Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2007, 13:16   #421
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Politie-agenten moeten dan ook met hun poten van mensen blijven van mensen die geen agressie initiëren.
En op hun blote knieën medewerking vragen aan diegene die ze moeten "behandelen" of het anders gewoon onverichterzake afbollen zeker?
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 13:16   #422
Blackwidow
Schepen

Standaard

Citaat:
Politie-agenten moeten dan ook met hun poten van mensen blijven van mensen die geen agressie initiëren.
Ik had gelezen dat ze trachten te vluchten. Bestaat er enige mogelijkheid dat het meisje bij de vluchtpoging over haar eigen voeten is gestruikeld en daardoor een blauwe plek en schaafwond heeft opgelopen? Kleine kinderen lopen constant met schaafwonden en blauwe plekken rond
Blackwidow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 13:32   #423
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
U gelooft dus zonder meer die gelukszoekers ? tja... en was het geen advokaat van die gelukszoekers die zelf had aangegeven dat ze eventueel "moeilijk" moesten doen.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 13:36   #424
Bruno
Burger

Bruno's schermafbeelding

Standaard

Als die president en zijn vrouw toch zo positief staan t.o.v. deze mensen (waarom trouwens enkel deze en niet de andere duizenden?) dat ze ze dan in dienst nemen in Equador!
Dan hoeft mammie geen Frans te leren , dochterlief zal beter af zijn dan in dit 'barbaarse' land en meneer de president kan scoren bij zijn electoraat!
In een klap ieders probleem opgelost...
Bruno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 13:51   #425
Freddie
Gouverneur

Freddie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Ik stel voor dat de mensen die onbeperkt azielzoekers en illegalen willen opnemen, deze mensen in hun eigen huis opnemen, ze geld en eten geven en er voor zorgen dat ze niets tekort komen.
Die mensen mogen natuurlijk ook de ziektekosten betalen voor die azielzoekers en illegalen.

In plaats van andere mensen te veroordelen, doe er zelf iets aan ...
En uiteraard niet aftrekbaar van de belastingen!
Oud 1 augustus 2007, 14:15   #426
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Indien je de VB politiek doorzet krijg je geen overspoeling: je krijgt vroeg of laat een bezetting.
Men kan migratie niet stoppen. Men dient ze te voorkomen.
Dit kan niet door muren te bouwen, maar de reden van de migratie te onderkennen: de armoede van bepaalde landen.
Migratie stoppen is een sociaal probleem. Het heeft te maken met hulp.
Onze bekrompenheid is domheid: het VB volgt een kamikaze politiek.

Immigratie is geen gewelddadig opzet: het gebeurt uit wanhoop.
Wanhopige mensen kan je best niet bestrijden maar helpen.
Dat is niet alleen humanitair: het is uit welbegrepen eigenbelang ook noodzakelijk. Indien zij arm blijven zullen ze vroeg of laat wraak nemen, terecht. En dan is het hier definitief om zeep.
Kijk eens in de geschiedenisboekjes.
Of denk je dat er in andere streken geen nationalisten zullen opstaan MET kernwapens die "lebensraum" nodig hebben?
Denk je dat racisme tegen "witten" of "christelijken" niet mogelijk is door een zot die een uitgehongerde en (terecht) verontwaardigde bevolking bespeelt zoals Dewinter de Antwerpenaren?
Is dat uw reden voor het streven voor een multicul 'angst'.

Wat betreft ze moeten geholpen worden, hetgeen men jaarlijks versluisd aan ontwikkelingshulp en door giften gegeven door de brave witte man, vergeet u die niet te noemen?

Klein vb.: Het voormalig Zaire, werd financieel gespijsd door den belziek dat het niet schoon was en wat heeft het opgelost. Mobutu was met z'n 53 (kan er één meer of minder zijn) kinderen heel gelukkig en leefde in luxe en weelde en de rest van de bevolking in wat leefde die en in wat leven ze nu. Van zolang ik weet is men centjes aan het verzamelen en op de brave witte man/vrouw z'n gevoelens aan het spelen voor een hopeloze zaak.

