![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U gelooft dus zonder meer die gelukszoekers ? tja... en was het geen advokaat van die gelukszoekers die zelf had aangegeven dat ze eventueel "moeilijk" moesten doen.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Burger
|
![]() Als die president en zijn vrouw toch zo positief staan t.o.v. deze mensen (waarom trouwens enkel deze en niet de andere duizenden?) dat ze ze dan in dienst nemen in Equador!
Dan hoeft mammie geen Frans te leren , dochterlief zal beter af zijn dan in dit 'barbaarse' land en meneer de president kan scoren bij zijn electoraat! In een klap ieders probleem opgelost... |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#426 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft ze moeten geholpen worden, hetgeen men jaarlijks versluisd aan ontwikkelingshulp en door giften gegeven door de brave witte man, vergeet u die niet te noemen? Klein vb.: Het voormalig Zaire, werd financieel gespijsd door den belziek dat het niet schoon was en wat heeft het opgelost. Mobutu was met z'n 53 (kan er één meer of minder zijn) kinderen heel gelukkig en leefde in luxe en weelde en de rest van de bevolking in wat leefde die en in wat leven ze nu. Van zolang ik weet is men centjes aan het verzamelen en op de brave witte man/vrouw z'n gevoelens aan het spelen voor een hopeloze zaak. Hetzelfde met asielzoekers, was er geen wet, die alleen personen erkende die in het land van herkomst werden vervolgd, bedreigd of zouden worden omgebracht. Wel nu meer en meer hoort men spreken van economische vluchtelingen en wat is het antwoord van de progressieve hierop, die moeten we ook toelaten want iedereen heeft recht op een beter leven. Dat beter leven telt dit ook voor hen die men autochtoon noemt en die de beste jaren van hun leven hun kl.... hebben afgedraaid in de hoop ooit op een mogelijk deftige leefttijd van hun wel verdiende rust te kunnen gaan genieten. Nee naar het schijnt telt dit daar niet voor want die welverdiende rust waar deze naar uitkijken word door de progressieve politici verschoven naar een latere datum want men heeft centjes nodig om de weldoener uit te hangen (en zichzelf niets te kort te doen). Of zoals 'uw' koning, die roept ook op tot solidariteit en wat blijkt, z'n polleke staat nog elk jaar open om zijn dotatie te ontvangen juist zoals deze van z'n kroost. Hij kan misschien solidariteit omzetten in daden inplaats van in woorden en z'n vette dotatie storten in het pensioenfonds. Dus indien met een oproep lanceert tot solidariteit, past dan die solidariteit eens eerst toe op wat men noemt (is naar het schijnt racistisch) 'eigen volk'.
![]() |
![]() |
#427 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 1 augustus 2007 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Gouverneur
|
![]() Ik ebn niet links of rechts, ik vind dat schele zever, maar wat ik wel merk is dat wat er nu gebeurt in de media wel allemaal heel goed uitkomt voor de pro-immigratie-politiek van Europa, Europa wil zoveel mogelijk migranten hier binnen laten ...
Kijk die mensen waren neit in orde ... als ik naar een ander land ga en mijn papieren zijn niet in orde dan wordt ik er ook uitgezet, ze hebben niet eens een aanvraag regularisatie ingediend ... tja ... en dan nu een beetje op de emoties van de mensen inspelen me dat jongske en zijn lijst ... tsss ... alsof het die jongen zijn initiatief is ... die kan België neit eens aanduiden op een wekwereldkaart. Kijk, 't is heel simpel, maak een duidelijk regeleing, en als ze dan toch effe "opgesloten" meoten worden doe dan op een humane manier, maar houd de opsluiting zo kort mogelijk (een week ofzo) ... de een zegt dit , de ander dat ... dit is een bananrepubliek, komaan zeg ... als dat het enige is wat je meot doen om Belg te worden? Amai, wat betekent het dan om Belg te zijn? Geen klote!
