![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geef jij Jazeker? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 8,33% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,67% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,67% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,33% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,67% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,67% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,33% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,33% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,67% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
16 | 26,67% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
16 | 26,67% |
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het was inderdaad voorspelbaar maar als dit het enige antwoord is, ach ja, w/e
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 3 augustus 2007 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Dus migranten zijn of criminelen of dokters? Je beweert trouwens de migranten terug te sturen om het land te helpen, maar ik zie eerlijk gezegd niet echt in hoe het terugsturen van criminelen een land vooruit helpt. En je hebt nog steeds niet op de vraag geantwoord hoeveel generaties je zo zou willen terug gaan en wat je gaat doen met gemengde gezinnen. Overigens kunnen Belgen daar ook dokter gaan spelen om die landen te helpen. Maar dan wordt individualisme plots weer belangrijk waarschijnlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En graag ook enige verduidelijking over hoe je dat praktisch gaat organiseren. Als je tegen honderdduizenden mensen zegt dat ze alles wat ze opgebouwd hebben (huis, een job, kinderen, hobbies, vrienden,...) moeten opgeven om naar een land te gaan waar ze amper een band mee hebben, dan ga je namelijk logischerwijs op enige weerstand botsen.
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Oh ja... ik wacht ook nog altijd op een paar voorbeelden van vzw's (weliswaar actief in de ontwikkelingshulp) met topmanagers die miljoenen verdienen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik de grens oversteek, zie ik niks anders dan gebouwen, straten... en weinig groen, hoewel de bevolkingsdichtheid van Nederland( 393 inw/km² en Vlaanderen (in 2003 443.4 inw/km²) toch wel wat verschillen. Dit is natuurlijk een persoonlijke ervaring die ge kunt afbreken zoals ge zelf wilt, en het feit dat ge over "het gevoel van gezelligheid" niet kunt discussiëren... Maar denkt ge nu niet dat dit echt aan de steden zou kunnen liggen? Dat deze in Vlaanderen echt volgepropt worden? (Sint-Joost ten Node ,dichtst bevolkte gebied van Vlaanderen (Brussel) tegenover Den Haag, het dichtst bevolkte gebied van Nederland... het scheelt toch bijna 400%...) En ik heb bewust Wallonië er nog van tussengelaten. ( Halve oerwouden waar bosjesmensen leven reken ik nu niet bij het beschaafde Vlaanderen)
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 3 augustus 2007 om 05:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]() je begint een beetje een deman sessie te geven. hopelijk gaat het je morgen wat beter af. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Wmb.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 3 augustus 2007 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks beter ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik in tegenstelling tot Deman de medaille van twee kanten wil zien. Enerzijds steekt het me dat we meer en meer ocmw voor de hele wereld proberen te spelen, anderzijds stuit het me dat we (we = het westen) de ingenieurs en dokters uit ontwikkelingslanden wegpikken. Dat is hetzelfde als tegen zo'n land zeggen dat het maar in zijn (onder)ontwikkelingsfase moet blijven zitten. Dus erg eenzijdig ben ik daar niet in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Later meer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het eerder hebben over de mensensmokkelaars die het makkelijker hebben om 'klanten' te ronselen als geweten is dat er een landje is waar men met de nationaliteit smijt en je meteen langs de kassa kan eens je dat papiertje hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wbt meer ontwikkelingshulp: dat zou ieder land mogen doen, inclusief Vlaanderen. Het is een perversie om landen in het stenen tijdperk te laten zitten maar dan wel al de 'gelukszoekers' hier beginnen opvangen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 augustus 2007 om 13:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie probeer je trouwens voor de gek te houden? Jezelf? Alsof ik echt ga beginnen geloven dat je zo bekommerd bent om die 'arme' landen... Ik had niet gedacht dat je nóg meer kon dalen in mijn achting maar met deze forumsessie is het je toch gelukt. Proficiat! |
|
![]() |
![]() |