Hetzelfde met asielzoekers, was er geen wet, die alleen personen erkende die in het land van herkomst werden vervolgd, bedreigd of zouden worden omgebracht. Wel nu meer en meer hoort men spreken van economische vluchtelingen en wat is het antwoord van de progressieve hierop, die moeten we ook toelaten want iedereen heeft recht op een beter leven. Dat beter leven telt dit ook voor hen die men autochtoon noemt en die de beste jaren van hun leven hun kl.... hebben afgedraaid in de hoop ooit op een mogelijk deftige leefttijd van hun wel verdiende rust te kunnen gaan genieten. Nee naar het schijnt telt dit daar niet voor want die welverdiende rust waar deze naar uitkijken word door de progressieve politici verschoven naar een latere datum want men heeft centjes nodig om de weldoener uit te hangen (en zichzelf niets te kort te doen). Of zoals 'uw' koning, die roept ook op tot solidariteit en wat blijkt, z'n polleke staat nog elk jaar open om zijn dotatie te ontvangen juist zoals deze van z'n kroost. Hij kan misschien solidariteit omzetten in daden inplaats van in woorden en z'n vette dotatie storten in het pensioenfonds.

Dus indien met een oproep lanceert tot solidariteit, past dan die solidariteit eens eerst toe op wat men noemt (is naar het schijnt racistisch) 'eigen volk'.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 14:20   #427
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
En uiteraard niet aftrekbaar van de belastingen!
en waarom geen belastingsaftrek ?

dat gaat toch goedkoper zijn dan alternatieve staatsgeorganiseerde opvang ?!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 14:24   #428
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk bericht
Als die president en zijn vrouw toch zo positief staan t.o.v. deze mensen (waarom trouwens enkel deze en niet de andere duizenden?) dat ze ze dan in dienst nemen in Equador!
Dan hoeft mammie geen Frans te leren , dochterlief zal beter af zijn dan in dit 'barbaarse' land en meneer de president kan scoren bij zijn electoraat!
In een klap ieders probleem opgelost...
Nee Mhr en Mvr. de president zijn slimmer, laten hun ellende vertrekken, schuiven ze door naar een samenleving van labiele politici en hebben zo zelf in hun paradijs minder last van personen in armoede is makkelijker dan zelf een oplossing te moeten zoeken. Naar het schijnt zou madam van de president (naar men zegt een belzieke madam) verklaart hebben het een schande te vinden belg te zijn (is ook wel een schande), het zou voor die madam een grotere schande moeten zijn zich madam van de president te laten noemen in een land waar de bevolking op de vlucht moet voor de armoede.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 1 augustus 2007 om 14:24.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 14:33   #429
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
@ allen die vinden dat België 'vol' is :

wat willen jullie dan dat er gebeurt?

- Moeten de Schengen-akkoorden opgezegd worden?
- Moeten de grenzen volledig 'dicht'?
- Moeten er in elk dorp, langs elke mogelijke toegangsweg, op de stranden, in de bossen, op de heide, ... burgerwachten georganiseerd worden die het recht krijgen de identiteit van IEDEREEN die ze onderweg tegenkomen te controleren?
- Moeten de mensen die hier geboren worden/legaal binnengeraken 'gemerkt' worden (met een chip in de hersenpan, of een ingebrand serienummer, of op een andere manier)?
- Moet de politie/het leger het recht krijgen bij IEDEREEN binnen te vallen om te controleren of er soms geen 'illegalen' verborgen zitten, en dat OM HET EVEN WANNEER, en ONAANGEKONDIGD?
- Moeten de havens van Antwerpen, Gent, Zeebrugge, Oostende, Nieuwpoort, ... dag en nacht, 24/7 en 365/365 of 366/366 onder camerabewaking staan?
- Moeten de luchthavens van Zaventem, Charleroi, ... evengoed 'waterdicht' afgesloten worden?
- Moet de levensstandaard drastisch naar omlaag, zodat het hier zo onaantrekkelijk wordt dat niemand nog naar hier wil komen?
- Moeten betrapte 'illegalen' publiek gemarteld/geëlectrocuteerd/gestenigd/afgeknald/in volle zee gedumpt/... worden, zodat ze als afschrikwekkend voorbeeld kunnen dienen voor toekomstige 'gelukszoekers'?