![]() |
#431 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Nederlanders komen niet in aanmerking want die zitten ook al vol!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Gouverneur
|
![]() Nee, de grenzen dicht zoals vroeger, grenswachten, en in 't land zelf geen controles ... 't is de grens die bewaakt meot worden, niet in 't land zelf ... geen verplichte identiteitskaart meer voor belgen, enkel een geboortecertificaat. Immigratie is mogelijk, mits reden en bepaald aantal per jaar. België uit de Europese Unie en minder bettutlende wetten, meer vrijheid ... geen holebi-rechten, wet op racisme en blabla gewoon rechten voor iedereen 't zelfde, eens belg ben je belg en al de rest is zever
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na uw enkele dagen tot enkele weken 'vakantie', waar ge schoon grieten kon versieren zoveel als de ge wou binst da ge aan een daiquiriken of nen rum aant sabbelen waart, in boxershort of adamskostuum met uwen rolex waterproof en uwen snorkel in 't water wa viskes kont gaan kijken/kieken, u vol kont proppen met tropical froeoets en vettige gegrilde steaks, en savonds nog eens keihard kont gaan headbangen op gabbermeringue, reggaetonrock en heavy bachata, en als ge terug in uw ottèlkamerken kwaamt nog een doesjke kont pakken en daarna in proper lakens uw gebronsde bodybuilderstors kont neervleien, kon u wel terug plaatsnemen op een vliegtuig in economy class, met vriendelijke stewardessen en een piloot die u geruststellend toespreekt, terug naar het door u, door mij, en door honderdduizenden anderen, teerbeminde vaderland, waar u nu zit na te genieten van die schone dagen in de gastvrije, zonovergoten, met een ongerept tropisch natuurschoon gezegende en van Arawakken, of waren het Taino?, op deskundige en doelmatige wijze door een handvol godsdienstfanaten, goudkoortsigen en regelrechte gekken ontdane Republica Dominicana, blij dat ge ne toffen job hebt die u toelaat zo ver op reis te gaan en tegelijk voldoende tijd overlaat om op dit forum met dergelijke van de ratten besnuffelde vergelijking af te komen. Proficiat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Goed behandeld, in de boeien, geslagen, geen klacht, wel een klacht... zoals eerder gezegd door anderen : een emotievolle show waarbij kinderen worden opgevoerd om medelijden op te wekken. Iedereen is gevoelig voor het geklaag van kinderen... Ik ook, ik heb ook kinderen. Misschien weende dat kind ook toen het Ecuador verliet vier jaar geleden en het al haar vriendinnetjes moest achterlaten.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja djimmi op alle vragen JA !! behalve 4 brandmerken... FOEI !! behalve 8, maar als er zoveel bijkomen gaat ze wel automatisch naar omlaag ! behalve 9, want die is te dom om dood te doen !! 10 Schengenakkoorden ? afschaffen en strenge grenscontroles ! Dan houden we de Oosteuropese gangster- en dievenbendes misschien buiten.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 1 augustus 2007 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen ook zoals de Nederlanders dat deden en nog steeds doen, steden in zee bouwen. I.p.v. Middelkerke-aan-Zee, Middelkerke-in-Zee, bijvoorbeeld. Zandbanken genoeg in de territoriale wateren! En bovendien kunnen ook onderwatercomplexen geprobeerd worden. De Belgische duikbootbouw wordt wereldberoemd! Geleidelijk aan breiden we dan de territoriale wateren uit, zover mogelijk. En wie zegt dat we niet ook, zoals mollen, prairiehonden, punks, marsmannetjes, regenwormen, schorpioenen, muskusratten en hobbits, 'underground' kunnen gaan? Al die spuuglelijke 'moderne' kantoren en fabrieken ONDER DE GROND, 't is toch alleen maar voor 'productie en administratie'. Wie zegt dat dat per sé zoveel potentieel waardevolle landbouw-, woon- en recreatiezones moet opslorpen? Bioscoopcomplexen en opslagplaatsen, grootwarenhuizen en sport- of fitnesscentra, schietterreinen en discotheken kunnen netzogoed enkele niveaus naar beneden i.p.v. naar boven, er staan mijnschachten genoeg LEEG, en die zijn al gegraven geweest, dat scheelt op 't werk. Nog nooit een goeie SF-roman gelezen, of een SF-film gezien? Laatst gewijzigd door djimi : 1 augustus 2007 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prachtig eiland, strand en palmbomen, clubs en hotels... spijtig van dat soort volk ! Andere koppels zijn er toen bestolen geweest tot hun trouwringen toe ! Dominicaanse Repulbliek ? Again ? NO WAY !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 1 augustus 2007 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij de Belgen worden meestal dom gehouden en weten amper iets over onze rechten, tenzij we honderden euros op tafel gooien voor één advies van een advocaat ! "Soms vraagt een mens zich af..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat staat allemaal in het programma van de partij van uw voorkeur? Ik kan me voorstellen van wel, maar u mag het mij zelf uitleggen, als u wil. U bent ongetwijfeld ook vrijwilliger om mee te lopen in zo'n burgerwacht, mag ik veronderstellen? Of wilt u ervoor betaald worden, zoals een premiejager? En een deel van de kosten neemt u ook op uw schouders, toch? En op die paar punten waar u NEEN antwoordt, waarom? Ik begrijp uw weerzin, maar ik zou graag weten waar die vandaan komt. Laatst gewijzigd door djimi : 1 augustus 2007 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |