![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In elk geval heeft Laurent zo naar zijne moslimpeter kunnen fluiten. |
|
|
|
|
|
|
#702 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan het gebruik van maat-staven herkent men de meester....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 augustus 2007 om 06:07. |
|
|
|
|
|
#703 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#704 |
|
Staatssecretaris
|
Dan ben wellicht de uitzondering die de regel bevestigt. Mij is officieel meegedeeld dat het is zoals ik het zei, en ze hebben grondig hun daden aan hun woorden gekoppeld, zoals uit mijn waar verhaal blijkt. Bij nazicht van de wetten bleek ook dat ze gelijk hadden. De oorlog waar haar vader iets mee zou hebben was echter de tweede wereldoorlog en niet die van Irak. Ik geef toe dat ik daar een beetje onnaukeurig ben geweest.
Laatst gewijzigd door DannyS : 3 augustus 2007 om 10:56. |
|
|
|
|
|
#705 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat je hierbover neerpent is ook te lomp om los te lopen. Je ideale droomwereld gevuld met onmogelijke nepoplossingen bestaat niet, dromen zijn bedrog... |
|
|
|
|
|
|
#706 |
|
Staatssecretaris
|
LOL, als je je door haat laat drijven inplaats van door cijfers kom je tot verbazende conclusies. terzke herinner ik me van het nieuws slechts enkele uitzonderlijke gevallen waarbij kinderen naar het buitenland werden ontvoerd door een van hun ouders.Ook hier bevestigt de uitzondering de regel dat dit niet gebeurt.
Laatst gewijzigd door DannyS : 3 augustus 2007 om 11:04. |
|
|
|
|
|
#707 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#708 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
DannyS, de opluchting van zwarte minaressen, dankzij z'n piemeltje |
|
|
|
|
|
|
#709 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel, als ge dien weg opggaat, dan moet ge wel goed opletten welke rassen ge met welke rassen mengt. Anders vrees ik dat het resultaat maar magertjes zal zijn.
|
|
|
|
|
|
#710 |
|
Schepen
|
Of bedoel je dat genen *kunnen* versterken als je een vermenging van rassen hebt? Dat is een wereld van verschil
|
|
|
|
|
|
#711 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Gij zijt zot!
|
|
|
|
|
|
#712 |
|
Staatssecretaris
|
Of ontken je dat Belgiê in 2006 veroordeelt werd door het Hof van De Rechten van de Mens, andev? En dat de regiring de daarop volgende regularisatie op de lange baan aan het schuiven is om ondertussen zoveel mogelijk mensen toch uit te wijzen tegen om het even welk prijskaartje? Of misshcien moeten we maar geen vreemden invoeren om onze bejaarden te verzorgen nu de blokkers ze zelf gaan opvangen. Wat precies?
|
|
|
|
|
|
#713 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#714 | |
|
Schepen
|
Citaat:
En misschien kan je ook even melden waarvoor België precies is veroordeeld? Voor te lang aanslepen van procedures? Laatst gewijzigd door Blackwidow : 3 augustus 2007 om 11:54. |
|
|
|
|
|
|
#715 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#716 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#717 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat dan recent veranderd? Onze "belg" Abou Jahjah was slechts twee jaar "gehuwd" en verkreeg daardoor met trots de nationaliteit. NIET omdat zijn asielaanvraag was goedgekeurd: deze werd geweigerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#718 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#719 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wordt toch wakker, een groot deel van de gemengde huwelijken zijn 'schijnhuwelijken' ook al is één van de partijen zich daar niet altijd van bewust, ik moet met pijn in mijn hart zien hoe een collega van mij er met haar ogen open ingelopen is, jammergenoeg beseft ze het zelf nog niet maar het begint te komen. Jij kent geen enkel? Mss kom je niet vaak in contact met gemengde koppels. Mocht je het nog niet weten, ik heb zelf een gemengd huwelijk. |
|
|
|
|
|
|
#720 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het is dus 3 jaar: http://www.diplomatie.be/nl/services...asp?TEXTID=452 Laatst gewijzigd door Laya : 3 augustus 2007 om 12:10. |
|
|
|
|