Of moet hetzelfde gebeuren op Europese schaal, zodat we tenminste de Schengen-akkoorden nog kunnen behouden?

En wie zal d�*t dan allemaal mogen betalen/d�*�*rvoor dan mogen opdraaien?
gelieve geen belachelijke opmerkingen te maken
Oud 1 augustus 2007, 14:42   #430
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Ik ebn niet links of rechts, ik vind dat schele zever, maar wat ik wel merk is dat wat er nu gebeurt in de media wel allemaal heel goed uitkomt voor de pro-immigratie-politiek van Europa, Europa wil zoveel mogelijk migranten hier binnen laten ...

Kijk die mensen waren neit in orde ... als ik naar een ander land ga en mijn papieren zijn niet in orde dan wordt ik er ook uitgezet, ze hebben niet eens een aanvraag regularisatie ingediend ... tja ... en dan nu een beetje op de emoties van de mensen inspelen me dat jongske en zijn lijst ... tsss ... alsof het die jongen zijn initiatief is ... die kan België neit eens aanduiden op een wekwereldkaart.

Kijk, 't is heel simpel, maak een duidelijk regeleing, en als ze dan toch effe "opgesloten" meoten worden doe dan op een humane manier, maar houd de opsluiting zo kort mogelijk (een week ofzo) ... de een zegt dit , de ander dat ... dit is een bananrepubliek, komaan zeg ... als dat het enige is wat je meot doen om Belg te worden? Amai, wat betekent het dan om Belg te zijn? Geen klote!
Oud 1 augustus 2007, 14:42   #431
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

- Moeten de Schengen-akkoorden opgezegd worden?
- Moeten de grenzen volledig 'dicht'?
- Moeten er in elk dorp, langs elke mogelijke toegangsweg, op de stranden, in de bossen, op de heide, ... burgerwachten georganiseerd worden die het recht krijgen de identiteit van IEDEREEN die ze onderweg tegenkomen te controleren?
- Moeten de mensen die hier geboren worden/legaal binnengeraken 'gemerkt' worden (met een chip in de hersenpan, of een ingebrand serienummer, of op een andere manier)?
- Moet de politie/het leger het recht krijgen bij IEDEREEN binnen te vallen om te controleren of er soms geen 'illegalen' verborgen zitten, en dat OM HET EVEN WANNEER, en ONAANGEKONDIGD?
- Moeten de havens van Antwerpen, Gent, Zeebrugge, Oostende, Nieuwpoort, ... dag en nacht, 24/7 en 365/365 of 366/366 onder camerabewaking staan?
- Moeten de luchthavens van Zaventem, Charleroi, ... evengoed 'waterdicht' afgesloten worden?
- Moet de levensstandaard drastisch naar omlaag, zodat het hier zo onaantrekkelijk wordt dat niemand nog naar hier wil komen?
- Moeten betrapte 'illegalen' publiek gemarteld/geëlectrocuteerd/gestenigd/afgeknald/in volle zee gedumpt/... worden, zodat ze als afschrikwekkend voorbeeld kunnen dienen voor toekomstige 'gelukszoekers'?

Of moet hetzelfde gebeuren op Europese schaal, zodat we tenminste de Schengen-akkoorden nog kunnen behouden?

