Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2007, 21:34   #15321
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

weer heel wat chemtrails boven Brussel gisteren en vandaag
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip 31-07-07.zip‎ (890,5 KB, 140x gelezen)
Bestandstype: zip 01-08-07 Brussel.zip‎ (759,7 KB, 128x gelezen)
Bestandstype: zip 01-08-07 Oudergem.zip‎ (856,4 KB, 131x gelezen)
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 22:20   #15322
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
US authorities now gather 19 categories of information on every EU passenger travelling to US. Some of these are passenger address, telephone numbers, credit card numbers,... They can keep these information for 15 years!
Citaat:
A new agreement between the EU the US over the transfer of transatlantic air-passengers' personal details has come into force as part of the worldwide battle against terrorism. The deal gives the American authorities access to 19 categories of information, supplied by the passenger when booking the ticket. 72 hours before take-off, the airline has to send details like the date the ticket was reserved and issued, passenger names, even the number of bags and the numbers on their labels.

America has demanded similar information since 2003, but this new agreement replaces an earlier one which was cancelled in the European Court of Justice. European governments are planning to introduce a similar register for passengers arriving in the EU.
Oud 1 augustus 2007, 22:43   #15323
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Tiens, toen het ging over de zogezegde Controlled Demoltion van de WTC-torens dan waren die bezwaren hierboven (die toen werden geopperd door disbelievers uiteraard ivm de logistiek die die operatie moet gevergd hebben) GEEN probleem.

Toen zeiden de believers dat de 'samenzweerders' zo almachtig waren dat mankracht, geld, techniek, geheimhouding etc. geen probleem konden zijn.

Wat is het nu, Akufen?
Nenee parcifal, jij wou alles zo draaien dat het een complot van 5000 man is (op z'n minst) die allemaal op een kamertje geheime plannen aan't bekokstoven zijn. Je bent weeral met je eigen fantasie aan het discussiëren...

Ik ga zelfs akkoord dat 2 torens, op conventionele manier, professioneel vernietigen logistiek niet zo simpel is. Maar er zijn andere mogelijkheden ...
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 17:14   #15324
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berre Bekijk bericht
zeg, als NWO zo almachtig is, waarom laten ze dan niet alle mensen die hun bestaan proberen te onthullen aan anderen een kopje kleiner maken?

Ze laten nu mensen hun zegje doen, omdat ze er toch bijna zijn en ze weten hoe groot de weerstand van deze ideen bij de massa is.
Verder is er ook een 'infight' tussen verschillende illuminati families,
waardoor ook zaken vertragen.
de web-pagina's www.illuminati-news.com waren vroeger verboden, de maker
was gedwongen zijn webpagina te sluiten. Later kreeg hij toestemming het weer wel te doen. Geeft toch te denken? Of niet.
Ik denk echt dat het er om gaat spannen, ik zie wel mensen wakker worden,
ik zie ook mensen, wat ze ook horen, diep verder slapen.
En geloof je het allemaal niet, ga gewoon nieuwschierig op onderzoek uit en U zult het merken dat de 'realiteit' vreemder dan 'science-fiction' zal zijn

Nuff Said

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 18:49   #15325
eti1777
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
En geloof je het allemaal niet, ga gewoon nieuwschierig op onderzoek uit en U zult het merken dat de 'realiteit' vreemder dan 'science-fiction' zal zijn
Je zegt daar wel iets.
Ik bekijk deze videos al meerdere malen na mekaar en geloof mijn ogen nog altijd niet. Bij de instorting van WTC1, bleef een stukje enkele secondjes rechtstaan en stortte dan in, dacht ik. Maar als die instort 'lijkt' het alsof het staal gewoon verpulverd wordt in stof...
Het kan optisch bedrog zijn, maar er komt toch veel stof van, vooral de top.

