik reeds in vorige bijdragen opperde, kunnen we maar beter 'al het mogelijke' doen om de situatie in de landen van herkomst van de 'gelukszoekers' zodanig te verbeteren dat de hele onderneming van 'illegaal' naar hier te komen geen interessante 'piste' meer is. En neen, ik had nog niet 'de eer en het genoegen' de douane in Australië bezig te zien, maar eerlijk gezegd, ik betwijfel dat ik het een boeiend schouwspel zou vinden. Ik kan me wel min of meer inbeelden hoe het daar aan toe gaat, en ik word er zeker niet gelukkiger om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Anyway, ik ben ook van mening dat we meer moeten bijdragen in die landen zodat gelukzoekers niet direct naar hier komen. Maar is het nu zoo slecht in ecuador? (in vgl. met Irak bvb?) Wat me vooral tegen de borst stoot, is de indruk die geschept wordt dat illegalen meer rechten krijgen dat de autochtone bevolking. Wetten zijn plots niet meer geldig (hoe krijgt ze onderdak/kind naar school/) Ik moet altijd & overal een administratie meezeulen, en blijkbaar is dit zo nodig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | ||
|
![]() Citaat:
En dan plots: pats boem, er komen asielzoekers in, meldt het ministerie van binnenlandse zaken. Jarenlange inspanningen van de kringleden om het om te zetten voor niets en dan nog wel voor een veel ingrijpendere bestemmingswijziging: woonfunctie, voor asielzoekers. Daar heb ik begrepen dat asielzoekers idd voorrang hebben op de autochtone bevolking.
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch beter dan 'een gegarandeerd maandelijks inkomen zonder daar iets voor te moeten doen', of erger: 'bedelarij' en 'kleine/minder kleine criminaliteit', nee?
Alleszins voor diegenen die iemand anders 'in het zwart' tewerk stellen, dacht ik zo (geen patronale bijdragen, geen comité voor veiligheid en hygiëne, geen opzegtermijn en bijhorend opzegvergoeding, ...). |
![]() |
![]() |