Mss kunnen we land kopen (oorlog voeren om gebiedsuitbreiding doen we in Europa niet meer) van de Duitsers en de Fransen om het grondgebied wat uit te breiden.
De Nederlanders komen niet in aanmerking want die zitten ook al vol!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 15:42   #432
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Mss kunnen we land kopen (oorlog voeren om gebiedsuitbreiding doen we in Europa niet meer) van de Duitsers en de Fransen om het grondgebied wat uit te breiden.
Nee, de grenzen dicht zoals vroeger, grenswachten, en in 't land zelf geen controles ... 't is de grens die bewaakt meot worden, niet in 't land zelf ... geen verplichte identiteitskaart meer voor belgen, enkel een geboortecertificaat. Immigratie is mogelijk, mits reden en bepaald aantal per jaar. België uit de Europese Unie en minder bettutlende wetten, meer vrijheid ... geen holebi-rechten, wet op racisme en blabla gewoon rechten voor iedereen 't zelfde, eens belg ben je belg en al de rest is zever
Oud 1 augustus 2007, 15:56   #433
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
Opgesloten in centrum? Ik denk dat we ons daarbij geen gevangeniscel van 3x2m moeten voorstellen. Men kan dat terrein niet af, OK. Maar dat noem ik niet opgesloten.
Als ik naar de Dominicaanse republiek met vakantie ging, werd ik aangeraden niet van het hotelterrein af te gaan, zeker niet 's avonds. Was ik daar opgesloten? Op het terrein kon ik me vrij bewegen.
Er zullen veel echte Belgen zijn die daar willen ruilenn. Men krijgt daar gratis slapen, voeding, ontspanning, geneeskundige hulp,... wat velen van ons Belgen financieel niet aankunnen.
Gij zijt ne goeie, gij.

Na uw enkele dagen tot enkele weken 'vakantie', waar ge schoon grieten kon versieren zoveel als de ge wou binst da ge aan een daiquiriken of nen rum aant sabbelen waart, in boxershort of adamskostuum met uwen rolex waterproof en uwen snorkel in 't water wa viskes kont gaan kijken/kieken, u vol kont proppen met tropical froeoets en vettige gegrilde steaks, en savonds nog eens keihard kont gaan headbangen op gabbermeringue, reggaetonrock en heavy bachata, en als ge terug in uw ottèlkamerken kwaamt nog een doesjke kont pakken en daarna in proper lakens uw gebronsde bodybuilderstors kont neervleien,

kon u wel terug plaatsnemen op een vliegtuig in economy class, met vriendelijke stewardessen en een piloot die u geruststellend toespreekt, terug naar het door u, door mij, en door honderdduizenden anderen, teerbeminde vaderland,

waar u nu zit na te genieten van die schone dagen in de gastvrije, zonovergoten, met een ongerept tropisch natuurschoon gezegende en van Arawakken, of waren het Taino?, op deskundige en doelmatige wijze door een handvol godsdienstfanaten, goudkoortsigen en regelrechte gekken ontdane Republica Dominicana,

blij dat ge ne toffen job hebt die u toelaat zo ver op reis te gaan en tegelijk voldoende tijd overlaat om op dit forum met dergelijke van de ratten besnuffelde vergelijking af te komen.

Proficiat!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 16:00   #434
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Beweer je nu dat een kind van elf, al dan niet in opdracht van ..., zal liegen op een persconferentie?
De wonden zagen er ook nog vers uit. Ik denk niet dat dat meisje veel kans gehad heeft om nog te gaan spelen ondertussen...

Ik begrijp je punt wel. Ik was er ook niet bij toen het voorval gebeurde en het kan natuurlijk dat ze op een ander moment zijn gebeurd of zelfs gemaakt. Maar er is geen reden om dat zomaar aan te nemen. (Evenmin is er reden om het andere aan te nemen.)

Ik wil dus enkel stellen dat het meisje een duidelijk grote 'verse' blauwe plek en een al even 'verse' schaafwonde liet zien tijdens de persconferentie. Deze stonden op haar benen.
er stond al eens droge korst op die (verse) wonde... waar was de pleister ? De tegenstrijdige verklaringen volgenden elkaar snel op.