ABC shot(vanaf 1.50);
http://www.youtube.com/watch?v=i6v8xfgHCnQ

CNN shot duidelijker(vanaf 0.45);
http://www.youtube.com/watch?v=vjwDv_IONgA

Dr Judy Wood heeft een theorie.
http://www.drjudywood.com/articles/D....html#Foreword

Over science fiction gesproken.
Oud 2 augustus 2007, 19:00   #15326
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Dr Judy Wood heeft een theorie.
http://www.drjudywood.com/articles/D....html#Foreword

Over science fiction gesproken.
Wat is zijn analyse?
Oud 2 augustus 2007, 19:13   #15327
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zegt daar wel iets.
Ik bekijk deze videos al meerdere malen na mekaar en geloof mijn ogen nog altijd niet. Bij de instorting van WTC1, bleef een stukje enkele secondjes rechtstaan en stortte dan in, dacht ik. Maar als die instort 'lijkt' het alsof het staal gewoon verpulverd wordt in stof...
Het kan optisch bedrog zijn, maar er komt toch veel stof van, vooral de top.
Zoals ik hier al eens eerder gezegd heb, is er een micronuke gebruikt.
Dat verklaart deze verpulvering

Pin d'Ar
Oud 2 augustus 2007, 19:44   #15328
Pindar
Banneling

Standaard

over de ingestorte brug:

Citaat:
Twin Cities Disaster

A bridge collapsed during rush hour in Minneapolis as cars and trucks were crossing the Mississippi River. The disaster left at least 4 dead and at least 20 missing.

There is no explanation for the destruction and a video of the collapse shows the bridge just suddenly falling as if someone pulled the foundation out from under it.

While a physical reason may eventually be promoted in the conventional media, this action is blatantly a global ritual. It took place in the "Twin Cities"--twinning is a programming trigger. A bridge represents the pineal gland--connecting left and right brain. The river is a symbolic reference to the crossing over from life to death in the astral layers.

However, the Illuminati never do anything simple or without symbolism. The Mississippi River is the old American dividing line between East and West. I have

been saying the the US will be split into 2 halves when disaster

will strike the west coast. This is an important clue as to what may happen soon on our west coast. Plus, the collapse ( of our country?) occurred on 8/1 ( 8+1=9) at 6:05p ( 6+5=11). So, a direct connection to 911.

Keep your eyes on the west!

Bron:Stewart Swerdlow

Pin d'Ar
Oud 2 augustus 2007, 19:48   #15329
eti1777
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Wat is zijn analyse?
durf het bijna niet zeggen;

een soort van 'beam weapon', anti materie wapen of i.d.,misschien satelite geleid, misschien het resultaat van enige 'black budget' onderzoek of zoiets.(the dark side of the Starwars project?)
En zulke technologie is blijkbaar al mogelijk. Zulke wapens worden momenteel in Iraq gebruikt, zonder te spreken over de meest geheimere onderzoeken, waar wij als gewone mens, niet aankunnen.

http://www.drjudywood.com/articles/D....html#possible

http://www.livevideo.com/video/embed...-part-two.aspx

Laatst gewijzigd door eti1777 : 2 augustus 2007 om 20:07.
Oud 2 augustus 2007, 19:56   #15330
Pindar
Banneling

Standaard

nu weten we dus waarom CSI etc zo populair zijn!

Citaat:
Police may be given power to take DNA samples in the street

'The Home Office is considering giving the police the power to take a DNA sample on the street, without taking the suspect to a police station, as well as taking samples from suspects in relatively minor offences such as littering, speeding or not wearing a seat belt.'
http://www.guardian.co.uk/humanright...139674,00.html

Pin d'Ar
Oud 2 augustus 2007, 19:59   #15331
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Bionic Burger - Internet Video

'McDonalds burgers are actually bionic burger. This guy bought a burger and forgot it in his jacket for one year - and a year later - nothing happened to the burger. Upon further discovery he found out - it is filled with an array of preservatives. Man - amazing story - check it out - and share it with others, especially kids.'
http://www.onlinevideopunch.com/blog...rnet-video.htm

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 2 augustus 2007 om 20:02.
Oud 2 augustus 2007, 20:06   #15332
Pindar
Banneling

Standaard

en ze trappen er tuurlijk massaal in!
Citaat:

ABC: Americans Want To Be Surveilled

'An ABC poll has revealed that two thirds of Americans are willing to accept heightened government intrusion on privacy and support the increased use of surveillance cameras to solve crime.'
http://infowars.net/articles/july2007/300707Cameras.htm

Pin d'Ar
Oud 2 augustus 2007, 20:10   #15333
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
durf het bijna niet zeggen;
Ok, waarom niet? Ik vraag dit, omdat we uit je opmerkingen kunnen
begrijpen hoe 'ge-mind-controlled' we zijn. En hoe ver en hoe diep dit gaat.

