![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15321 |
Gouverneur
|
![]() weer heel wat chemtrails boven Brussel gisteren en vandaag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15322 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15323 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ga zelfs akkoord dat 2 torens, op conventionele manier, professioneel vernietigen logistiek niet zo simpel is. Maar er zijn andere mogelijkheden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze laten nu mensen hun zegje doen, omdat ze er toch bijna zijn en ze weten hoe groot de weerstand van deze ideen bij de massa is. Verder is er ook een 'infight' tussen verschillende illuminati families, waardoor ook zaken vertragen. de web-pagina's www.illuminati-news.com waren vroeger verboden, de maker was gedwongen zijn webpagina te sluiten. Later kreeg hij toestemming het weer wel te doen. Geeft toch te denken? Of niet. Ik denk echt dat het er om gaat spannen, ik zie wel mensen wakker worden, ik zie ook mensen, wat ze ook horen, diep verder slapen. En geloof je het allemaal niet, ga gewoon nieuwschierig op onderzoek uit en U zult het merken dat de 'realiteit' vreemder dan 'science-fiction' zal zijn Nuff Said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15325 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik bekijk deze videos al meerdere malen na mekaar en geloof mijn ogen nog altijd niet. Bij de instorting van WTC1, bleef een stukje enkele secondjes rechtstaan en stortte dan in, dacht ik. Maar als die instort 'lijkt' het alsof het staal gewoon verpulverd wordt in stof... Het kan optisch bedrog zijn, maar er komt toch veel stof van, vooral de top. ![]() ABC shot(vanaf 1.50); http://www.youtube.com/watch?v=i6v8xfgHCnQ CNN shot duidelijker(vanaf 0.45); http://www.youtube.com/watch?v=vjwDv_IONgA Dr Judy Wood heeft een theorie. http://www.drjudywood.com/articles/D....html#Foreword Over science fiction gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15326 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat verklaart deze verpulvering Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15328 | |
Banneling
|
![]() over de ingestorte brug:
Citaat:
Bron:Stewart Swerdlow Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15329 |
Gouverneur
|
![]() durf het bijna niet zeggen;
een soort van 'beam weapon', anti materie wapen of i.d.,misschien satelite geleid, misschien het resultaat van enige 'black budget' onderzoek of zoiets.(the dark side of the Starwars project?) En zulke technologie is blijkbaar al mogelijk. Zulke wapens worden momenteel in Iraq gebruikt, zonder te spreken over de meest geheimere onderzoeken, waar wij als gewone mens, niet aankunnen. http://www.drjudywood.com/articles/D....html#possible http://www.livevideo.com/video/embed...-part-two.aspx Laatst gewijzigd door eti1777 : 2 augustus 2007 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15330 | |
Banneling
|
![]() nu weten we dus waarom CSI etc zo populair zijn!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 augustus 2007 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15332 | |
Banneling
|
![]() en ze trappen er tuurlijk massaal in!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15334 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
+ haar onderzoek is nog niet conclusief, nog heel wat veronderstellingen. Laatst gewijzigd door eti1777 : 2 augustus 2007 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15335 |
Parlementslid
|
![]() Sommigen beweren dat het desinfo is
Zou dat kunnen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15336 |
Gouverneur
|
![]() Absoluut. Maar als je met sommigen, de aanhang van Steven Jones bedoelt, betwijfel ik de bedoeling van hun beweringen.
Ik zeg ook niet dat dat DE uitleg is. Maar, ik kan hun standpunt begrijpen. de 'instorting' is, volgens mij, niet te verklaren door alleen nukes, of alleen thermi(a)te, of alleen explosives, of alleen de vliegtuigen. Maar ja, kan zeker desinfo zijn. Heb je haar site en de data bekeken, alsook haar manier van onderzoeken? Heb je bronnen die aantonen dat het desinfo is? Mvg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens tof dat u aan alles twijfelt. ![]() Ik zou niet graag uw garagist willen zijn, die een verklaring moet geven voor een defect aan uw karretje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15338 | |
|
![]() Nogmaals iets over de council on foreign relations die hier al zoveel aangehaald is. Uit de mond van NIET-conspiracy theoristen. En het bevestigd net wat wij zeggen.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er spijt van dat ik niet vroeger eens een kijkje kwam nemen in deze draad. Echt geweldig. Dat van die brug bv is echt priceless! Doe zo verder gasten want dan kan ik eens goed lachen. Great stuff!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15340 |
|
![]() Er staat verschillende soorten informatie in deze draad. Dat van die brug vind ik nu ook niet echt het meest geloofwaardig en ondersteund door feiten ( slechts de menign van Swerdlow) maar het staat Pindar uiteraard vrij te posten wat hij wil.
Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2007 om 10:38. |
![]() |
![]() |