Goed behandeld, in de boeien, geslagen, geen klacht, wel een klacht...

zoals eerder gezegd door anderen : een emotievolle show waarbij kinderen worden opgevoerd om medelijden op te wekken. Iedereen is gevoelig voor het geklaag van kinderen... Ik ook, ik heb ook kinderen. Misschien weende dat kind ook toen het Ecuador verliet vier jaar geleden en het al haar vriendinnetjes moest achterlaten.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 16:05   #435
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

1- Moeten de Schengen-akkoorden opgezegd worden?
2- Moeten de grenzen volledig 'dicht'?
3- Moeten er in elk dorp, langs elke mogelijke toegangsweg, op de stranden, in de bossen, op de heide, ... burgerwachten georganiseerd worden die het recht krijgen de identiteit van IEDEREEN die ze onderweg tegenkomen te controleren?
4- Moeten de mensen die hier geboren worden/legaal binnengeraken 'gemerkt' worden (met een chip in de hersenpan, of een ingebrand serienummer, of op een andere manier)?
5- Moet de politie/het leger het recht krijgen bij IEDEREEN binnen te vallen om te controleren of er soms geen 'illegalen' verborgen zitten, en dat OM HET EVEN WANNEER, en ONAANGEKONDIGD?
6- Moeten de havens van Antwerpen, Gent, Zeebrugge, Oostende, Nieuwpoort, ... dag en nacht, 24/7 en 365/365 of 366/366 onder camerabewaking staan?
7- Moeten de luchthavens van Zaventem, Charleroi, ... evengoed 'waterdicht' afgesloten worden?
8- Moet de levensstandaard drastisch naar omlaag, zodat het hier zo onaantrekkelijk wordt dat niemand nog naar hier wil komen?
9- Moeten betrapte 'illegalen' publiek gemarteld/geëlectrocuteerd/gestenigd/afgeknald/in volle zee gedumpt/... worden, zodat ze als afschrikwekkend voorbeeld kunnen dienen voor toekomstige 'gelukszoekers'?
10-Of moet hetzelfde gebeuren op Europese schaal, zodat we tenminste de Schengen-akkoorden nog kunnen behouden?

ik heb ze genummerd... iets duidelijker.

Ja djimmi op alle vragen JA !!

behalve 4 brandmerken... FOEI !!

behalve 8, maar als er zoveel bijkomen gaat ze wel automatisch naar omlaag !

behalve 9, want die is te dom om dood te doen !!

10 Schengenakkoorden ? afschaffen en strenge grenscontroles ! Dan houden we de Oosteuropese gangster- en dievenbendes misschien buiten.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 1 augustus 2007 om 16:08.
Oud 1 augustus 2007, 16:11   #436
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
als ze slim zijn spannen ze een proces in en eisen ze schadevergoeding voor elke nachtvlucht......
Hopelijk breng ik hier geen louche advokaten op een ideeke...
och gij kieken !!
Oud 1 augustus 2007, 16:12   #437
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
We kunnen dat misschien proberen, wie weet lukt het nog ook.

We kunnen ook zoals de Nederlanders dat deden en nog steeds doen, steden in zee bouwen.

I.p.v. Middelkerke-aan-Zee, Middelkerke-in-Zee, bijvoorbeeld. Zandbanken genoeg in de territoriale wateren! En bovendien kunnen ook onderwatercomplexen geprobeerd worden. De Belgische duikbootbouw wordt wereldberoemd! Geleidelijk aan breiden we dan de territoriale wateren uit, zover mogelijk.

En wie zegt dat we niet ook, zoals mollen, prairiehonden, punks, marsmannetjes, regenwormen, schorpioenen, muskusratten en hobbits, 'underground' kunnen gaan?

Al die spuuglelijke 'moderne' kantoren en fabrieken ONDER DE GROND, 't is toch alleen maar voor 'productie en administratie'.
Wie zegt dat dat per sé zoveel potentieel waardevolle landbouw-, woon- en recreatiezones moet opslorpen?
Bioscoopcomplexen en opslagplaatsen, grootwarenhuizen en sport- of fitnesscentra, schietterreinen en discotheken kunnen netzogoed enkele niveaus naar beneden i.p.v. naar boven, er staan mijnschachten genoeg LEEG, en die zijn al gegraven geweest, dat scheelt op 't werk.

Nog nooit een goeie SF-roman gelezen, of een SF-film gezien?

Laatst gewijzigd door djimi : 1 augustus 2007 om 16:29.
Oud 1 augustus 2007, 16:14   #438
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gij zijt ne goeie, gij.