Pin d'Ar
Oud 2 augustus 2007, 20:38   #15334
eti1777
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ok, waarom niet? Ik vraag dit, omdat we uit je opmerkingen kunnen
begrijpen hoe 'ge-mind-controlled' we zijn. En hoe ver en hoe diep dit gaat.

Pin d'Ar
Begrijp je vraag niet goed. Voor mij persoonlijk is absoluut niets onmogelijk, maar ik moet soms wel opletten wat ik tegen wie zeg. Je wordt zo makkelijk als freak bestempeld eens je buiten de algemene basis manier van denken stapt door mensen die nog niet 'klaar' zijn voor zoeits buitengewoon(bv mensen die zich niet kunnen inbeelden dat een regering hen kwaad zou willen, ...).
+
haar onderzoek is nog niet conclusief, nog heel wat veronderstellingen.

Laatst gewijzigd door eti1777 : 2 augustus 2007 om 20:40.
Oud 2 augustus 2007, 23:09   #15335
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Sommigen beweren dat het desinfo is
Zou dat kunnen?
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 08:19   #15336
eti1777
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Sommigen beweren dat het desinfo is
Zou dat kunnen?
Absoluut. Maar als je met sommigen, de aanhang van Steven Jones bedoelt, betwijfel ik de bedoeling van hun beweringen.
Ik zeg ook niet dat dat DE uitleg is. Maar, ik kan hun standpunt begrijpen.
de 'instorting' is, volgens mij, niet te verklaren door alleen nukes, of alleen thermi(a)te, of alleen explosives, of alleen de vliegtuigen.
Maar ja, kan zeker desinfo zijn. Heb je haar site en de data bekeken, alsook haar manier van onderzoeken?
Heb je bronnen die aantonen dat het desinfo is?

Mvg.
Oud 3 augustus 2007, 08:33   #15337
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.
de 'instorting' is, volgens mij, niet te verklaren door alleen nukes, of alleen thermi(a)te, of alleen explosives, of alleen de vliegtuigen.
Heb je al eens gedacht aan 'de zwaartekracht'?

Trouwens tof dat u aan alles twijfelt.
Ik zou niet graag uw garagist willen zijn, die een verklaring moet geven voor een defect aan uw karretje.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 09:41   #15338
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Nogmaals iets over de council on foreign relations die hier al zoveel aangehaald is. Uit de mond van NIET-conspiracy theoristen. En het bevestigd net wat wij zeggen.

Citaat:
The Council on Foreign Relations (CFR) is the American Branch of a society which originated in England... (and) ...believes national boundaries should be obliterated and one-world rule established."
- Carroll Quigley, member of Council on Foreign Relations (CFR), mentor to Bill Clinton

"Once the ruling members of the CFR shadow government have decided that the U.S. Government should adopt a particular policy, the very substantial research facilities of (the) CFR are put to work to develop arguments, intellectual and emotional, to support the new policy, and to confound and discredit, intellectually and politically, any opposition."
- Admiral Chester Ward, former CFR member and Judge Advocate General of the U.S. Navy

"The main purpose of the Council on Foreign Relations is promoting the disarmament of U.S. sovereignty and national independence and submergence into an all powerful, one world government."
- Admiral Chester Ward, former CFR member and Judge Advocate General of the U.S. Navy
Oud 3 augustus 2007, 10:28   #15339
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Ik heb er spijt van dat ik niet vroeger eens een kijkje kwam nemen in deze draad. Echt geweldig. Dat van die brug bv is echt priceless! Doe zo verder gasten want dan kan ik eens goed lachen. Great stuff!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 10:38   #15340
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb er spijt van dat ik niet vroeger eens een kijkje kwam nemen in deze draad. Echt geweldig. Dat van die brug bv is echt priceless! Doe zo verder gasten want dan kan ik eens goed lachen. Great stuff!
Er staat verschillende soorten informatie in deze draad. Dat van die brug vind ik nu ook niet echt het meest geloofwaardig en ondersteund door feiten ( slechts de menign van Swerdlow) maar het staat Pindar uiteraard vrij te posten wat hij wil.

Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2007 om 10:38.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be