Na uw enkele dagen tot enkele weken 'vakantie', waar ge schoon grieten kon versieren zoveel als de ge wou binst da ge aan een daiquiriken of nen rum aant sabbelen waart, in boxershort of adamskostuum met uwen rolex waterproof en uwen snorkel in 't water wa viskes kont gaan kijken/kieken, u vol kont proppen met tropical froeoets en vettige gegrilde steaks, en savonds nog eens keihard kont gaan headbangen op gabbermeringue, reggaetonrock en heavy bachata, en als ge terug in uw ottèlkamerken kwaamt nog een doesjke kont pakken en daarna in proper lakens uw gebronsde bodybuilderstors kont neervleien,

kon u wel terug plaatsnemen op een vliegtuig in economy class, met vriendelijke stewardessen en een piloot die u geruststellend toespreekt, terug naar het door u, door mij, en door honderdduizenden anderen, teerbeminde vaderland,

waar u nu zit na te genieten van die schone dagen in de gastvrije, zonovergoten, met een ongerept tropisch natuurschoon gezegende en van Arawakken, of waren het Taino?, op deskundige en doelmatige wijze door een handvol godsdienstfanaten, goudkoortsigen en regelrechte gekken ontdane Republica Dominicana,

blij dat ge ne toffen job hebt die u toelaat zo ver op reis te gaan en tegelijk voldoende tijd overlaat om op dit forum met dergelijke van de ratten besnuffelde vergelijking af te komen.

Proficiat!
Ben in 1993 ook naar Punta Cana geweest en er mij drie keer ernstig bedreigd gevoeld door toeristenschuimers voor afpersing en bedreiging met geweld ! Een keer dank zij "onze" taxichauffeur en zijn knokploeg ontzet geweest !

Prachtig eiland, strand en palmbomen, clubs en hotels... spijtig van dat soort volk ! Andere koppels zijn er toen bestolen geweest tot hun trouwringen toe !

Dominicaanse Repulbliek ? Again ? NO WAY !

Laatst gewijzigd door ancapa : 1 augustus 2007 om 16:16.
Oud 1 augustus 2007, 16:24   #439
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U gelooft dus zonder meer die gelukszoekers ? tja... en was het geen advokaat van die gelukszoekers die zelf had aangegeven dat ze eventueel "moeilijk" moesten doen.....
Wie zijn al die obscure groepjes of organisaties rond dat centrum 127 en alle andere problematiek rond illegalen en mensen zonder papieren ? Van wat leven die ? Krijgen die subsidies ? Wie betaalt al die advocaten ? Waarom komen die tussen ? Misschien moesten politici daar eens beginnen grote kuis te houden...

Wij de Belgen worden meestal dom gehouden en weten amper iets over onze rechten, tenzij we honderden euros op tafel gooien voor één advies van een advocaat !

"Soms vraagt een mens zich af..."
Oud 1 augustus 2007, 16:26   #440
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
ik heb ze genummerd... iets duidelijker.

Ja djimmi op alle vragen JA !!

behalve 4 brandmerken... FOEI !!

behalve 8, maar als er zoveel bijkomen gaat ze wel automatisch naar omlaag !

behalve 9, want die is te dom om dood te doen !!

10 Schengenakkoorden ? afschaffen en strenge grenscontroles ! Dan houden we de Oosteuropese gangster- en dievenbendes misschien buiten.
JA?

en dat staat allemaal in het programma van de partij van uw voorkeur? Ik kan me voorstellen van wel, maar u mag het mij zelf uitleggen, als u wil.

U bent ongetwijfeld ook vrijwilliger om mee te lopen in zo'n burgerwacht, mag ik veronderstellen? Of wilt u ervoor betaald worden, zoals een premiejager?

En een deel van de kosten neemt u ook op uw schouders, toch?

En op die paar punten waar u NEEN antwoordt, waarom? Ik begrijp uw weerzin, maar ik zou graag weten waar die vandaan komt.

Laatst gewijzigd door djimi : 1 augustus 2007 om 16:28.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be